SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2018

  • Por los que critican tanto a los medios y meteorólogos, parece que seamos nuevos en esto, la meteo es muy difícil y más en situaciones cómo la de esta pasada noche. Enhorabuena por los que han visto nevar y han disfrutado de la situación, pensad que si vivieramos en otras zonas del mundo el tiempo es muy previsible y aburrido. Nosotros disfrutamos la meteo con tal incertidumbre que crea pasión por ella...

    Ahora a ver que nos depara la primavera que ya toca!

  • SE ACABA EL INVIERNO ,COMIENZA LA PRIMAVERA,O NO.???? :dry:

    SEMANA SANTA INVERNAL.??? :silly:

    CONTINUARÁ...........
    image_2018-03-20.png

    image_2018-03-20-2.png

    SIEMPRE POSITIVO,!!!!!!❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    LOVE SNOW❤️❤️❤️

    AMOR DE MADRE❤️❤️❤️

  • Barcelona (Sagrada Familia-Monumental (21 msnm))
    Pineda de Mar (25 msnm)

  • Bon dia !
    Per Sant Cugat Sesgarrigues ha començat a caure aiguaneu sobres 3 i aixi fins les 5 aprox que ha començat a nevar amb moderada intensitat fins les 7:45..ha agafat a cotxes objectes i a les vinyes i totes les muntanyes blanques amb un bon gruix!
    Tot i no haver tingut una nevada d'entitat com la del 2010 increible hivern en quant a seguiment ... aviam si finalment ve la primavera o com alguns models indiquen encara triga a arribar
    Bon seguiment i a disfrutar !

  • Bon dia

    Aqui la nevada ha estat discreta, 2 cents, aprox, 0ºC ara mateix amb boira i vent de mestral..les previsions s'han clavat,molt bona feina per part de tots ! imatges d'ara mateix..si aguantés la mica de neu,els arbres i conrreus ho agrairien les pròximes nits...però no serà aixi malauradament
    IMG_7242.JPG

    IMG_7238.JPG

  • Bon dia des d'Agramunt.

    He anat a Cervera per motius de feina i allà ha fet una bona nevada. S'han suspès les classes i el transport escolar.

    Molt bon seguiment.

    Jordi.

    Sabadell Sud 158 m.
    Agramunt 351 m.

  • Bon dia! Ens llevem aquí amb 4.5ºC i 22,2mm ben caiguts durant tota la matinada. Com estava previst no hem vist nevar, tot i que s'ha vist algun floc cap a les 4:30 de la matinada, quan hem fet la mínima (2,8ºC).

    De totes maneres és un plaer veure tota Collserola blanca :woohoo:

    Des del barri de la Pau, Barcelona a 12 msnm.

  • Las acabo de hacer!!!!❄️❄️❄️❄️ :woohoo:


    3BB182B2-7CE4-4145-8C96-E781A5637A71.jpeg

    35E22A60-56A2-4817-96EF-250E133E4A3D.jpeg

    F6B59E98-13DE-42A6-BD7A-37B84953F118.jpeg

    SIEMPRE POSITIVO,!!!!!!❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    LOVE SNOW❤️❤️❤️

    AMOR DE MADRE❤️❤️❤️

  • Bon dia! Quina nit... Quin seguiment. Felicitats a tots, ha estat un seguiment fantàstic. De fet, l'últim que recordo així és el de 2013,més que el que vam tenir fa menys d'un mes. De fet, l'última nevada així al Tibidabo que recordo es precisament la de 2013, que em vaig llevar i vaig fer una foto molt i molt semblant a la d'avui. Que aqui us la deixo.

    Nit de pluja, vent, fred, petits flocs barrejats amb molta aigua, llamps... Bé, impressionant. He gaudit com un nen petit. Ara, a per la propera.

    Bon seguiment!

    [Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180320/631b85cd650a0162d5f653ed0779081f.jpg]

    Enviado desde mi ONEPLUS A5000 mediante Tapatalk

    L'Hospitalet de Llobregat

  • Bon dia a tothom. A Vic city no ha agafat la neu. De fet la mínima ha estat d´1,1º. Entre les 11 i les 12 de la nit van davallar 4º la temperatura de 5.1º a 1,2º.La pluja final ha estat d´11 litres. Ara la temperatura és de 1,8º . Això si , la creu de Gurb està ben emblanquinada :silly: . Passeu un bon dimarts

  • Bona dia nova jornada meterològica memorable. A BCN capital ha nevat a cota 80 amb moments de forta intensitat de la precipitació, malgrat la majoria d'estones ha sigut aigua neu. La cota de neu cuallada ha estat d'uns 125 metres, per mostra una foto que hi pres a l'Avinguda Pearson, a peu de Collserola. Per damunt de Bonanova-Reina Elisenda havia neu a cotxes i jardins.

    Situació memorable, amb una -2 a 850 Hpa, només si hagués sigut una -3, la cota de neu hauria baixat 100 metres i amb una -4, com el famós 2010, hagués collat arran de mar; és a dir si la bossa freda hagués tingut un recorregut menys marítim, no hagués vingut pel Golf de Biscaia, sino hagués entrat per Tolosa, haguessim viscut una jornada històrica.


    20180320_081341.jpg

  • Bon dia quina nit més estranys començar plourà a pas 10 més o meins y allá a las 2 de la matinada comença a nevar amb molta ganes que a durat un parell de horas que després se a convertit en aiguaneu que me lo pot explicar algú .En Castellbell i el Vilar no lo entén merçi?

  • Noche emocionante la de hoy. Yo no he visto nieve en la puerta de casa, pero es increíble pasear por la mañana con todas las montañas bien blancas. No todos los años tenemos está preciosa estampa.

    Por otro lado, felicitar a los compañeros del foro por el curro que hay detrás de las predicciones que hacen. Son francamente interesantes todos los puntos de vista que se aportan. Aunque no participe os voy siguiendo a diario. Realmente se me haría extraño hacer un seguimiento meteorológico sin la herramienta que supone este foro.

    Un saludo!