QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!!

  • Hola a tots,

    Vull donar de baixa el meu usuari i no trobo l'opció. M'agradaria esborrar totes les dades que hi tingueu. Com puc fer-ho? Si no existeix la opció, podeu si us plau vosaltres mateixos esborrar totes les meves dades? Confio plenament en que ho podeu fer i que es respectarà la GDPR.

    Gràcies per avançat

  • Bona Nit!

    Abans de res agrairte d'haver colocat aquest missatge en el lloc correcte.

    Per altre banda informar-te que per donar-te de baixa ens has de fer arribar un document escrit SIGNAT expresant que vols que donguem de baixa el teu usuari amb tot l'historial dades etc.

    Ens ho envies a info@meteoforum.cat i en el plaç maxim de 24h seràs donat de baixa i esborrat TOTES LES TEVES DADES. Rebras un ultim correu informant-te sobre això!

    Recorda que una vegada esborrat no podràs recuperar en cap cas cap historial ni res. La baixa sera definitiva!

    Gràcies

  • Bon Dia Hawnu,
    moltes gràcies per la teva consulta. Informart-e tant a tu com a apreciat usuari del fòrum com a tots els de més usuaris, que entre agost i setembre farem un canvi de sistema de fòrum. El sistema actual (Kunena) ens està posant cada cop mes limitacions en cuant a prestacions per lo que hem decidit realitzar a aquest canvi important que ens tornarà a poder gaudir de funcions tan elementals com misstageria privada, fotos en tamany mes gran, optimització de recursos, més seguretat, etc. Es una feina molt complexa que segurament portarà uns dies de absència de fòrum però intentarem que sigui el mínim de temps possible in agost o setembre per no afectar la afluència màxima del fòrum.
    La idea es tornar a fer el fòrum mes atractiu i amena possible! [color=green]Qualsevol suggerencia vostre serà benvinguda al respecte![/color]

    Obviament les millores afectarà també en el tema de signatures, avatars i tot tipus d funcionalitats adicionals que ara actualització rera actualització del sistema Kunena s'ha anat dificultant o inclús capant! Es més, la actual versió Kunena 6 (a la cual ens hem negat a actualitzar) es incompatible amb l'app mòvil tapatalk, cosa que sería un altre funcionalitat menys i ens hi neguem rotundament. Es per això que preferim canviar de sistema properament.

    Us mantindrem informats

    Gràcies per la vostra comprensió

    Otmar
    (Admin i Tècnic - METEOFORUM.CAT)

  • Bona tarda Otmar,

    Fa més de deu anys administrava un fòrum i feia servir Vbulletin, que crec que era el millor aleshores (era de pagament). Hi havia un altre que s'anomenava phpbb que és amb el que vaig començar i també anava bé, però no tenia tantes possibilitats.
    Potser ara hi ha d'altres millors, però no les conec, perquè estic força desconnectat del tema des de fa temps.
    Si em permets el comentari, crec que s'hauria d'aprofitar el canvi per col·locar bé els banners dels anunciants, que ara fan que el fòrum tingui una visualització una mica rara, ja que queden marges en blanc a la dreta i a dalt.

    Salutacions,
    Andreu.

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bona tarda Andreu!

    Estaba enttre smf i phpbb però cap dels 2 em permetia importar totes les dades del fòrum actual. Finalment cambiarem a un nsistema alemany que no es gratis i es diu woltlab. Lo que comentes dels anuncis ho gestiona entre altres moltes coses superbé. A vegades a les coses gratis no pots demanar miracles! Comq ue hem anat bé d publicitat els darrers mesos ens podem permetre adquir quest software de pagament que millorarà i moooooolt el fòrum! ja queda menys!!!

    Gràcies

  • Bon dia.

    Veig que quan faig els post i poso enllaç per l´Sticker de l´estació que tinc penjada a Weathercloud, posa que està bloquejat.

    Es temporal o ja no es podrá penjar ?

    Gràcies

    Si llegissis el post anterior tindries la resposta ....

  • Bona tarda,

    Un altre suggeriment, que potser ja el teniu en compte, és si és possible implementar el COLOR de la lletra. De moment, es pot fer l'efecte "subratllat" d'un color, com això, però no surt l'opció del color de la lletra.

    Salutacions.

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Si llegissis el post anterior tindries la resposta ....

    Bona nit.

    Efectivament, si hagués llegit el post anterior ja tindria la resposta. Si he preguntat és perquè, pel motiu que sigui, no l'he llegit.
    Per desgràcia no tothom disposa del temps suficient per llegir-se tots els posts de la web (i menys els relacionats amb queixes i/o problemes). L'estona que hi dedico a la meva afició que és la méteo, la destino a llegir sobre temes relacionats amb el temps i no sobre informàtica, i a aportar el meu granet de sorra penjant les meves dades i col·laborant al fet que la web/fòrum estiguin actius.
    És una llàstima que una web que es nodreix de la participació altruista d'aficionats a la méteo, tingui algun administrador que respon als dubtes d'una manera una mica impertinent. Com hagués canviat el to de la resposta dient simplement "pots mirar la resposta al post anterior. Gràcies"
    Demano disculpes per haver duplicat la pregunta, segur que no em tornarà a passar.

    Jordi Albet

  • Bones,

    Ja teniu les imatges de les signatures desbloquejades pels següents dominis:
    weathercloud.net
    climameteoinfo.com
    meteoclimatic.net

    Per seguretat i privacitat no podem desbloquejar tots els dominis sense limit. Per tant si necessiteu desbloquejar algunun domini en concret ens ho haureu de fer saber desde el nostre formulari de contacte.

    Gràcies

  • Doncs, després de mirar i revisar el fòrum, veig que el rentat de cara és meravellós: des de la part més important (funciona tot i va més ràpid) fins a la menys important (la millora visual, la claredat de la pàgina i els missatges).

    De veritat, gràcies a qui ho hagi fet possible, encara que hi hagi gent que no aportem gaire però és una meravella tot el que heu fet!

    83 msnm

  • Recordem que s'han bloquejat els usuaris que no han donat senyals de vida desde 1 Gener 2024, és una decisió que creiem coherent amb el nou format del fòrum.

    També no es podran veure les imatges i els interessants mapes dels foreros que vagin penjant en els post, si no us doneu d'alta en el fòrum.

    Com a novetat de tant en tant, es faran enquestes perquè pogueu donar la vostra opinió del que fagi referència al món de la mèteo.

    Us anirem donant tota la informació per estar al dia amb la nova imatge del fòrum.

    Salutacions equip Moderadors

  • Va ser un éxito el nuevo formato :)

    Seguro que la familia del fórum se irá ampliando con toda seguridad

    SIEMPRE POSITIVO,!!!!!!❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    LOVE SNOW❤️❤️❤️

    AMOR DE MADRE❤️❤️❤️