bon dia desde Blanes 16°100%humitat i vent en calma.uploadfromtaptalk1404535921209.jpg
Enviado desde mi GT-I9505 usando Tapatalk 2
bon dia desde Blanes 16°100%humitat i vent en calma.uploadfromtaptalk1404535921209.jpg
Enviado desde mi GT-I9505 usando Tapatalk 2
Bon dia!,
Dades a St. Feliu de Guixols:
Temperatura: 23,0ºC
Humitat: 72%
Vent: En calma.
Pressió: 1014 hPa.
Temperatura de xafogor: 25,7ºC
Punt de rosada: 11,0ºC
Estat del cel: Serè, amb algun cirrus despistat.
Bon seguiment!
Bon dia,
Disculpeu la interrumpció al Fòrum. Ja està solucionat però estem pendents de coneixer el motiu.
Bon dissabte a tots!
Bon dia!!
Dades de Cardedeu
Temperatura actual. 25,5ºC
Humitat 58%
Pressiò. 1013mb
cel serè
Bon disabte i bon seguiment!!
[size=18]Pronòstic DISSABTE dia 5[/size] de Juliol. Domini general de les grans clarianes. Al llarg del matí/migdia, però, ens creuarà una petita cua de front, molt desdibuixada que ens portarà alguns núvols prims, afavorint també la formació de núvols baixos cap a alguns punts del territori. Tot plegat: molt poc important.
DISSABTE5-7a.jpg
A partir del migdia el sol tornarà a dominar arreu del país, amb bancs de núvols baixos, però, que faran la guitza a punts del nord de la Costa Daurada, del litoral central i Costa Brava. Just, a tall de mar.
DISSABTE5-7b.jpg
DISSABTE5-7c.jpg
Vents febles en general, amb el predomini de la component sud,
Temperatures amb tendència a l'alça amb màximes que es mouran en general entre els 24 i els 33ºC.
Bon dia des del Carrer major de Dalt de Sant Celoni.Ara mateix estem a 24ºC 67% d humitat i 1014 mb que tingueu un bon dissabte jo m en vaig al canet rock ![]()
[size=18]Pronòstic DIUMENGE dia 6[/size] de Juliol. Arriba un nou canvi en el temps. Malgrat que el sol serà el màxim dominador al llarg del matí a la major part del país, des de ponent, aniran arribant bandes de núvols que es faran abundants en aquest sentit, ja a partir, en especial, del migdia.
DIUMENGE6-7a.jpg
A la tarda espero algunes precipitacions en forma de ruixats i alguna tempestes a punts de la Catalunya interior, Ports i els Pirineus. Alguna: puntualment moderada. Grans clarianes encara cap a tocar de la Costa Brava.
DIUMENGE6-7b.jpg
DIUMENGE6-7c.jpg
Vents febles en conjunt amb el predomini de la component sud.
Temperatures amb pocs canvis malgrat que les mínimes tindran una lleugera tendència a l'alça,
Bon cap de setmana!
Atenció al nou front de tempestes que ens arriba entre demà diumenge i dilluns. Nova llengua d'aire fred en alçada de -15ºC a -16ºC que ens escombrarà entre demà tarda i dilluns.
Demà ja ho analitzarem més acuradament però la idea és que ja demà diumenge els ruixats i tempestes atacaran de ple àmplies zones del Pirineu i Prepirineu i també tota la meitat oest del País. Possibilitat de nou que tot plegat porti acompanyament de calamarsa o pedra. Així doncs, atents demà tarda comarques de l'interior!!
De cara a la matinada i primeres hores del matí de dilluns el front acabaria d'escombrar tot el País fins arribar al mateix litoral on arribarà ben viu i fins i tot es podria reactivar en alguns trams litorals.
Dilluns tarda segurament encara quedaria inestabilitat cap al nordest del País i encara podrien haver alguns ruixats i tempestes cap a Girona i nord de Barcelona.
Demà ho analitzem més acuradament!!
14070712_0500.gif
FSXX00T_72_2014-07-05.jpg
Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 25,8ºC con 66% de humedad, viento del ESE a 2 km/h y 1013,0 Hpa con 388 W/m2. ![]()
Bon dia a tothom.
