Sembla que la temperatura ja no vol baixar més. 2,1ºC amb 87%HR. Pressió: 1002,6hPa
Aigua, aiguaneu...
Ho deixo aquí. Bona nit (o bon dia :lol: ) a tots i bon seguiment. Nit màgica... ![]()
Sembla que la temperatura ja no vol baixar més. 2,1ºC amb 87%HR. Pressió: 1002,6hPa
Aigua, aiguaneu...
Ho deixo aquí. Bona nit (o bon dia :lol: ) a tots i bon seguiment. Nit màgica... ![]()
Increíble nit k Passat no a parat de caure flocs barrejats amb aigua Durant Tota la nit i continua presipitant.temp actual 2'9.gracies a tots.bona nit
Quatre imatges de la part alta de Barcelona, pujant per l'Arrabassada i el Tibidabo:
tib1.jpg
tib2.jpg
tib3.jpg
tib4.jpg
A plaça Kennedy ens ha nevat però sempre barrejat amb aigua, després poso la quantitat però passa dels 40 litres!!!
Alfred tot això no és porexpan?
![]()
Mostrar másQuatre imatges de la part alta de Barcelona, pujant per l'Arrabassada i el Tibidabo:
tib1.jpg
tib2.jpg
tib3.jpg
tib4.jpg
A plaça Kennedy ens ha nevat però sempre barrejat amb aigua, després poso la quantitat però passa dels 40 litres!!!
Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 4,8ºC con 67% de humedad, viento del N a 79 km/h y 999,0 Hpa, ayer racha máxima de 111 km/h y hoy de 114 km/h, una vez más todo en las zonas de Bcn, menuda racha llevan, ya se podría haber formado la B en una zona mejor para abarcar más territorio... pero se a formado en la peor zona para el resto de Cat.
Al fer-se de dia...impressionant Collserola!!!!! Ara la mínima amb 2,1º i la precipitació va desapareixent. Nord-oest de 31 km/h amb cops de 45 km/h.
Buenos días desde Piera.
TEMPERATURA: 0.9
HUMEDAD: 71%
PRESIÓN:1005 hPa
PRECIPITACIÓN: 9.8 ( AGUA + NIEVE )
Cuando me he ido de Piera nevaba con mucha intensidad, en la carretera empezaba a coger.....creo que habremos hecho otros 2cm,, VAYA PEASOOOOOOOOOOOOOOOOOOO INVIERNO!!!! Dejo unas fotillos para que veais un poco.
Muy chulo bajar de Piera a ksi Esparraguera nevando.
Actualizo mi histórico :blink:
Ja a Barcelona, durant el camí precipitacions intenses que a l'alçada de Vacarisses eren en forma de neu abundant... A la C-16 hi havia trams on era delicat circular i imagino que la C-58 estarà igual. També és cert que les llevaneus treballaven a tota màquina i que si la intensitat disminueix no causarà greus afectacions.
En tot cas, una altra nevada destacable, just avui que comença la primavera! :lol:
Aquí entre ahir i avui 5 mm. L'episodi ha estat molt descafeinat a tot Catalunya excepte les zones mes mediatiques de l'area metropolitana.
Ha estat molt menys de l'esperat . Hi havia previsipns de 10cm i ni un floc. Ara el que cal es que plogui de veritat... I se"n vagi aquest fred que ens acompanyara el mes aviat posible
Bon dia, increíble la clavada de situació en quant a on baixaria més la cota.
Aquí Arenys de Munt dubto que hagi nevat perquè per primer cop la temperatura és més alta a aquesta hora que a zones equivalents del Barcelonès Nord on, pel que llegeixo, no deu haver nevat més avall dels 200 msm.
Brutal situació per desmitificar tòpics!
Bon dia des de Sabadell
Temperatura 2,9ºC
Humitat 92%
Pressió 1001,8 hPa
Precipitació 20,2 mm
Cel tapat, ara no plou ni neva
Bon seguiment
Algú de SANTA COLOMA, pot dir si ha vist algun floc per allà?
Merci
EDITO: ben nevada la Conreria segons veig a la webcam de l'estació de Tiana de Meteoclimatic :woohoo:
https://www.eltiempodelosaficionados.com/WebcamTIANAcat.html
Bon dia,
Per Torredembarra, poc o res a destacar 4.8ºC com qualsevol dia d'hivern, 73%hr i 1003 hpa.
Ara baixaran les escurrialles de les escurrialles.
Gràcies mestral :whistle: :whistle:
![]()
Fin del episodio de precipitación por aquí,y al final se ha visto aunque muy poco nevar a l' Hospitalet de llobregat,,,,
Eso si en todo momento acompañada de lluvia esos copos que se escapaban!!
Las predicciones de varios medios de comunicación,( no hace falta mencionarlos),... muy erradas, ya que en ningún momento situaban la cota de nieve por debajo de los 300 mts,y la realidad a vuelto a ser otra y a precipitado en forma sólida muy por debajo de esta cota,,,,,claro ejemplo::
, Esplugues de llobregat,Sant feliu,cornella!!!
A sido una noche ,madrugada ,FANTASTICA!!!!!
Gracias a tod@s!!!! ![]()
Y por mi parte creo que me moje,y no sé si me merezco el tirón de oreja???? ![]()
SALUT!!!
P.d,el tibidabo bien blanco,se ve!!!! ![]()
Algú de SANTA COLOMA, pot dir si ha vist algun floc per allà?
Merci
EDITO: ben nevada la Conreria segons veig a la webcam de l'estació de Tiana de Meteoclimatic :woohoo:
https://www.eltiempodelosaficionados.com/WebcamTIANAcat.html
Al teu barri de Badalona he vist flocs entre la pluja però en cap moment ha acabat sent tot neu. Ara mateix tot blanc de la creu de montigalà en amunt.
Al teu barri de Badalona he vist flocs entre la pluja però en cap moment ha acabat sent tot neu. Ara mateix tot blanc de la creu de montigalà en amunt.
Tio, el teu barri és el meu bloc -vaja!- brutal doncs!!!
Ara mateix hi baixo.
Merci!
Bon día a Tothom
Begues ara 400 msnm
20180320_070514.jpg
Bon dia a tothom
Dades d'avui a les 6AM a Torrelles
Temperatura 2º
Humitat 94%
Pressió 1002.9hPa
Portavem recollits 18.8mm.
Nevava fort , flocs ben grossos , tot era ben blanc i la neu començava a agafar sobre l'asfalt , a la vall del Llobregat era aiguaneu però per la Ronda de Dalt tornava a ser neu , Sant Pere Martir es veia ben blanc.
Bon seguiment.
Bon dia a tots!! A Camarasa (321 m), em diuen que aiguaneu, teòricament la cota està als 200 m... El que no m'hagués pensat de cap manera que avui a les 7 del matí hi hagués precipitació a la zona!Pensava que seria difícil que nevés per questió de falta de precis no de temperatura! No sé la quantitat de preci perquè quan neva, el pluvio no ho detecta... MOlt guapa la nevada a la Segarra!
L'estació de meteocat del poble està a 670 m, per tant allà neu segur, per això lo del pluvio...
Mira el termòmetre que no et va bé.
Desprès d estar desde les 3:45 despert fent faroling
Per fi;començen a caure 4 flocs de neu barrejats amb pluja
1ºc
1002mb
Vent del SW moderat
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!