Bona nit!
Primer de tot sento no poder fer el seguiment i les meves previs xungues, com sovint faig amb tots vosaltres, i que m'encantaria fer, però unes circumstàncies dures familiars m'impedeixen fer-ho.
Pel que he pogut llegir per sobre sembla ser que tenim la enèssima oportunitat de cantar "Bingo", aquest hivern, vinga va, a veure si és la bona!!! Però de moment cautel.la que encara falta un xic, llegiu-vos al mestre detingudament que segur donarà unes pistes i a la resta de companys que també són uns cracks, com en Congestus, en Lord, ElPito, en Marc-rusi, entre d'altres, ei, qualité!!! Cosa fina!!! Jeje!
Records per a tothom, companys/-es, espero que en la màxima brevetat possible poder estar gaudint de tots vosaltres i de la meteo, us trobo a faltar.
Salut!!!