a la aplicacio que tinc al movil acuweather marca neu divendres a ripollet nose alfinal que pasara pero bueno es un simptoma que u posin encara k no sigui fiable jeje
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2013
-
-
8º grados actualmente por aqui.
Mucho se habla del cambio climatico, pero hoy me acuerdo de mi infancia en los años 70 con mis padres en mi casa de las Viviendas del Congreso -por Maragall en Barcelona-, eran días calcados como hoy grises.., con nuestra estufa de butano y una ventana un poco abierta para que saliera el carbono que producia la estufa, sin móviles sin internet; escuchando a Mariano Medina despues de comer, el progtama de los domingos de Jose Mª Iñigo y luego si hacia bueno el autobus con mis padres a alguna cafetería del centro de Barcelona, o simplemente nos quedabamos por el barrio tan felices. Años 70...!! -
Bona tarda.
Per aquí al pla de Lleida ja fa estona que s'han anat trencant els núvols, aquest matí han caigut quatre gotes més, finalment ens hem quedat en els 8 l/m2 que ja teníem aquest matí, no és gran cosa però és més del que esperàvem.
Aquest matí hem sortit d'excursió cap a la capçalera de la Vall del Corb i ens ha plogut, ha caigut aiguaneu, fins i tot alguna estona més neu que no pas aigua, la cota estava al voltant dels 600 m., tot plegat poca cosa, fenomens anecdòtics.
Ara la temperatura que tenim és de 7ºC i bufa un vent de mestral entre fluix i moderat, a partir d'ara per aquí les precipitacions ja les podem donar per acabades del tot, ja només ens queda esperar que el vent es vagi reforçant i a veure que ens depara la meteorologia per aquesta propera setmana. -
-
Bon dia des d'Esclanyà.
Minima 6,2º, ara tenim 8,1º, el cel tapat i el vent fluix del NE., recollits 3mm.
-
Dani Ramírez a TV3 , vinga :cheer: :cheer:
-
Bona tarda!
Ara en uns minuts el temps de TV3, que dira en Dani Ramirez? -
-
Bona tarda!
Ara en uns minuts el temps de TV3, que dira en Dani Ramirez?Emoció, intriga, jeje... I després Carrusel GFS, etc... jaja
-
600-800metres no s'ha mullat massa ee xDDD
-
DANI RAMIREZ HA DICHO QUE LA BORRASCA ESTÁ PERDIENDO "PISTONADA", Y QUE HAY UN AVISO DE NIEVE PARA EL MARTES EN EL PIRINEO Y QUE A FINALES DE LA SEMANA QUE VIENE PUEDA VENIR MÁS FRÍO ,PERO AUN NO ES SEGURO.
-
-
Bahh :angry:
Això nevada important al Pirineu , tret d´aquí caqueta.
Veurem com evoluciona tot plegat
Bon seguiment
-
dani ramirez no se moja a partir de miercoles
-
em sembla que tindrem qu´esperar al febrer
-
-
Bueno... lo unico que ha dejado claro es lo del Pirineo; Lo demás lo seguro es que las temperaturas van a la baja, y como sabemos el mediteraneo es un mar de sorpresas o sea que en mi modesta opinión puede pasar de todo.. como a pasado en multiples ocasiones.
-
He vist la previsió de TV3! Que bo és en Dani Ramírez, en sap un munt i se li nota!
La precipitació caiguda és molt molt molt ben rebuda, feia falta i encara fa falta molta més; seria magnífic que els propers dies plogués bastant més, però no sembla que pugui ser, tampoc és la època òptima. Sembla que més abaix dels 600 metres ho tenim francament complicat avui i demà per veure algo de neu, a falta d'alguna calabruixada o simils, a veure si els propers dies les previsions ens són més favorables per tenir noves precipitacions i a ser possible amb suficient fred com per veure nevar arreu.
Estic molt content, doncs la inèrcia anticiclònica s'ha trencat, veure'm quan dura, però de moment ja no hi ha l'etern anticicló sense perpectives de canvi.
Ara, com sempre a seguir models, satèl.lit, radars i una finestra per si es veu algún llamp...
-
Hola companys,
us deixo un video que he fet aquest matí on es veu la nevada del Massís del Port, amb molt de vent :sick:
WS6kRwhEBUI
-
-
Com ho veieu per aquesta tarda, es reactivaran les precipitacions per aquí a la Costa Central? Per l'horitzó, mirant cap a ponent, sembla ser que es va obrint el cel. Li faré un centrifugat a la roba que he estès aquest matí i la tornaré a estendre, a veure si s'eixuga d'una vegada!
-
Perfecte la previ que s,ha fet al forum!..poca pluja i poca neu com es comentava..i la cota clavada!
Ara per el models i mapes i sobre tot els moviments dels centres d,acció/corrents atmosfèriques i poquissimes ganes que en te de ploure..veig per aquí la meva zona,,un gener EXTRAORDINARIAMENT SEC!I ja ve del desembre..
-
Està el fòrum molt tranquil, vinga va animeu-vos, a molts pocs llocs de Catalunya deuen passar dels 10ºC ara matexi, jo tinc 9,3ºC, en menys de dues hores es fa de nit, per tant, a la costa central pràcticament obrirà el cel quan el sol ja no escalfi o molt poc, aleshores la temperatura podrà suicicidar-se amb alegria.
Tot és meteo, ànims als decepcionats!!! Disfruteu del que hi ha, que no es poc...
-
-
Bona tarda a la mola sembla que no a cuallat
-
Bona tarda desde terrassa
001_2013-01-13.JPG001_2013-01-13-2.JPG
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!