SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2015 - 2ª part

  • Bona tarda:

    A Sant Andreu de la Barca

    Temp: 13'3ºC

    Humitat: 54%

    Vent: 11km/h SE

    Pressió: 1018 mb

    Geógraf, seguidor de meteorologia i climatologia.

  • Els meus fills m'envien aquestes imatges del mini Arc de Sant Martí, davant la costa del Barcelonès vist des de Montbau! [Imagen bloqueada: https://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/16/2c8e30c989b42f978ebb0e64a9abaf15.jpg][Imagen bloqueada: https://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/16/a40df897f2d00de8044eaf2fb2e18047.jpg][Imagen bloqueada: https://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/16/a50739fcb1ab8ac5ed0bd73d5467aa41.jpg]

    Bona tarda i bon seguiment!

  • Bon dia, máxima avui a Lleida de 16,2, máxima del mes i del 2015. Mínima d´1,2. Una mica de vent de mesttral i núvols que han amagat el cel alguna estona. Visibilitat bona.

    Això fa olor a pre-primavera. Espero que aviat canviï.

  • Bona tarda.

    Novament un dia tranquil, al matí cel seré i a la tarda han anat passant algunes bandes de núvols no massa importants, ara ha quedat el cel mig ennuvolat, a les hores centrals del dia molta suavitat amb 12ºC de màxima, ara ja ha baixat cap als 7,5ºC, la pressió estable al voltant dels 1013 hPa i tot el dia anat bufant una mica de mestral, ara el vent casi ha encalmat.
    Avui comencem la segona quinzena de febrer, ja veurem que donarà de si, de moment no comença amb massa empenta i per ara no sembla que ens hagi de portar cap cosa massa destacable ni a mig ni a llarg termini, ja ho anirem veient.

    Bon seguiment.

    Belianes-Urgell (373 msnm) / Vilamòs-Val d'Aran (1255 msnm)
    Precipitació Belianes:
    2015: 234 mm. 2016: 341 mm. 2017: 343 mm. 2018: 589 mm. 2019: 481 mm. 2020: 507 mm.

  • 2

    Bona tarda
    Ruixats, i vent 5 g. 1200/1300 m. port de La Canda, (entre Sanabria i Vigo) fa fred amb el vent.
    Ja penjare fotos mes tart.
    Passeu una bona tarda.


    Bueno no son una maravella pero "lo prometido es deuda"
    Ha estat un viatge complert, tan sols ha faltat la neu a la pista, els Picos de Europa están a petar de neu fins molt aball, aixo no es res nou pero guapo de veure.
    Tipic clima Atlantic cami de Oporto, nubols, ruixats, sol, arc de Sant Martí, boira tot plegat molt guapo, la llastima es que no pots parar a fer fotos cada cop que veus algo interesant, no arribaria mai.
    Bon seguiment

  • Bon vespre!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 12,6ºC
    Humitat: 54%
    Vent: En calma.
    Punt de rosada: 3,5ºC
    Pressió: 1018 hPa. (pujant)
    Temperatura mínima: 7,5ºC (08:57h)
    Temperatura màxima: 14,5ºC (13:42h)

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bona nit!!

    Malgrat els núvols i el garbí, la humitat segueix ben baixa.

    Ara mateix:

    13,4ºC
    47%
    1016,5 hPa.
    0,0 mm.
    6,5 km/h deuminutals de SW.

    Us deixo les fotos que he pogut fer aquesta tarda de la posta de sol amb mini arc de Sant Martí mirant cap al mar, llevant.


    DSC02084.JPG

    DSC02092.JPG

    DSC02097.JPG

    A tot això, ja tenim el front que quedarà oclús a les portes!!

    Bon seguiment!!!

  • Bona tarda.

    A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 12,8º i 40% d'humitat. Cel que s'ha tapat amb estratocúmuls i altocúmuls. Possiblement cirrus per sobre. Vent en calma. Demà a aquesta hora segurament bufarà un bon gregal. Màxima 15,6º.

    Pertorbació que ens passarà a gran velocitat, ens portarà vent 24 o 36 hores i demà molts núvols i algunes precipitacions sembla que força febles cap a l'est, tal com ja comentàveu. El canvi de divendres/dissabte l'enforteixen però ja veurem fins a quin punt. Més endavant dos panorames ben diferents si comparem el GFS amb l'Europeu.

    Aquesta tarda des de Maçanet de la Selva mirant cap el Montseny, amb la capa d'estratocúmuls densos que provocaven la caiguda d'un lleugeríssim plugim:

    abbb.jpg

    I aquestes dues són d'ahir per la tarda: mirant cap el sud-oest amb algun lenticular i l'altre mirant cap el nord amb lleugeres precipitacions cap a La Selva i Gironès:

    a1_2015-02-16.jpg

    a2_2015-02-16.jpg

    Bon seguiment!

    Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva

  • Bon vespre;

    -Temp actual: 9,1ºC
    -Humitat: 63%
    -Pressió: 1019.4 hPa
    -Vent: NNE 3 km/h
    -Pluja: 0,0 mm
    -Temp Max: 13,9ºC
    -Temp Min: 1,8ºC

    Dia plaçid amb el pas de bandes de nùvols alts cirrus i alguns de baixos durant la tarda;
    Us deixo foto de la posta d'avui des de Piera
    Febrer2015018.jpg

    Estació Meteorològica: Davis Vantage Vue. 305 msnm


  • Venga que hay algunos ensembles que para este sábado nos mete "sarao".Mas que nada para ver bonitas configuraciones


    gens-1-1-120.png


    gens-7-1-120.png


    gens-12-1-120.png


    gens-17-1-120.png

  • y esto sería un visto y no visto :evil: :evil: :evil: a modelos de hoy.
    gfs-0-300.png

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • y otro, este ¿rozando el larguero?. jejeje de ilusión tambien se vive. :P :P :P
    gfs-0-384_2015-02-16.png

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • ostras TRAMUNTANADA, me pensaba que eras FRANCISCO, tengo que ir a CAN COTET a mirarme la vista :P :P
    estas al lado de L´ESTARTIT :P :P :P mi lugar de la semanita de veraneo en agosto :P :P :P :P

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Bona nit des del.major de dalt de sant celoni ara mateix estem a 10.5 graus 55%,d humitat i 1013 hpa aqui us deixo el projecte de "maquina per saber quin temps fara que estic experimentant per ferlis fer a les meves nebodetes!uploadfromtaptalk1424117948613.jpeg