Temperatura actual 26.8º, sense nuvols, matinada molt més agradable que la d'ahir amb 20,1º però molt menys xafogosa. La màxima d'ahir de 32º, com aquell que no vol la cosa.....
Bon dissabte i bon seguiment.
Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 23.4ºc, mínima 20.8ºc, 95% humedad, 1015 hpa, dirección del viento xaloc 7 km/h, el cielo despejado y todavía queda un poco de mar de fons, que dice mi padre que era pescador. Fin de semana tranquilo meteorologicamente hablando aquí en la costa brava, esperando el lunes a ver si hay movimiento, este julio de momento no nos podemos quejar, hay tormentas, no hace excesivo calor, ojalá durara así todo el verano, pero me temo que tarde o temprano nos llegará sudar la gota gorda :angry: . Buen seguimiento.
Por cierto, si queréis venir, hoy se celebra la cantada d´havaneres, os invito a todos
![]()
Bon día,Efectivamente ya a partir de mañana por la tarde y hasta finalizar el lunes se pueden acumular buenas precipitaciones en prácticamente todo el territorio siendo el interior los mes afavorits!!!aunque en la costa también se verán unos cuantos litros caer!!!
Saludos y buen fin de semana!!! ![]()
Bon dia:
¡¡¡ATENCIÓN!!! el lunes de 2 a 17 h. por el Centro de Catalunya especialmente.
DFGDF22.gif
Saludos. Manuel.
Bon dia a tots i totes,
Desgraciadament a les 7 del matí no estava despert per poder veure la causa de l'interrupció del forum. De totes maneres crec recordar que aquests dies en el centre de dades hi havien programades uns treballs de manteniment. Podria haver sigut això la causa de l'interrupció. Sense poder-ho confirmar (de moment) per que ja m'informaré.
De totes maneres ara ja tot funciona correctament .
Disculpeu les molésties
Bon dia a tothom
Bona tarda des de canet de mar. Ara mateix a sant celoni carrer major de dalt estem a 30.2 graus 51% d humitat i 1013 mb
Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 27,3ºC con 78% de humedad, viento del SSW a 2 km/h y 1012,9 Hpa con 951 W/m2. ![]()
Bona tarda des d'Esclanyà.
Minima 17,9º, maxima 30,3º, cel clar amb barreja de nuvols alts i mitjans, poquets pero, el vent fluix del S.
Tramontana, avui estas completament sitiat eh? jajajajajaja Han ocupat Calella per tots costats. ![]()
Bona tarda des d'Esclanyà.
Minima 17,9º, maxima 30,3º, cel clar amb barreja de nuvols alts i mitjans, poquets pero, el vent fluix del S.
Tramontana, avui estas completament sitiat eh? jajajajajaja Han ocupat Calella per tots costats.
Como muy bien dices, hoy estoy invadido y no puedo salir con el ferrari porque está lleno de municipales y me pondrían una multa por circular sin carnet
. Os pongo una foto que me han mandado unos amigos desde la playa, donde ya hay barcos instalándose para ver las havaneres, todavía tendrán suerte porque el mar ha encalmado bastante en comparación de ayer, esto es un caos o una locura. Tenemos una temperatura de 25.2ºc,
20140705_1355521.jpg
Bon dia:
¡¡¡ATENCIÓN!!! el lunes de 2 a 17 h. por el Centro de Catalunya especialmente.
DFGDF22.gif
Saludos. Manuel.
Doncs si, el meteocat ja ha posat l'avis per demà. :lol: tinc ganes de veure els avisos per dilluns. ![]()
Mentres això arriba, caloreta i tranquilitat.
Bona tarda!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 24,4ºC
Humitat: 86%
Vent: Moderat, SE (14Km/h)
Pressió: 1012 hPa.
Temperatura de xafogor: 26,3ºC
Punt de rosada: 14ºC
Estat del cel: Parcialment ennuvolat de núvols baixos
Francisco!!! Gaudeix a tope de la Cantada d'Havaneres... si et deixen :unsure:
Bon seguiment!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!