SEGUIMENT METEOROLÒGIC - ABRIL 2015

  • bona tarda des del barri del coll-vallcarca, temperatura actual al mercuri de la pared del balcó 16,2º
    i cel con nubes y claros.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • que lastima que por motivos que alguno ya conoce no podre asistir a la quedada del jueves, estoy seguro
    que más de uno se quedara con la boca abierta al ver el espectaculo de fotos y explicaciones que recibi-reis de la memorable nevada. Me queda el consuelo de decir que yo la vivi con casi 7 años y aseguro
    que este recuerdo lo llevo presente como si fuera ayer.
    Mi admiración por el company JOANNEVADADEL62 por quererlo compartir con todos.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Bona tarda des de Gràcia!

    Per fi tenim quelcom de nuvolositat i deixem enrere aquests dies de cels tant asserenats i avorrits!

    Ara mateix:

    15,2ºC (Mín: 10,8ºC Màx: 16,8ºC).
    78%
    1023,5 hPa.
    0,0 mm.
    4,8 km/h deuminutals de ENE.

    Ha entrat un llevant força fresquet que fa que també augmenti la humitat i la nuvolositat de tipus baix, estratocúmuls i fins i tot algun cumulus humilis, amb altocúmuls per sobre ara mateix sobre Barcelona!

    [Imagen bloqueada: https://www.yakizu.com/i/wQ4D.jpg]

    Sembla que ja es veuen coses a la vista, al voltant del dia 16, però encara queda molt, a veure si poc a poc anem trencant aquesta estabilitat marmotiana :lol:

    Bon seguiment!!!!! :P

  • Bon vespre, ja des de casa!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 14,9ºC
    Humitat:
    Vent: Fluix, SE (7Km/h)
    Punt de rosad:11,7ºC
    Pressió: 1025 hPa.
    Temperatura mínima: 11,0ºC (04:48h)
    Temperatura màxima: 15,7ºC (12:49h)

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • BONA TARDA,!!!!

    AISSSSSS,ABRIL QUE MAL TE PORTAS,!!!! :angry:

    BON CAP DE SETAMANA,!!!! ;)
    image_2015-04-10.jpg

    SIEMPRE POSITIVO,!!!!!!❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    LOVE SNOW❤️❤️❤️

    AMOR DE MADRE❤️❤️❤️

  • Bona tarda.
    A Lleida máxima de 23,9 i mínima força més alta que ahir, amb 7,7 graus a causa dels núvols que han tapat el cel durant la matinada. El dia en general assolellat però amb alguna estona de núvols alts i mitgencs, núvols que a partir de les sis han tapat el cel des de ponent. Vent en calma.

  • Bona tarda.

    A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 14,0º i 77% d'humitat. La propera nit la mínima ja serà pot ser de dos dígits. Cel 5/8 amb estratocúmuls, fractostratus, altocúmuls i cirrus, vent de l'est-sud-est de 8 km/h i màxima encara força frenada amb 16,2º.

    Cap de setmana amb núvols, clarianes, pols en suspensió i pot ser alguna gota despistada. Temperatures que aniran remuntant però serà a partir de diumenge quan podrien enfilar-se més decididament i després...toca esperar. La pesadeta de la dorsal càlida que s'ha situarà a la Mediterrània occidental farà d'escut a la baixa de Portugal i Golf de Cadis, fins que pugui erosionar-la. Ara per ara és força difícil veure el resultat. Tinc "mono" de temporal de pluges, suposo que com molts de vosaltres. Ahir vaig estar parlant amb en Francesc Mauri i les previsions estacionals (ja sabem i n'hem parlat molt de la seva fiabilitat) estan millorant en cada actualització pel que fa a l'estiu, amb base del comportament que està tenint la primavera. Anirem veient la evolució. De moment podria haver un canvi de situació destacable a partir del 16 o 17 d'abril, amb moviment clar dels principals centres d'acció.

    A Tromso a la Lapònia noruega encara estan a ple hivern. Déu n'hi do la nevada que els hi està caient amb 0º:

    tromso_2015-04-10.jpg

    Si a l'anticicló li hagués de posar cara, li posaria aquesta (ho faig en imatge reduïda per que no us espanteu):


    Bon seguiment!

  • Molt bones !!! cada cop copseu millor el temps de la vostra zona. Es un gust entrar al fòrum i apreciar les instantànies que feu. Els que no tenim la sort de tenir un camp de visió ampli i tenim reduit el nostre recorregut de la feina a casa i viceversa, ho agraim moltíssim.
    Els bancs de núvols baixos ja els tenim al damunt...malauradament no passaran d'això.

  • que lastima que por motivos que alguno ya conoce no podre asistir a la quedada del jueves, estoy seguro
    que más de uno se quedara con la boca abierta al ver el espectaculo de fotos y explicaciones que recibi-reis de la memorable nevada. Me queda el consuelo de decir que yo la vivi con casi 7 años y aseguro
    que este recuerdo lo llevo presente como si fuera ayer.
    Mi admiración por el company JOANNEVADADEL62 por quererlo compartir con todos.


    Josep Mº, no se exactament els motius de la teva absència i evidenment tu millor que ningú per saber-ho. Es una llàstima i em sap greu doncs m'imagino de l'il.lusió que et faria. Si pogués existir un mínim de possibilitats perque hi poguessis assistir i puc fer quelcom , pots contar-hi ;)

  • Buenas noches, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 14,1ºC con 85% de humedad, viento del E a 3 km/h y 1020,6 Hpa, espárragos de hoy.

    [Imagen bloqueada: https://farm8.staticflickr.com/7615/16915001179_c59fdd2386_b.jpg]

  • Bon vespre des del major de dalt de Sant Celoni. Ara mateix estem a 13,3 graus .64% dhumitat i1020 hpa. Hem fet una maxima de 19,2 graus i una minima de 3,7 graus .

  • Bona nit!! Sortida amb la uni a Cervera, capital de La Segarra!!! Un matí ventós i amb núvols però després han marxat i s'ha imposat el sol i la calor! ;)


    Cervera
    P1090147Copiar.JPG


    Camps de cereals
    P1090140Copiar.JPG


    Al fons les Muntanyes de Prades!!
    P1090122Copiar.JPG

  • Bona nit!

    Vespre que es refreda..
    ESCAT_tmp_v_2015-04-10.jpg
    Una foto tremenda de la "Galaxia Sombrero"
    ....a només 28milions d'anys Llum d'aquí....plena de cúmuls globulars d'estrelles girant al voltant del mes gran dels forats negres.
    SombreroGalaxyclassle.net.jpg
    i una altra de tremenda de la "Nebulosa formiga", dins la nostra galàxia, amb nuvols de pols i gas a entre 3 i 6000 anys llum d'aquí...
    AntNebulaclassle.net.jpg
    https://www.classle.net/book/amazing-space-photographs

    La física i les seves lleis es repliquen a escala, en l'univers
    B) Fins aviat!<

    Länsimäki-Vantaa-HELSINKI
    Persona humana en pràctiques.

  • Si voleu llegir un possible "miracle meteorològic", acabo de penjar un nou article a "Meteomania" de pico.cat:

    https://www.pico.cat/v2/#/meteomania

    La meteo ha hecho perder o ganar muchas guerras. Los aviones japoneses que se dirigían a Pearl Harbour se escondieron detrás de un frente para aparecer en el último momento

    Zona alta de Barcelona, en donde cuando llueve el agua nunca se queda estancada