Gràcies Cesar per ajudar-me a eliminar allò tan molest com rebre un munt de emilius d' aquest fòrum al meu correu particular.Per altre banda,vull felicitar-vos per la molt bona feina feta en aquest nou fòrum.

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!!
-
-
Tenien poc tamany (mida), Bartu,
Sempre que puc intento no ficar arxius de més de 150-200 kb. Es mapes en format PNG, ocupen uns 30-50 kb per tant, acostumen a ser molt petits,
Quan els adjunto, simplement, no apareixen quan publico el missatge, ni em dona tampoc cap comentari d'error.
Mira, prova si vols, d'adjuntar aquesta imatge:
https://modeles.meteociel.fr/modeles/gfs/ru…gfs-0-6.png?6?6
La guardes al PC tal qual, i l'adjuntes com arxiu.
Veuràs el que et dic,
He reportat això que em dius perquè ho he provat i a mi també em passa, a veure si ens ho poden solucionar.
Gràcies!!! -
Tinc una pregunta. Ara que hi ha obert un apartat de fotografia, no es poden penjar fotos de seguiment/actualitat a Seguiment Meteorològic? Gràcies!
-
-
Tinc una pregunta. Ara que hi ha obert un apartat de fotografia, no es poden penjar fotos de seguiment/actualitat a Seguiment Meteorològic? Gràcies!
Si! I tant! A seguiment posem les fotos del seguiment pròpiament dites, és a dir, si està nevant un dia, doncs la nevada d'aquell dia, i al apartat de fotografia anem posant fotos que tinguem, encara que siguin històriques de fenòmens meteorològics, m'he explicat bé???
-
Per cert Bartu, i la possibilitat de poder enviar missatges privats als usuaris del fòrum? Per comentar qualsevol cosa,
Estaria força bé
Tot i que no sé si es pot implementar en aquest format de fòrum,
Gràcies,
-
Si! I tant! A seguiment posem les fotos del seguiment pròpiament dites, és a dir, si està nevant un dia, doncs la nevada d'aquell dia, i al apartat de fotografia anem posant fotos que tinguem, encara que siguin històriques de fenòmens meteorològics, m'he explicat bé???
T'has explicat perfectament, crec, o sigui que es poden posar les fotos del dia a dia: núvols, pluja, sortides i postes de sol,... pensava que qui no s'havia explicat bé era jo!
-
-
Per cert Bartu, i la possibilitat de poder enviar missatges privats als usuaris del fòrum? Per comentar qualsevol cosa,
Estaria força bé
Tot i que no sé si es pot implementar en aquest format de fòrum,
Gràcies,
Ho consulto. Si es pot fer, ho farem!!!
Gràcies!!! -
Problemes en enviar imatges en mètode que abans funcionava. Em posa:
Error al pujar l'arxiu 'si.png': L'arxiu (273222) excedeix del màxim establert per l'administrador del lloc.
I si no m'equivoco l'imatge era prou petita. No es poden enviar més de tres imatges per dia? O com va?
-
Error al pujar l'arxiu 'si.png': L'arxiu (273222) excedeix del màxim establert per l'administrador del lloc.
I si no m'equivoco l'imatge era prou petita. No es poden enviar més de tres imatges per dia? O com va?
Mira en "propietats", quants KB pesa la imatge :dry:
Jo miraria que no passés mai dels 200 KB, que ja està prou bé.
-
-
No ho tinc clar. Amb les grafiques de wetterzentrale, per exemple, no hi ha problema: les passo a paint i d'allà es poden enviar. Però pels mapes (no gràfiques), per exemple, no et deixa. Potser si que és el pes, però reduint un mappa a 200 kb te'l deixa il·legible.
Gràcies per les molèties!
-
Una observació, un cop penjades, les fotos es veuen borroses, si més no, a mi em passa. A que pot ser degut? Moltes gràcies i perdona les molèsties Bartu! Esteu deixant un Fòrum molt guapo.
-
Una observació, un cop penjades, les fotos es veuen borroses, si més no, a mi em passa. A que pot ser degut? Moltes gràcies i perdona les molèsties Bartu! Esteu deixant un Fòrum molt guapo.
Glups... Jo les veig bé totes... :dry:
-
-
No hi ha limit per enviar fotografies, però si de tamany...
-
Bona nit,coincido en el comentario de otro colaborador sobre que se ven la fotos expuestas un tanto borrosas (apartado fotografias),comprobarlo porque si que ocurre.
Saludos y gracias. -
Algu em podria indicar com haig de fer per poder contestar a d'altres comentaris? Fico "respondre" em surt el comentari del company a dalt, fico el meu, fins aqui tot be,pero a l'hora de publicar-lo nomes surt publicat el meu i no el del company que e respost.
Gracies. -
-
Algu em podria indicar com haig de fer per poder contestar a d'altres comentaris? Fico "respondre" em surt el comentari del company a dalt, fico el meu, fins aqui tot be,pero a l'hora de publicar-lo nomes surt publicat el meu i no el del company que e respost.
Gracies.CITAR, has de clicar,
-
CITAR, has de clicar,
Ara si, moltes gracies de nou Congestus, ens ajudes molt a tots plegats. -
Amb tants "botons" de respondre al tema, resposta ràpida, respondre ..... és normal liar-se je je.
Jo només utilitzo: respondre al tema, i citar
Un plaer ajudar, company!
Que tinguis un bon dia,
-
-
Bona nit
Jo crec que seria aconsellable que un mateix pogués anul · lar un post que hagi posat, evidentment si no hi ha cap contestació de ningú. De vegades pots duplicar o comentar alguna cosa per error que es podria esborrar, i així no molestar els moderadors.
la meva enhorabona per aquest foro.
Gràcies
Jordi
Begues -
A mi també m'agrada, aquesta proposta
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!