Mitja Via Catalana de tempestes:
[Imagen bloqueada: https://img.tapatalk.com/d/14/01/19/usy8a3yj.jpg]
Sándor
Mitja Via Catalana de tempestes:
[Imagen bloqueada: https://img.tapatalk.com/d/14/01/19/usy8a3yj.jpg]
Sándor
Bona nit!!!
Bestial nit de llamps i trons al Montnegre, esta diluviant
ara mateix i els llamps i trons un espectacle al cel
Us deixo imatge q ha pogut captar el mòbil
, tot i la qualitat dolenta fa una idea!!
image_2014-01-18-2.jpg
Ruixat a Granollers i llampecs força potents cap a la zona del Montnegre/Baix Montseny. :ohmy:
Caient molt fort ara mateix a sant celoni 7 mm en poca estoma ara la tenim a sobre i jo a casa amb 3 goteres jeje
Enviado desde mi ST21i mediante Tapatalk
Collons, sembla primers d'octubre amb aquesta situació ...
R1.png
:whistle: :whistle:
Ondia!.Quin espectacle!.Si no fos per la temperatura i els arbres de fulla caduca semblaria talment el mes d'Agost quin llamp quin trp i caient grans de calamarça a Granollers!.
Gairebe 18mmm i seguiex plovent
Enviado desde mi eZee'Tab971 mediante Tapatalk
Ha caigut un tempestot impressionant que ha deixat 22mm, amb intensitat màxima de 191mm/hr. Una passada! Temps de tardor en ple gener, ja que a més la temperatura és ben alta: 11ºC.
Ara segueix feblement. Passeu bona nit!
Llastima de falta de mes fred en alçada tant a 500/850hpa, perp be, ja signo tenir les tempestes que han faltat a l'estiu ara. :woohoo:
Que Preciosa linea convectiva en el Radar ! Espectacularr ! Esto es lo que me gusta de la meteo.....situaciones Imprevisibles ! Tan dificiles de Promosticar ! Espectacular !
Ojala tengamos un seguimiento espectacular proximamente ! Podemos !
Abrazos a Todos !
Ara mateix estem a :
9,1graus
96%d humitat
.992 mb
punt de rosada 9graus
cop maxim de vent 28,4 km/h SO
17,9 mm
QUe tingueu una bona nit
Enviado desde mi eZee'Tab971 mediante Tapatalk
Collons, sembla primers d'octubre amb aquesta situació ...
R1.png
:whistle: :whistle:
Tremendo, espectacular...! Congestus , no recuerdas aquella linea de tormentas bestial que se reactivo practicamente de sur a Norte de Cataluña en el mes de Octubre creo que era..... Que casi nadie lo veia y sorprendio a todos por su energia ...incluso a ti ? Cosa rara.... Jajajaja ! Me acuerdo perfectamente....
Esta situacion me recuerda a aquella.....
Saludos Maquina !
Bona nit!!!:
Aqui no ha caigut gran cosa 4.5 mm pero si han caigut amb molta intensitat i amb grans de calamarsa a mes de dos trons potents, ens ha agafat de rasquis, i ara es veuen pocs nuvols. Segons els barris ha plogut mes o menys, els que hi estan a tocar del mar menys dels que hi estem tocan la serralada de marina.
Ha veure les taques que treuen el nas pel radar si arriven fins aqui.
Temperatura actual 12Cº
Bon seguiment.
IMG_31341220923274.jpeg
Tranquilidad ahora en Port del Comte. Estos son los datos actuales:
Temperatura -0,5 °C
Temperatura de sensació -0,5 °C
Humitat 95 %
Pressió atmosférica 994,32 hPa
Velocitat vent 3,2 km/h
Ràfega màxima 10 minuts 4,8 km/h
Direcció vent SW
Intensitat precipitació 0,0 mm/h
Precipitació dia 35,8 mm
Buena Nevadita deberia estar cayendo por el Canigo.....!!
Hola bona nit familia.
A Badalona curt pero intens,4,9mm.
Jo he anat a fer un vol amb la dona i el nen,llavors a comensat a bufar vent i els tipus de nuvols que hi avia i ja he dit, tenim que anar depresa i a sigut arribar a casa i caure amb força,total sa i estavi :cheer:,llastima que no hem agafat mes litres.
Bon seguiment familia.
Bona nit des d'Almoster.
Dia molt variable, passat per aigua al matí, amb ruixats que anaven caient, alguns força intensos, i que han fet que aquí a l'observatori d'Almoster - Picarany recollíssim 18,0 mm. Actualment tenim 8.7ºC, i la humitat és del 98%. La pressió segueix baixa, amb 995,6 hPa. El cel ja s'ha asserenat.
Us deixo dues fotos, fetes des de Castellvell, avui al vespre.
[Imagen bloqueada: https://yakizu.com/i/ZQ5L.jpg]
[Imagen bloqueada: https://www.yakizu.com/i/qNE6.jpg]
Ultima imatge del radar,ara els toca al nord-est i tambe sembla que es vagin reactivan cap el maresme i ja veurem si no ho fa tambe al Barcelones.
cappicor_catalunya_10dBZ_20140118223005.png
Joan.
Bona nit!!!
Nit de llamps i trons i forta pluja. Fa estona que plou a Girona, semblava que havia parat i ara torna a arrencar amb força.
Quina il·lusió!!!!!!! :woohoo: tormenta al mes de gener!!!!!!!!!!
Tot sembla que per Diumenge,els llocs on ploura mes sera al nord-est,amb una cota de neu cap els 1000 o 1200,a la cara nord de cara a la tarda estaria a uns 800 o 700.
Dilluns com ja he comentat aquesta tarda,la situacio es presenta mes maca del que sembla en un principi,segueixo veient un rebuf que ens podra portar pecipitacions de cara a la tarda-vespre,cap el Maresme amb neu al MONNEGRE cap els 500 o 600mtrs, tambe no descartaria alguna volva al cim del TIBIDABO en moment de ruixat intens, ja que com he dit abans, tindrem força aire fred en alçada i aixos es un gran que, perque la cota de neu es desplomi,pero el rebuf el veig mes efectiu cap el Maresme que cap el Barcelones,ho seguirem perque la situacio es presenta molt interesant,desde el meu punt de vista.
Els experts igual tenen un altre opinio,pero aquesta es la meva humil opinio d'un servidor que no entent gaire de meteo i mira d'apendra tot el que pot.
Salutacions,Joan.
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!