Per aquí a Seva - El Pinós sembla mentida però estic a punt d'igualar la temepratura màxima registrada aquest mateix mes de gener, del dia 7 amb 18,0ºC ...
Ara mateix, 17,7ºC ... però he arribat a[size=18] 17,9ºC[/size] ... Per poc,
Salut :whistle:
Per aquí a Seva - El Pinós sembla mentida però estic a punt d'igualar la temepratura màxima registrada aquest mateix mes de gener, del dia 7 amb 18,0ºC ...
Ara mateix, 17,7ºC ... però he arribat a[size=18] 17,9ºC[/size] ... Per poc,
Salut :whistle:
Buenas tardes, actualmente tenemos 20,4ºC con 63% de humedad, viento del S a 6 km/h y 1025,2 Hpa con 424 W/m2, hace calor, máxima de 23,1ºC. ![]()
19 grados a Sant Cugat del Vallès.
Bona tarda.
Aquí també s'enfila de valent la temperatura, 16ºC ara mateix, es pot anar amb mànigues de camisa, bufa un lleuger mestral i tenim el cel enterenyinat per núvols alts.
Bona tarda!
Quina caloreta, ningú que tingui certa relació amb la meteorologia s'imagina, que en poc més de 24/36 hores això tombarà. Ja s'ho trobaran! Jeje!
Pels qui sabem molt poquet i estem pendents, ens imaginen amb un somriure entre dents que tanta calor desenbocarà en fred i vent d'hivern, doncs la natura tot ho compensa.
Els qui més saben, estan meravellats en saber de primera mà i representant-se el que passarà.
Al final tots contents, excepte els qui no son amants del fred, que no són pocs, dit sigui de pas.
Humilment, més enllà de diumenge no m'atreveixo a aventurar cap pronòstic, però si pel cap de setmana, tal i com vaig fer ahir.
Divendres fins a migdia-tarda, calor, molta calor. A partir del vespre-nit bufarà un ventet d'aquells que dius: Ui, sembla que vulgui canviar el temps! Cada com serà més fred i més intens.
Dissabte matinada-matí i fins a migdia, existeix la possibilitat que el NE i costa central nord reguin (poca cosa al meu parer), si ho fa serà molt poquet, amb això estic en la línia esmentada per l'Ivan. A partir de la tarda i nit el cel quedarà seré arreu, molt de vent, especialment a les zones típiques (NE, SW i Pirineu), la resta, també ens agafarem les orelles. Compte amb enrrampar-se!!!
Diumenge matinada i matí, encara bufarà el vent, però progressivament anirà perdent pistonada, per deixar una tarda i nit, bastant més en calma, fred en conjunt, amb gelades ja a primeres hores de dilluns a l'interior. Les glaçades poden ser generals a partir del prelitoral, al Pirineu seran intenses.
A partir de dilluns com us deia, no m'atreveixo encara, que pel que sembla a mitjans de setmana sant tornemi, però encara hi ha molta carn per tallar.
Bé, ara ja només ens queda gaudir del cap de setmana.
Fins després!
Ara mateix a Santa Perpètua 17,8ºC i 44% d'humitat.
Jo frego els 20ºC..quina trompada dissabte!..yujuuu.
Llàstima del vent.
En mauri ja ha avisat de la ventada GENERAL..al loroo! :ohmy:
Deixo dades del Parc Central del districte de Nou Barris (Barcelona):
Temp. actual: 19,6ºC
Humitat: 38%
Pressió: 1026 hPa
Temp. màxima: 19,6ºC a les 15:59h
Temp. mínima: 12,5ºC a les 8:07h
Domini del sol i ambient plenament primaveral ja desde primeres hores del matí.
Toca gaudir d'aquesta bonança que convida a estar a l'aire lliure ja que dissabte hi haurà un canvi radical amb una baixada acusada de temperatures d'uns 10 graus en poques hores respecte als valors que tenim avui i que tindrem demà. D'aquesta manera el cap de setmana serà plenament hivernal amb una temperatura mínima que sobretot diumenge a Barcelona estarà entorn als 3ºC i una màxima al voltant dels 10ºC.
Ciencia ficció, ho sé, però aquests son els mapes que tots voldriem
![]()
cfs-0-846.png
cfs-2-852.png
cfs-3-846.png
Gairebé 8 de marça returns jaja
Buuua aixó seria com la del 62 segur!!
Bona tarda des de Bergen, Noruega
Dia tranquil i assolejat, sols amb alguns nuvols alts. Temperatura més baixa que ahir.
Ara mateix +3ºC.
Us deixo un enllaç de video d'unes inundacions al nord d'Alemanya, la nit passada.
Mostrar másCiencia ficció, ho sé, però aquests son els mapes que tots voldriem
![]()
![]()
cfs-0-846.png
cfs-2-852.png
cfs-3-846.png
Gairebé 8 de marça returns jaja
Y porqué no??. No hay nada imposible.
Por cierto, el domingo como estará el tema para subir con los niños a vallter2000?.
Saludos
Bona tarda; pués Sant Boi tampoco va a ser la excepción general del territorio. hemos alcanzado una máxima de unos 18,5º y la minima a sido muy alta, alrededor de los 9º en el centro de la población con cielo muy clásico de la localidad, (no merece fotos).
Toca esperar lo del sábado,... que no hiziera tanto viento, no me acaba de gustar éste fenómeno, porque no deja que la temperatura baje más de lo que toca, en muchas ocasiones nos igualamos con las minimas de Barcelona ciudad o mas alta y en Sant Boi con calma baja mucho más frio por la vaguada del rio.
En fin si es lo que toca habrá que aceptarlo....; pero donde esté una nevadita por pequeña que sea.... aunque tengamos que ir al Tibidado o Begues.. que se retire el viento je je...
Nova actualització del GFS, sembla que pinta bé. Veurem què acabarà passant al final...Cada dia que passa hi som més a prop. Que no es desinfli!!!! :silly:
Nova actualització del GFS, sembla que pinta bé. Veurem què acabarà passant al final...Cada dia que passa hi som més a prop. Que no es desinfli!!!! :silly:
Doncs el que indica per a la propera setmana no m'agrada ni mica, de moment i pel que fa a l'anterior, és una actualització més, i estem tan lluny... Ara bé, és la més fiable de totes, dintre del marge de les 4 diàries.
A veure...
Nova actualització del GFS, sembla que pinta bé. Veurem què acabarà passant al final...Cada dia que passa hi som més a prop. Que no es desinfli!!!! :silly:
Doncs a mi de moment em quedo amb la de les 6h ![]()
Doncs el que indica per a la propera setmana no m'agrada ni mica, de moment i pel que fa a l'anterior, és una actualització més, i estem tan lluny... Ara bé, és la més fiable de totes, dintre del marge de les 4 diàries.
A veure...
És més dolenta, de moment!!! ![]()
És més dolenta, de moment!!!
Ja millorarà en pròximes sortides, i no em guio per l'experiència, sinó pel que han dit els que més saben. Pobre de mi! Jeje!
no os desespereis, que ha mejorado mucho para el dia 9.
![]()
no os desespereis, que ha mejorado mucho para el dia 9.
![]()
Ai... Això ho sol fer el GFS, normalment va retrasant els canvis cada cop més... +100 hores no te credibilitat... Crec que si ha de venir algun canvi el començarà a veure a partir de les 80-90 hores més tard és difícil que es compleixi...!
De totes maneres s'ha de seguir amb detall!! Molt bon seguiment!!! :lol:
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!