Bon dia! Quina bona i necessària ploguda que va fer ahir en alguns indrets. Ahir em va agafar a Campdevànol on hi va ploure sense estridències i em vaig perdre la grossa que va caure a Sant Salvador de Guardiola. Almenys vaig poder gaudir en directe d'una tempesta i la bona refrescada que va fer.
Finalment 58.5 litres, 42 dels quals en mitja hora. La temperatura màxima va ser de 35.9°C i va caure fins als 17.8°C en el moment de màxima intensitat i calamarsada. A Manresa van caure entre 38 i 48 litres depenent de l'observatori acompanyat de fortes ràfegues de vent de 60 Km/h.
Per aquí al Ripollès avui tornem a tenir possibilitats de tempestes destacables. A veure si podem gaudir-ne. Ahir van caure 6.9litres segons l'estació de Meteoclimàtic.
Adjunto la fotografia de quan es formava la tempesta a sobre i s'aproximava una cortina de precipitació per darrere.
Salutacions i bon seguiment!IMG_20260806_161316.jpg