SEGUIMENT NEVADES 26 FEBRER A 1 DE MARÇ

  • Continua nevant ja més feblement. És complicat mesurar gruix ja que el vent fa moltes irregularitats. Conduir és molt complicat ja. Segons el radar s'estan creant noves taques un pèl més al sud, al voltant de Manresa. Això pot portar neu a més zones del Vallès i AMB en general. Aquí malgrat estar quasi al límit, porta hores nevant, estones més fort estones menys i una temperatura que lenta però progressivament va baixant. Sembla, serà una nit intensa.

  • Bona nit des de Sant Vicenç de Castellet, al sud del Bages.

    Acaba de començar a nevar, de moment molt feblement però va fent. La situació promet!

    Bon seguiment!

    [color=#0000ff]Sant Vicenç de Castellet, poble situat al sud de la comarca del Bages, a 200msnm.[/color]

  • Bona nit,

    Otmar -meteosantasusanna, el radar pot tenir els colors que vulgui però si les humitats no acompanyen malament està per precipitar.

    A més desde fa uns minuts bufa notable vent del nord per ALT Maresme, fent baixar les humitats ambientals, ja voltem el 55% a Pineda.

    Humitats a 850hpa, podem veure com a comarques gironines arribant el Alt Maresme, les humitats volten el 30-50%, condicions adverses en tota la zona per precipitar.

    hmidity.png

    La inestabilitat es desplaça cap a la Catalunya central i rodalies.

  • Aquí a Manresa neva feblement! A Sant Salvador de Guardiola porta 20 minuts nevant de manera feble. Temperatura baixant ara 0.7°C a cota 350 m.

    Enviat des del meu HUAWEI RIO-L01 usant Tapatalk

    Sant Salvador de Guardiola (El Bages)

  • Bona nit.
    Dades de Les Planes, barri de Barcelona a l'obaga de Collserola.
    T. màx. 9.8 a les 13:14
    T. mín. 0.6 a les 7:01
    T. actual 1.5, humitat 83%, precipitació 0.4mm

    Fa una mica d'aire, és molt poc freqüent tenir una temperatura com l'actual amb l'aire remogut, i encara pot baixar més; ha plogut una mica, amb algun floc, ara no fa res; veurem demà.

  • Bona nit !

    Dades actuals

    Tempe: 3,3º C
    71% hr.
    vent de NE/EST a 8 km/h.
    1005 hPa

    Dades extremes

    Tempe màxima: 11,5ºC
    Tempe mínima: 3,1º C
    Humitat màxima: 83%
    Humitat mínima: 43%
    Precipitació: 0,2 mm. algunes golves amb la pluja ! ;D
    Ràfega màxia de vent: 31,7 km/h. de l'EST

    Des del barri Riu Sud
    Altitud 30 metres
    Santa Coloma de Gramenet
    Estació Davis Vantage Vue

  • El problema como ya han comentado es la humedad relativa. No se supone que tendria que haver una capa de humedad que junto a la masa fria y seca tenderia a inestabilizar mas la atomosfera?. Pues una de dos. O no hay tanto aire frio como se pronosticaba o aun no ha entrado porque hasta esta mañana si habian humedades por encima del 70% en muchas zonas de Catalunya asi que la masa seca no es tan fria como se pensava. Yo aun tebgo esperanzas de que el gruso de humedad puede venirnos para dentro de unas horas. Incluso me atreveria a decir que el Martes podria haver algunas sorpresas inesperadas ya que parece que todo como de costumbre se esta atrasando. Lo bueno es que esta vez el aire frio no durara solo 24h sino que lo tendremos aqui hasta el miercoles.

  • A L'Hospitalet Centre mini flocs dispersos de tant en tant.

    3,8 i humitat baixant a 66%

    L'Hospitalet de Llobregat-Centre. (Plaça del Ajuntament). 35 msnm.

  • Quina llastima de totes maneres ara esta nevant finet però maco. Demà com ho veus per la tarda aqui a casa nostra?