Bona tarda!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 18,3ºC
Humitat: 81%
Vent: Fluix, SO (8Km/h)
Punt de rosada: 15ºC
Pressió: 1024,6 hPa
Estat del cel: Serè.
Temperatura mínima: 11,4ºC (07:52h)
Temperatura màxima: 19,3ºC (16:08h)
Bon seguiment!
Bona tarda!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 18,3ºC
Humitat: 81%
Vent: Fluix, SO (8Km/h)
Punt de rosada: 15ºC
Pressió: 1024,6 hPa
Estat del cel: Serè.
Temperatura mínima: 11,4ºC (07:52h)
Temperatura màxima: 19,3ºC (16:08h)
Bon seguiment!
Bona tarda, el resum del dia:
Màxima: 20,1ºC
Mínima: 8,0ºC
Precipitació: 0,0 mm
Fenomens: rosada
Cel: serè tota la jornada. Actualment tenim 1/8 Ci
Visibilitat: bona
Vent: fluix de serè
Buenas noches, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 15,3ºC con 85% de humedad, viento del NW a 2 km/h y 1021,9 Hpa, máxima de 21,1ºC, totalmente normal.
Bona nit !
Dades actuals
Tempe: 16º C
80% hr.
1022,8 hPa
vent de NW a 6 km/h.
cel serè
Dades extremes
Tempe màxima: [color=red]23,5º[/color] C a les 15.27 h.
Tempe mínima: [color=blue]11,9º[/color] C a les 03.51 h.
Humitat màxima: 86% a les 02.23 h.
Humitat mínima: 54% a les 12.20 h.
Ràfega màxima de vent: 21 km/h. de NW a les 08.13 h.
Bon vespre, dades d'avui, temperatura mínima 14,6°, màxima de 22,9°. Ara tenim 17,7° amb una humitat del 88%, pressió atmosfèrica de 1025 hPa, vent en calma.
Demà dia solejat arreu, tot i que a primera hora es poden formar alguns núvols baixos en algun punt del litoral. Temperatures similars.
Bona nit.
Avui màxima de 22,1 i mínima de 4,6 a Lleida amb sol i calma. Destacable que les màximes pugen i les mínimes baixen de manera que les tardes són primaverals i els matins hivernals. Per encostipar-se!
Bona nit des de Sant Sadurní d'Anoia. Avui 6'5 de mínima i 26'2 de màxima, temperatures molt contrastades entre el dia i la nit. De nit fred de finals de tardor i de dia quasi estiu, ara 11'6 graus. Aquesta situació anticiclònica es mantindrà tot el cap de setmana i dilluns. A partir de dimarts potser podem tenir una llevantada, ara mateix sembla però que la part important serà al País Valencià, Illes Balears i sud de Catalunya, amb més fresca, això si.
Molta gent opina que per Tots Sants abans feia més fred que ara i força anys enrere ja anàvem el cementiri amb anurac i bufanda i de fet, fins fa 7 o 8 anys per Tots Sants ja feia fred de tardor ben avançada. En canvi, els darrers anys encara fa bonança, amb una mica de fred a la nit però molt bo o caloreta de dia. Ahir vaig sentir una dita popular inventada per el canvi climàtic "Avui en dia per Tots Sants, no fa el fred que feia abans" o així com a la primavera fins ara es deia " Fins el tenta de maig no et treguis roba i per anar més segur fins el trenta-u i si ho fas t'en peendiras" o en castellà "no te quites el sayo" (ara en castellà ja es diu "Hasta San Fermín no te quites el calcetín"), també es diu aquests darrers anys que "Fins a Tots Sants no amaguis els tirants" o "Fins per Nadal l'abric no cal". I és ben veritat, el clima està canviant i aquests 3 darrers anys ho ha fet molt ràpidament, amb fenòmens extrems com les restes de l'huracà Leslie l'octubre de 2018 o la llevantada Glòria el gener de 2020.
Malgrat això, aquest octubre ha estat "com els d'abans" i segurament acabarà algu més fred del normal.
Bona nit !
Bona nit des de cabrils(baix maresme) temperatura actual 12.7º la màxima s'ha enfilat fins als 21.4º la mínima ha estat d 11.9º.
Be apunt d'acabar aquest mes d'octubre,ja podem dir que serà el més fred des que registro dades (1997) (l'anterior és el 2003 amb 15.6º,)ens quedarà una mitja probable de 15.4º fins i tot podria ser de 15.3º (ara és de 15.3)
Perdoneu,però almenys pel baix maresme, això d'un octubre com els d'abans.... "pues como que no" nomès dono 2 detalls, els til.lers i les moreres (que per cert aquest dilluns passat vaig podar) ja que la caiguda de fulles i el color així ho aconsellaven, recordo de petit(anys 70) veure al meu pare podar-les per tots sants..
la mitja de les màximes quedarà en els 20.4º i les de les mínimes en 11.0º.
