Al País Valencià, AEMET, ha avisat per dimarts i dimecres de precipitacions que poden superar els 60 litres en 12 hores al litoral sud de València i nord d'Alacant.
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2015 - 2ª part
-
-
Bona tarda:
A Sant Andreu de la Barca
Temp: 13'3ºC
Humitat: 54%
Vent: 11km/h SE
Pressió: 1018 mb
-
Els meus fills m'envien aquestes imatges del mini Arc de Sant Martí, davant la costa del Barcelonès vist des de Montbau! [Imagen bloqueada: https://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/16/2c8e30c989b42f978ebb0e64a9abaf15.jpg][Imagen bloqueada: https://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/16/a40df897f2d00de8044eaf2fb2e18047.jpg][Imagen bloqueada: https://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/16/a50739fcb1ab8ac5ed0bd73d5467aa41.jpg]
Bona tarda i bon seguiment!
-
-
Bon dia, máxima avui a Lleida de 16,2, máxima del mes i del 2015. Mínima d´1,2. Una mica de vent de mesttral i núvols que han amagat el cel alguna estona. Visibilitat bona.
Això fa olor a pre-primavera. Espero que aviat canviï.
-
Bona tarda.
Novament un dia tranquil, al matí cel seré i a la tarda han anat passant algunes bandes de núvols no massa importants, ara ha quedat el cel mig ennuvolat, a les hores centrals del dia molta suavitat amb 12ºC de màxima, ara ja ha baixat cap als 7,5ºC, la pressió estable al voltant dels 1013 hPa i tot el dia anat bufant una mica de mestral, ara el vent casi ha encalmat.
Avui comencem la segona quinzena de febrer, ja veurem que donarà de si, de moment no comença amb massa empenta i per ara no sembla que ens hagi de portar cap cosa massa destacable ni a mig ni a llarg termini, ja ho anirem veient.Bon seguiment.
-
Bones,
avui hem tingut un dia serè molt a primera hora, després s'ha anat tapant de núvols alts i mitjos,però amb clarianes
Màxima de 10.2ºC, mínima de -1.8ºC, vent fluix de mestral
-
-
2
Bona tarda
Ruixats, i vent 5 g. 1200/1300 m. port de La Canda, (entre Sanabria i Vigo) fa fred amb el vent.
Ja penjare fotos mes tart.
Passeu una bona tarda.
Bueno no son una maravella pero "lo prometido es deuda"
Ha estat un viatge complert, tan sols ha faltat la neu a la pista, els Picos de Europa están a petar de neu fins molt aball, aixo no es res nou pero guapo de veure.
Tipic clima Atlantic cami de Oporto, nubols, ruixats, sol, arc de Sant Martí, boira tot plegat molt guapo, la llastima es que no pots parar a fer fotos cada cop que veus algo interesant, no arribaria mai.
Bon seguiment -
Bon vespre!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 12,6ºC
Humitat: 54%
Vent: En calma.
Punt de rosada: 3,5ºC
Pressió: 1018 hPa. (pujant)
Temperatura mínima: 7,5ºC (08:57h)
Temperatura màxima: 14,5ºC (13:42h)Bon seguiment!
-
Bona nit!!
Malgrat els núvols i el garbí, la humitat segueix ben baixa.
Ara mateix:
13,4ºC
47%
1016,5 hPa.
0,0 mm.
6,5 km/h deuminutals de SW.Us deixo les fotos que he pogut fer aquesta tarda de la posta de sol amb mini arc de Sant Martí mirant cap al mar, llevant.
DSC02084.JPG
DSC02092.JPG
DSC02097.JPG
A tot això, ja tenim el front que quedarà oclús a les portes!!
Bon seguiment!!!
-
-
Bona tarda.
A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 12,8º i 40% d'humitat. Cel que s'ha tapat amb estratocúmuls i altocúmuls. Possiblement cirrus per sobre. Vent en calma. Demà a aquesta hora segurament bufarà un bon gregal. Màxima 15,6º.
Pertorbació que ens passarà a gran velocitat, ens portarà vent 24 o 36 hores i demà molts núvols i algunes precipitacions sembla que força febles cap a l'est, tal com ja comentàveu. El canvi de divendres/dissabte l'enforteixen però ja veurem fins a quin punt. Més endavant dos panorames ben diferents si comparem el GFS amb l'Europeu.
Aquesta tarda des de Maçanet de la Selva mirant cap el Montseny, amb la capa d'estratocúmuls densos que provocaven la caiguda d'un lleugeríssim plugim:
abbb.jpg
I aquestes dues són d'ahir per la tarda: mirant cap el sud-oest amb algun lenticular i l'altre mirant cap el nord amb lleugeres precipitacions cap a La Selva i Gironès:
a1_2015-02-16.jpg
a2_2015-02-16.jpg
Bon seguiment!
-
Bon vespre;
-Temp actual: 9,1ºC
-Humitat: 63%
-Pressió: 1019.4 hPa
-Vent: NNE 3 km/h
-Pluja: 0,0 mm
-Temp Max: 13,9ºC
-Temp Min: 1,8ºCDia plaçid amb el pas de bandes de nùvols alts cirrus i alguns de baixos durant la tarda;
Us deixo foto de la posta d'avui des de Piera
Febrer2015018.jpg -
Venga que hay algunos ensembles que para este sábado nos mete "sarao".Mas que nada para ver bonitas configuraciones
gens-1-1-120.png
gens-7-1-120.png
gens-12-1-120.png
gens-17-1-120.png
-
-
y esto sería un visto y no visto
a modelos de hoy.
gfs-0-300.png -
y otro, este ¿rozando el larguero?. jejeje de ilusión tambien se vive.
gfs-0-384_2015-02-16.png -
ostras TRAMUNTANADA, me pensaba que eras FRANCISCO, tengo que ir a CAN COTET a mirarme la vista
estas al lado de L´ESTARTIT
mi lugar de la semanita de veraneo en agosto

-
-
El Europeo parece que se "ilusione" también

ECM1-120.gif
Europe_msl_120.gif
-
Buenas noches, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 10,8ºC con 74% de humedad, viento del ENE a 3 km/h y 1014,6 Hpa.
-
Al loro amb la cota de neu......
-
-
Buenas noches desde Calella de P., temperatura actual 11.1°c, máxima 14,1°c, 71% humedad, 1017 hpa, viento en calma y medio nublado. Buen seguimiento.
-
Bona nit des del.major de dalt de sant celoni ara mateix estem a 10.5 graus 55%,d humitat i 1013 hpa aqui us deixo el projecte de "maquina per saber quin temps fara que estic experimentant per ferlis fer a les meves nebodetes!uploadfromtaptalk1424117948613.jpeg
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!