SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2013

  • Hola Sóc nou, os porto seguint des de fa 2 anys i avui ja no m'he pogut ressistir. Molt emocionat per la nit que ens espera però també una mica aixafat després d'haver escoltat al Molina i no és que per mi sigui molt fidedigne el que diu però si ell sent meteo diu això, no sé, estic rallat... :(

    Aquí a Sabadell fa estona que plou amb una temperatura de uns 4º

    :)

  • Si us plau, deixeu el Molina i la seva desafortunada previsió.

    I que hi hagi pau al fòrum. Si hi ha algun comentari que no hi esteu d'acord, o no contesteu o si ho feu, ha de ser amb respecte. No volem començar a esborrar missatges.

    Gràcies

    Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva

  • bona nit, no he vist al molina, però pel que aquí es comenta semblava més aviat, el mini-molina, espero que s'equivoqui, sabeu que passa....
    fa uns quants anyets, cap el 25 de gener de 2007 + o - va pronosticar una nevada general a catalunya, era dijous...
    resultat, nomès va nevar a horta de sant joan, arnes i a bot, o sigui a l'extrem sud oest de catalunya.
    per aquí ha fet un ruixadet de 0.4 mm la temperatura clavada als 4.8º.
    que tingueu un bon seguiment.

  • Aquesta és la realitat i a més de que és molt trista, demostra qui es dedica a això com a passió o com una simple feina... El més important es conservar el lloc de feina i el càrrec no???

    Bé, evidentment n'hi ha de més passionals que d'altres. Però no oblidem que estem parlant d'un mitjà de comunicació de molta audiència i s'ha d'intentar ser el més realista possible i intentar no confondre a la gent. Des del meu punt de vista, crec que així ha estat. Afegir més coses de les que ja s'han dit al TN durant el dia d'avui (per exemple) des del meu punt de vista és afegir confusió.

    Dit això, dir-vos que jo faré seguiment perquè tinc passió (i això que estic a Madrid!). No obstant, quan faig el pronòstic a la ràdio em guardo la passió a al butxaca i intento ser més estricte i pràctic, sense entrar en massa detalls. Si algun cop he intentat entrar en molts detalls, m'he acabat allargant massa en temps i la gent no s'ha quedat amb les idees principals, que és el que a la majoria de la societat li interessa. Per tant els detalls me'ls guardo per a la gent passional. No és l'objectiu d'un mitjà de comunicació.

    És el meu humil punt de vista.

  • Doncs si no plou gaire aquesta nit amic..ho tenim clar per molts dies..altre cop.

    jo DIC LO QUE VEIG, PENSO QUE NO HABRÀ MOLTA PRECIPITACIó. jA SE QUE ESTEU ENFADATS PERO ES LO QUE PRONOSTICO MIRAN MAPES , MODELS, EXPERIENCIA DE MOLTS i molts ANYS, ETC. Lo sento, pero m'agradaria pronosticar molta neu, pero no la veig per ara. Repeteixo, lo sento molt per vosaltres peró es lo que hi ha. Veurem la setmana que ve.AH, JO NO POSO MAPES , PERQUé PER MI AIXO D'EL INTERNET ES MOLT NOU !.

    Moltes gràcies !.

    Ferran - Terrassa - altimis9.

    Ferran - altimis9

  • En Molina será tot lo bon meteoroleg que volgueu (jo no ho tinc tan clar), pero es repelent de collons....


    sus formas de expresion a veces me dan la sensacion de que el domina o siente que domina lo que sabe. y en meteo esto es un error, por ejemplo; nunca que yo recuerde, jamas, he oido ni al Mauri ni al Picó en su etapa en tv3. decir algo tan categorico. que posiblemente tenga razon en lo que dice, una cosa no quita la otra, pero esa expresion categorica le rsta profesionalidad, si algo seguro te enseña con el paso del tiempo la meteo, es a hacer uso de la prudencia cuando estas en 1º linea.

    es una simple opinion sin descalificaciones a su persona.

  • M'he vingut abaix amb la previ de tv3. Realment crec que malauradament es el que passara, un parell de flocs i au...com a maxim. Acceptem-ho, tenim el clima que tenim per lo bo i per lo dolent, desgraciadament no vivim a latitus de berlin, o suecia. Jo aquesta nit a dormir i res a esperar una altre oportunitat.

  • Aviam jo soc un dels primers a qui no li agradat gens la previsió d'en Tomas Molina però tot i que la possibilitat de veure neu a la Costa del MAresme i Comarques Gironines ja ha passat no vol dir que hagi de ser així.

    Com ja va dir l'Alfred aquesta situació es curiosa i no la coneixem molt ni nosaltres ni en Molina. Per tant poden (pero no tenen per que) passar sorpreses d'ultima hora (imprevistes).

    No ens fiem al 100% de les previsions d'en Molina però tampoc el critiquem. Ell fa la seva feina lo millor que pot i en part vé condicionat per hotelers i la TV.

    Si no us agrada la seva previsió per que la mireu?

    Esperem a dilluns i despres analitzem si en Molina tenia raó amb el Sol sol o nosaltres amb la neu.

    Relaxem-nos que encara l'hivern no s'ha acabat. Tranquis companys!

  • Bueno mañana solsito, centro del dia con 10 12 grados, noche fria, nel domingo amanecerá en la costa entre 2 y 5 grados y algunos cuantos dias mas; después a esperar que vengan lluvias por el este o por sureste a veces tambien nos llegan y la levantada típica que ya toca y que llegará un dia u otro como diria Picó.

    SANT BOI DE LLOBREGAT, barri Vinyets-Molí Vell

    Altitud: 20 metros.

  • Per si hi ha dubtes, en Molina ha dit que farà [size=18]SOL[/size].

    Tot el cap de setmana serà [size=18]ASSOLELLAT[/size].

    Amb molt de [size=18]SOL[/size].

    Moltíssim [size=18]SOL [/size]tot el cap de setmana.

    A qui li agradi el [size=18]SOL [/size] en gaudirà de [size=18]SOL [/size]com un garrinet, el podrà prendre a plaer, encara que farà fred.

    Ei, que ningú s'oblidi, tot el cap de setmana farà molt [size=18]SOL[/size];
    Bé, tot el cap de setmana potser no, potser per la nit no en farà, però qui sap ... :blink:

    Ha quedat clar oi? Apa doncs ...

    La Roca del Vallés 110 msnm.

  • Bones amics! Bé, aqui ja ha començat a ploure amb més ganes, tot i que porta una bona estona caien plugims que no eren ni detectats pel radar. Que no decaigui l'ànim que això acaba de començar. Nosaltres hem de seguir a lo nostre i a les coses que hem estat parlant durant tota la setmana i hem anat concretant durant el dia d'ahir i avui. Que no perque vingui algu ara i digui que farà sol no té perque tenir raó. Apa, bon seguiment que comença el festival!

    L'Hospitalet de Llobregat

  • jo crec que en molina esta dien el temps en la cuarta dimensió, dema tots a menjar una paella a catelldefels i de pas pendra el sol solet vina a veurem vina a veurem sol solet vina a veurem----

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.