durant els meus anys d'institut, passàvem la tardor aqui,i prenia les temperatures en una garita "homemade" un termómetre de màximes i mínimes i un pluviometre fet amb un embut gran i de diposit una ampolla de vidre de "fonter"
l'octubre de 1984, en que va fer força fred per l'epoca sobretot la primera quinzena va donar aquests registres.
màxima absoluta 23.1º dia 15 mínima absoluta 8.1º dia 6
màxima més baixa 14.4º dia 21 mínima més alta 14.8 dia 1
mitja de les màximes 19.8º mitja de les mínimes 12.0. de pluja nomes em surten 3 litrets (pot ser no ho anotava tot) si algú sap si aquell octubre va ser sec... que ho digui.
també tinc l'octubre de 1983.
màxima absoluta 29.2 dia 1 mínma absoluta 6.1º dia 30
màxima més baixa 14.9 dia 30 mínima més alta 18.1º dia 8
mitja de les màximes 21.7 mitja de les mínimes 13.5 de pluja tinc 47 litres.
el 85 i 86 de moment no els trobo, (però estan) m'haguès agradat tenir els del 91 92 i 93 ja que van ser força frescos també.
a tot això... un octubre com els d'abans segur que no.
Bona nit desde Gelida
Resum del dia en dades marcat per la "caloreta", la segona temperatura màxima més alta del mes pel darrera dels 28.7ºC del dia 1:
Temp. mínima 7.1ºC a les 07:54(-0.3ºC respecte ahir)
Temp. màxima 26.3ºC a les 15:26(+4.2ºC respecte ahir)
Humitat mínima 34% a les 14:55
Humitat màxima 88% a les 08:38
Pluja 0.0 mm.
Vent màxim 14.5 km/h a les 16:23
Dades actuals:
Temperatura 13.9ºC
Humitat 82%
Pressió 1025.3 hPa
Vent en calma
Bona nit.
Dades de Les Planes, barri de Barcelona a l'obaga de Collserola.
T. màx. 22.9 a les 14:09
T. mín. 7.0 a les 6:17
T. actual 9.9, humitat 97%
Avui ha fet més caloreta que ahir, veurem demà ... De moment es manté la possibilitat de pluges la setmana vinent, esperem que el novembre sigui més plujós a Collserola.
Bona nit!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 13,9ºC
Humitat: 89%
Vent: Fluix, NO (4Km/h)
Punt de rosada: 12,1ºC
Pressió: 1025,4 hPa
Bon seguiment i fins demà!
Caram!...i Bon dia! :silly:
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 11,6ºC
Humitat: 89%
Vent: Fluix, N (8Km/h)
Punt de rosada: 9,8ºC
Pressió: 1025,8 hPa
Estat del cel: Serè.
Tempeatura mínima: 10,6ºC (06:20h)
Bon seguiment!
Bon dia des de Mollet del Vallès.
Temperatura 7.3º ( una mica més baixa avui que ahir a aquesta hora).
Humitat 92%.
Pressió 1024 hPa.
Bon dia. Temperatura mínima de 3.0°C força freda per l'època tot i que aquest mes ens hem aproximat als -2°C. La màxima ahir es va enfilar fins els 24.9°C i per avui espero una repetició de la jugada.
Mirant models s'estan posant força interessants i mostren dinamisme i possibilitats de pluja en diverses jornades a partir de dimarts. Encara queda molt i pot ser tot o res però almenys, sembla que l'estabilitat té els dies comptats com es pot veure en aquest meteograma d'un punt de la Catalunya Central.
Salutacions i bon seguiment! [Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201031/9aa524ae5e13d0252ee4df881af6c2c0.jpg]
Enviat des del meu Mi 9T usant Tapatalk
Bon dia, al meu terrat a Picassent mínima 13,0ºC amb forta rosada. Els meus bonsais fulles ben mullades.
Acumulacions fins dijous (ECMWF), amb gregal, al sud del golf de València on més rebran.[Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201031/40f14a58b9ad97632f60eb36ae4d175f.jpg]
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Muy buenos días desde Puigcerda, cielo despejado con una temperatura de 1.2ºC la mínima -0.3C.
Para hoy en la Cerdanya esperamos un día calcado al de ayer es decir soleado y con temperaturas al mediodía rondando los 20ºC. Saludossss....
Bon dia des de BCN Glòries amb 15 ºC i cel seré, enguay m'hauré de menjar els panellets aquí a la city i no podré collir els codonys, com acostumo a fer cada Tot Sants, què hi farem!
Almenys sembla que a partir del dimarts podem passar el confinament més entretinguts guaitant el cel i el radar, espero que aquesta vegada per les terres de Ponent sí
Ups! Se m'ha tallat i enviat el missatge sense voler! Anava a dir que espero que puguem mullar una mica bé per Ponent durant la setmana pròxima. A veure on s'acaba col.locant la borrasca! De moment com comenta el Jaume, sembla que els de València sembla que tenen més múmeros!
Salut!!!
Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 15,8ºC con 84% de humedad, viento del NW a 2 km/h y 1021,8 Hpa con 302 W/m2, mínima de 11,2ºC, la inercia es inmovible... GFS vuelve a la realidad y ya va quitando lluvia, lo esperable.
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!