- Post oficial
Donem la benvinguda al mes d'Abril desitjant que sigui tant o mes dinàmic com el seu predecessor Març , tot i que serà dífiçil superar el llistó que ens ha deixat .
I hem despedit Març amb el vent com a protagonista a les zones clàssiques i que per cert ja en deuen estar ben tips.
I no és per menys amb les ràtxes que s'estant assolint en algunes zones.
Cops màxims registrats en 6 hores desde el matí fins al vespre, de nou ràtxes de 3 xifres![]()
Aquest Dimarts la tramuntana quedava tallada com un ganivet fins al riu tordera a Malgrat (Alt Maresme) , per cert ho hem pogut comprovar amb un petit video que hem fet i mostrat en el grup de watsapp.
2b16fbad-4341-4858-a70e-b41eb5e96564.gif
Dimecres estrenarem Abril amb situació de nord i un augment de la nuvolositat de tipus alt i mitjà.
L'intens fluxe del nord i l'àrea del Pirineu, comportarà nuvolositat orogràfica.
Sequència satelital simulada prevista per Dimecres. ECMWF
af57ac34-06ed-4549-add1-6c1e6f14d954.gif
Gràcies per la vostra participació i gaudiu de la mèteo en aquest portal de Meteoforum, que és punt de trobada per compartir aquesta afició .
I recordeu la mèteo no descansa per Setmana Santa .