QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!!

• Si teniu problemes, suggeriments, queixes o qualsevol tema relacionat amb el fòrum, aquí és el lloc per escriure-ho. Fem servir Seguiment només pel que és per Seguiment.
    Gràcies!

• Només una suggerència:
    Es podria crear una categoria que es digués "Resums mensuals i anuals"?
    Així podríem posar els resums mensuals i anuals dels nostres observatoris meteorològics.
    Dins d'aquesta categoria, posar subcategories de, per exemple: "Resum desembre 2012".

Gràcies! ;)

• Buenas tardes.
    Me gustaria que hubiera la opción de poder quitar la recepcion de correo electronico despues de que posteara cualquier usuario.
    Estoy bombardeado, si alguien sabe quitarlo agradeceria me lo dijera.

Un saludo.

• Només una suggerència:
    Es podria crear una categoria que es digués "Resums mensuals i anuals"?
    Així podríem posar els resums mensuals i anuals dels nostres observatoris meteorològics.
    Dins d'aquesta categoria, posar subcategories de, per exemple: "Resum desembre 2012".

Gràcies! ;)

Ja l'hem creat! Gràcies pel suggeriment.

• Estic amb Jaumealegre.

Veig que la possiblitat de crear temes ha desparegut? Suposo que la tornareu a posar.

De moment no, si teniu una proposta de tema l'Alfred la valorarà i si està d'acord la posarem. Gràcies!

• Siusplau,em podrieu explicar com fer que no m' aparegui en el meu correu particular els missatges que van apareixent al fòrum?! El tinc colapsat! Gràcies.

Ja està contestat a Calaix de Sastre. De totes maneres intentarem que quedi "no clicat" per defecte, així no us tornarà a passar.

• Crec que el tema dels e-mails es bastant molest, jo o tinc desactivat pero em trobo amb el problema que cada vegada que publico un comentari es torna a activar aquesta opcio automaticament, no se si hi ha alguna manera xk es quedi desactivada i no es torni a activar cada vegada que escric algun comentari. Tambe voldria comentar el tema del hora, surt una hora menys.
    Gracies i dir que aquest forum m'encanta!!!!!!

Albatarrec,el Segria(Lleida)
    150 metres

• El tema dels emails l'hem anat comentant, dia sí, dia també. Tant per parts dels administradors que ja han dit que miraran d'aportar solucions properament, com mitjançant el tema obert i dedicat a tot plegat,

El tema de l'hora... al teu perfil, ho pots canviar. Canvies el "fus horari" (poses per exemple: Andorra) i ja està. Ja la veuràs bé.

L'aspecte positiu que tenen aquests fòrums és que son fàcils de configurar i l'usuari pot "tocar" coses per deixar-les al seu gust. Si bé, unes poques.

Bon dia !!

• Doncs ja que no es pot crear temes, en suggereixo alguns:

A seguiment meteorològic:

Afegir "Seguiment Europa", que si s'escau també es podria anar actualitzant cada mes.
    Afegir "Seguiment fora de Europa"

Que us sembla?

• Doncs ja que no es pot crear temes, en suggereixo alguns:

A seguiment meteorològic:

Afegir "Seguiment Europa", que si s'escau també es podria anar actualitzant cada mes.
    Afegir "Seguiment fora de Europa"

Que us sembla?

En aquest cas, jo proposaria només un tema: SEGUIMENT INTERNACIONAL. Com que hi haurà, penso, poc moviment, seria millor tenir-ho tot englobat dins aquest tema. Encara hi ha pocs missatges al fòrum, i per no "liar" al personal: com més "juntets" i menys dispersos, millor.

Quan tinguem milers de missatges al fòrum, llavors si que es podria mirar de "dividir" una mica més.

És el meu punt de vista. En base a la meva experiència administrant fòrums d'aquest tipus,

Salutacions!

• El que a mi em falta seria un sub apartat del fòrum, o tema en particular, dedicat a la fogografía, tant de méteo, com de natura. Un lloc on puguem penjar fotografies i on guardar els nostres reportatges fotogràfics. Uns temes que es podrien agrupar per mesos, o estacions. Així, aquestes, quedarien "endreçades" per dates, i sempre que vulguem les podrem mirar sense haver-les de triar al seguiment meteorològic (per exemple) general,

Salutacions!

• El que a mi em falta seria un sub apartat del fòrum, o tema en particular, dedicat a la fogografía, tant de méteo, com de natura. Un lloc on puguem penjar fotografies i on guardar els nostres reportatges fotogràfics. Uns temes que es podrien agrupar per mesos, o estacions. Així, aquestes, quedarien "endreçades" per dates, i sempre que vulguem les podrem mirar sense haver-les de triar al seguiment meteorològic (per exemple) general,

Salutacions!

Hem creat el seguiment internacional i també un per fotografia.
    Gràcies per les propostes!!! :)

• Penso que podria ser interessant crear un tema perquè cadascú pugui deixar enregistrat els rècords de les seves estacions (o registres manuals evidentment qui no tingui estació) des que ha començat a prendre dades i si s'escau anar actualitzant al moment si hi ha un dia TOP (semblo el Mou :lol: :lol: )

També aniria bé per posar estadístiques, gràfics, curiositats etc...

;)

• Trobo que de tant en tant hi ha algun problema per pujar arxius com per exemple els PNG (mapes de models, etc ... ) Gairebé sempre he hagut de canviar-los a format JPG per no tenir problemes.

I em sembla que també he tingut algun tipus de problema amb arxius GIF, tot i que en general s'adjunt bé,

No sé a què pot ser degut. No m'havia trobat.

Salutacions :)

• Trobo que de tant en tant hi ha algun problema per pujar arxius com per exemple els PNG (mapes de models, etc ... ) Gairebé sempre he hagut de canviar-los a format JPG per no tenir problemes.

I em sembla que també he tingut algun tipus de problema amb arxius GIF, tot i que en general s'adjunt bé,

No sé a què pot ser degut. No m'havia trobat.

Salutacions :)

En principi aquests formats que dius es poden pujar, són permesos, mira que no sigui per un tema de tamany, que podria ser... De totes maneres recomanem utilitzar sempre que pogueu format JPG.
    Gràcies!!!

• Tenien poc tamany (mida), Bartu, :) Sempre que puc intento no ficar arxius de més de 150-200 kb. Es mapes en format PNG, ocupen uns 30-50 kb per tant, acostumen a ser molt petits,

Quan els adjunto, simplement, no apareixen quan publico el missatge, ni em dona tampoc cap comentari d'error.

Mira, prova si vols, d'adjuntar aquesta imatge:

https://modeles.meteociel.fr/modeles/gfs/ru…gfs-0-6.png?6?6

La guardes al PC tal qual, i l'adjuntes com arxiu.

Veuràs el que et dic, :)