SEGUIMENT METEOROLÒGIC - NOVEMBRE 2019

  • Muy buenos días desde Puigcerda, voy sin tiempo temperatura 5.8ºC humedad 81%, ayer recogimos otros 8mm.

    Janprat si vienes este fin de semana a la feria no dudes en llevar ropa de abrigo, no esperamos superar los 5ºC de máxima en todo el fin de semana y si no cambian a última hora los modelos nevara por encima de los 1000 metros en toda la plana Ceretana, no hace falta subir en un quitanieves ;) pero yo de ti llevaría unas cadenas por si acaso :whistle: , Saludosss...

  • Bon dia!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatua: 12,6ºC
    Humitat: 91%
    Vent: Fluix, NO (4Km/h)
    Punt de rosada: 11,2ºC
    Pressió: 1003,2 hPa
    Estat del cel: Cobert.
    Temperatura mínima: 12,5ºC (05:29h)
    Precipitació des de les 00h: 2,8mm

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bon dia des de Palazuelos, durant la nit ha tornat a ploure, i no se si també de matinada, 3 litres més al sac! :woohoo: No em puc creure el temps que estem tenint, després d'una primavera i un estiu força eixuts, ara es gira la truita. S'ha de gaudir que ja sabem que el nostre clima sempre té tendència a la sequedat!

    Ens llevem amb cel ennuvolat i les següents dades:

    4,6ºC
    91% d'humitat
    1010 hPa.
    vent de NO 13 km/h (cop màxim 31 km/h, o sigui que sensació de fred acusada)

    Per cert, la mínima d'ahir es va donar just abans de la mitjanit amb 5,6ºC.

    Molta sort i bon seguiment!

    Espirdo, Segovia 1075 msnm

    Per molt llarga que sigui la tempesta, el sol sempre torna a lluir entre els núvols. (Khalil Gibran)

  • Bon dia

    Ha plogut una mica mes aquesta nit,recollint en total 4.2 litres...per ser un front atlàntic amb vent de mestral està mes que bé ! ara temp. de 7ºC ,les mínimes les deurem fer cap al vespre nit i cel mes clar...el vent ha començat a entrar cap a les 06h30 ,mestral amb algun cop moderat,bon seguiment

  • Muy buenos días desde Puigcerda, voy sin tiempo temperatura 5.8ºC humedad 81%, ayer recogimos otros 8mm.

    Janprat si vienes este fin de semana a la feria no dudes en llevar ropa de abrigo, no esperamos superar los 5ºC de máxima en todo el fin de semana y si no cambian a última hora los modelos nevara por encima de los 1000 metros en toda la plana Ceretana, no hace falta subir en un quitanieves ;) pero yo de ti llevaría unas cadenas por si acaso :whistle: , Saludosss...

    Buenos días!

    Pues te agradezco el consejo, porque ya se sabe cómo es la meteo allí arriba, al igual hace un sol radiante como a la media hora te empiezan a caer copos como trapos de grandes.

    Creo que será la primera feria en mucho tiempo con esa posibilidad de nieve en la plana, y sin duda, apetece un poquito de acción.

    Un saludo!

  • Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 14,2ºC con 55% de humedad, viento del WNW a 32 km/h y 1002,0 Hpa con 220 W/m2.

  • Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 14.5ºc, mínima 12.3ºc, 95% humedad, 1004 hpa, viento en calma y despejado. Esta madrugada ha llovido 2.5 litros. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Bon dia des de Palamós.

    Aquesta passada nit/matinada ha plogut i han caigut 5.4 litres. Temperatura mínima de 12.3ºC, ara mateix fent la màxima del dia amb 18ºC i 54% d'humitat, amb vent fluix de migjorn i cel clar.

  • BDD5DE96-8281-4A08-AD54-11C63936FE88.jpeg
    Bon día!!!

    Parece que esta semana el otoño, invierno, quiere entrar por la puerta!! :dry:

    Salut!! ;)
    01779307-694D-4C61-9BC8-48B641157A31.jpeg

    SIEMPRE POSITIVO,!!!!!!❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    LOVE SNOW❤️❤️❤️

    AMOR DE MADRE❤️❤️❤️

  • Bon dia a tothom. aquesta matinada han caigut 3 litres més , ja van 15 en novembre. Pel que fa a la mínima , ha estat de 8,4 i ara , tenim 13,6 i un vent de 19km/h , amb un pic de 48km/h.Ja era hora que sentíssim una mica la fresca :).Passeu un bon dimarts

  • Bona tarda des de Palazuelos, continuem amb temps frescot, cel ennuvolat i vent que fa augmentar la sensació de fred. Durant el matí ha fet algún ruixat de molt curta durada.

    Mínima 4,4ºC i ara tenim:

    7,5ºC
    84% d'humitat
    1012 hPa.
    vent d'oest 25 km/h

    Sembla que durant la tarda augmenten les possibilitats de pluja. Els de l'AEMET s'han tirat a la piscina (no se pas si hi haurà aigua o no... :whistle: ) i ens posen símbol de neu divendres, dissabte, diumenge i dilluns. Imagino que deu ser per la possibilitat que s'escapi algun floc, no pas per que s'esperi una nevada important, ni tant sols uns quants centímetres. En tot cas, ja ho veurem.

    Molta sort i bon seguiment!

    Espirdo, Segovia 1075 msnm

    Per molt llarga que sigui la tempesta, el sol sempre torna a lluir entre els núvols. (Khalil Gibran)

  • Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 18,4ºC con 44% de humedad, viento del WNW a 44 km/h y 1001,9 Hpa con 647 W/m2.

  • Bona tarda des de Sant Sadurní d'Anoia
    Temperatura mínima 11'1 graus
    Temperatura màxima 17'3 graus
    Temperatura actual 16'2 graus
    Pluja 0 litres

    Dia bastant ventós avui, amb sol i nuvols en el cas de Sant Sadurní d'Anoia. Destacar que tot i que la nit no ha estat gens freda per les dates, la màxima ha baixat força i tot i que ha estat suau, ha estat molt normal per aquesta època de l'any. Sembla que aquesta propera nit serà la més freda de la tardor fins ara, a veure... I segons els mapes, el fred de tardor avançada ja podria arribar per quedar-se... A veure si es compleix.

    Bona tarda!!