Posts de miguel_badalona

    Bona nit:

    temp. actual: 7.7 y maxima 13.7, no cal dir que la minima es ara.

    Avui he tingut la sort de fer un viatge per l'interior, i he sortit de Barcelona a les 8.00 amb una temperatura suau, i he arribat a moia, amb temperatura mes fresca pero no freda. No poso les dades del termometre del vehicle perque no son fiables, despres d'alguns ruixadets a mig mati, de curta duracio i de debils, cap a les 13.30 s'ha començat a complicar la cosa.
    A començat a ploure debilment, i a la vegada la temperatura, poca estona despres ha començat a caure calamarça, petita, i despres ha començat a nevar. No gaire estona, pero el suficient per enfarinar totes les muntanyes del costat una mica mes altes.
    La cota estaba situada a l'altura que te l'altipla del moianes, no se exactament quina pero em sembla que 700 o 800 metres.
    Alla no ha sigut en de tempesta, com als vallesos o a Barcelona. Ja Baixant cap a Barcelona, de Sant Feliu de Codines fins a Palau de plegamans, la carretera i tots els vorals plen de gel de la calamarça que havia caigut i es quedava alla gracies a les baixes temperatures.
    En fi, avui a fet de tot, sembla primavera, perque el sol tambe ho he vist quan baixava ja arriban a Barcelona, llastima que la neu no dures mes per disfrutar una mica.

    No he pogut fer fotos per la camera del movil que esta trencada. llastima.

    Bon seguiment

    Molt bon dia:

    Gaudin del fred, temperatura d'ara 4.9Cº tendencia a pujar amb aquest solet que s'agraeix, i la minima d'avui 0.8Cº positius, li h quedat ben poc, suposo que al carrer si que hi hauran arribat, ja que el sensor el tinc en un tercer pis. Pot ser tindria que posar unaltre sensor al carrer, pero lo mes problable es que desaparegui o no transfereixi les dades per distancia.

    bon dia.

    PD. Algu ha pujat al montseny a veure quant gruix n'hi ha per santa fe, per aixo de portar al nen i jugar amb el trineu :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

    Bon dia:

    Temperatura actual 10.2Cº, s'hi esta força be al sol, encara que el vent debil fa que la sensacio sigui una mica mes freda. Temperatura minima 3.8Cº, a partir d'ara fred i gelades, pero que penso aqui no sera, molt dificil que arribi a gebrar tant a prop de la costa i el riu mes a prop que canalitzi el fred cap a la costa es bastant lluny, seran mes baixes cap a bon pastor, forum, sant adria i pot ser altres zones de Badalona mes properes. La tempe mes baixa la baig registrar a l'ultima siberiana, em sembla al 2012 amb -0.9Cº, a veure si aquesta la supera pero com he dit es dificil.

    Bon seguiment

    Bona nit:

    Temperatura actual de 4.8Cº i plovisqueja una mica, hi ha una pausa i tornara unaltre vegada segons el radar del SMC. He pujat a dalt de la muntanya a uns 300mts i el termometre del cotxe marcava 2 graus i no era ni aiguaneu, el que si que a partir de 400 ha enfarinat els pics mes alts d'aquesta zona. A veure que pasa si continua baixant la tempe si encara puc veure nevar.

    Bon seguiment

    Bon dia:

    A Badalona temperatura actual 5.6Cº i minima de 2.9Cº. Aqui a les 6.45 el que es veia era neu granulada y els cotxes començaven a agafar, pero molt poc. A partir dels 100mts es veien flocs de neu, encara que la serralada litoral nomes hi ha agafat a partir del 350mts amunt, nomes una enfarinada. Veurem que ens depara tot aixo que tenim seguiment per dies, i aquesta tarda a veure el rebuf si fa de les seves.

    Bon seguiment

    Bona nit:

    Que la fiesta no decaiga. Los mapas dan y quitan en cada actualizacion, tampoco son fiables al 100x100 y por suerte esto "todavia" no esta en la mano del hombre. Todo es posible, tv3 todavia no sabe donde se colocara o pasara la baja, y depende por donde pase o nos quedamos con las ganas o sacamos los trineos. Todavia queda el factor sorpresa que es el de la naturaleza, que es impredicible, o sea que porque veamos que los mapas nos quita ya veremos que es lo que pasas. Como han dicho otros compañeros, son dias de disfrutar, ver radar y observacion, y despues con la siberiana, pues a ver heladas en la costa, y si bate el record negativo que lo tengo de la otra siberiana en -0.9C.

    Vamos que al final va ha hacer lo que quiera y las sorpresas entran en el juego. No desanimarse y disfrutar, que para pocas veces que no tenemos la A encima nos desanimamos nosotros mismos.

    Temperatura actual 7.7Cº. Bon seguiment.

    Bona tarda:

    Temperatura actual de 10.1Cº i minima de 3.0Cº. Nit de les fredes, pero sense glaçar, a la meva zona es molt dificil, de fet la temperatura mes baixa que he enrregistrat han sigut -0.9Cº els dies de la famosa siberiana de fa 2 anys si no m'equivoco.

    El que si estava congelat era un estany o font, al barri d'horta, dintre del recinte del parc del laberint, en concret hi havia 2 fonts amb una capa de gebre, encara que fina pero dona la idea que per horta i la vall d'hebron ha baixat de 0Cº.

    IMG_20141230_112457.jpg

    P.D. anims josep.

    Bon dia:

    Dia molt clar amb bona visibilitat, temperatura actual, 13Cº i la minima d'avui de 3.2Cº, la mes freda d'aquest hivern, com no tinc dades no sabria dir si es la mes freda de l'any, amb permis de les seguents nits, a veure aquest fred estancat, si baixa mes les temperatures encara que a la costa es molt dificil arribar als 0Cº o que glaci.

    Bon seguiiment.

    Molt bona tarda:

    Comença el canvi de temps, temperatura actual 12.9Cº, i no fa gaire a començat la ventolera, moderada pero constant i cel tapat amb nuvols alts. La minima d'avui de 5.6Cº i a veure a partir d'aquesta matinada ja l'aire fred quina minima tindrem.
    No he pogut veure el temps de la tv3, pero pel que dieu en Dani ha deixat la porta oberta a que reculi la B i ens doni alguna sorpresa encara que sigui local.

    A començat lo bo, ara el seguirem i a veure si n'hi han les sorpreses que tots desitjem.