SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2014

  • Bona tarda des de Premià de Mar està plovent des de fa una estona i ja portem recollits 1,8mm amb un Rain rate de 5mm/h.

    Temperatura actual de 10,7º i baixant, res a veure amb les temperatures dels darrers 2 dies, avui la màxima no a passat dels 14,6º ;)

    Demà tindrem millora amb més sol i a veure que passa la tarda de Dimarts i Dimecres al matí encara tindrem una mica de Llevant amb pluja. :P

  • Bona nit:
    Esplugues de Llobregat
    Llueve con cierta intensidad, temperatura en caída libre 8º
    Adjunto mapas eltiempo.es

    Precipitaciones.jpg Radar_2014-02-16.jpg

    Buena semana.
    Manuel

    • Esplugues de Llobregat - Altitud: 110 m.
    • Ver nevar me produce una sensación especial.

  • Bona tarda,

    Ja són 30mm de pluja caiguts a Ribes de Freser a 3/4 de 8 del vespre. Ja fa 19 hores que hi plou de forma moderada a intensa. Us deixo les 2 gràfiques representatives, l'evolució de la pluja i el rati de pluja des de l'inici de l'episodi.

    [Imagen bloqueada: https://www.meteoribes.com/RainHistory.gif]
    [Imagen bloqueada: https://www.meteoribes.com/RainRateHistory.gif]

    Salutacions.

  • Mirad el gafe que soy :P :P , el único resquicio despejado es en Calella de P.
    https://www.rain-alarm.com/

    Tranquil Tramontana, mirant el radar sembla que també t'acabarà arribant, ja ho veuras.

    Salut.

    Belianes-Urgell (373 msnm) / Vilamòs-Val d'Aran (1255 msnm)
    Precipitació Belianes:
    2015: 234 mm. 2016: 341 mm. 2017: 343 mm. 2018: 589 mm. 2019: 481 mm. 2020: 507 mm.

  • ahora en serio,nadie ve res de res en cuanto a futuras previsiones? es que no me puedo creer que
    siga y siga la misma tendencia insecula seculorum como diria el amigo seminarista.

    Molt bona nit des de Malgrat de Mar:

    Reguem tal i com s'havia pronosticat, dia de pluges repartides i ara la traca final a la costa i prelitoral. A veure quants litres sumem!!

    Josep M. Pastor:

    En referència a la teva creencia o no nosaltres seguim dient el mateix que ja fa dies: A partir del dia 21 i a esperar als primers dies de Març.

    Recordem:

    SI LA CANDELERA RIU L'HIVERN ÉS VIU i per tant encara ha de donar les darreres fuetades!!


    [size=14]I per a mostra un botó:[/size]

    A partir del dia 21 aproximadament, per que encara pot variar...


    cfs-2-144.png


    cma-1-144.png


    gem-1-132.png


    I més enllà...


    cfs-0-336.png


    Macos els models eh? demà més i amb més raonaments del que veiem i pensem!!

    Molta salut, sort i molt bona nit a tothom!!

    Eneko, Sarai i Joan

  • Tranquil Tramontana, mirant el radar sembla que també t'acabarà arribant, ja ho veuras.

    Salut.

    i si no li preguntarem al PITONISO PITO que passa am CALELLA DE P. :cheer: :cheer: :cheer:

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Pero no puede!!!!

    Lo tenemos un poco crudo lo que nos queda del presenté mes!!!

  • Bona tarda ara amb 8,1 Cº, la min davui, 2mm recollits fins ara del front que ba fet una mica el ronso aqui a la costa, totalment dacord amb larticle de Vicent Aupi, aquest hivern está sent extraordinari amb una circulacio atmosférica poc vista, es ben cert que les temperatures en general ha sigut suaus pero tot es meteo i pocs anys es eu tanta neu al Pirineu, salut i bon seguiment

  • Pero no puede!!!!

    Lo tenemos un poco crudo lo que nos queda del presenté mes!!!

    MANEL siempre pones la miel en los labios y luego picotazo de abeja que te crió. :P :P :P

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • [quote='cristemps','SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2014']Bona tarda familia,

    En cuanto a las previsiones para última semana de febrero y marzo, viendo las actuales salidas, solo me hace que pensar que son tan extremas y radicales en cuanto ausencia de frío (en toda europa) que me resito a pensar que se vayan a cumplir.

    Esta circunstancia, refuerza lo que personalmente creo y es que dentro de no muchos días vamos a tener un cambio drástico y radical del panorama que estamos viendo en estos momentos.

    Ojalá sea así por que la naturaleza lo necesita y nosotros también,

    Hasta luego

    Doncs precisament el que ens van mostrant els models sortida rere sortida t'hauria de convencer de tot el contrari, sembla bastant clar que al menys el febrer l'acabarem sense ni cap fredorada ni rastre de neu, més enllà (març) encara no podem dir res, es clar que hi podria haver un canvi dràstic de panorama, però veient com s'ha desenvolupat tot l'hivern i que la tendència encara continua inamovible no sembla pas gens fàcil que això pugui passar.
    En tot cas només per la teva persistència, les ganes i la seguretat que tens, des de practicament el començament de l'hivern, de que finalmet gaudirem del fred i la neu ja et mereixeries que acabés passant i en tinguéssim un bon episodi, i nosaltres ben contents que passés.


    SISCO, desde luego persistencia tengo a pesar de la infinidad en lo que va de este invierno y anteriores de los cambios a menos o a nada de los modelos con respecto a las salidas.

    Pero además hay algo que entra muy en el terreno de la intuición que me dice lo que comentaba y es que es demasiado extremo y radical (ausencia de frío en toda Europa" que me hace pensar que cualquier movimiento primero insignificantes de las piezas va a generar un nuevo escenario. Si a eso le añades las estadísticas, personalmente creo que aún en este mes tendremos alguna entrada fría.

    Posteriormente en marzo pienso que también, durando el invierno bien bien, todo marzo.

    Es muy posible que me equivoque pero......................

    Saludos

    Cris
    Fanático de la meteo
    Miembro del Forum de Alfred Rodriguez-Picó

    Observaciones:
    Esquerra-Eixample Barcelona
    Aigualdolç - Sitges

  • MANEL siempre pones la miel en los labios y luego picotazo de abeja que te crió. :P :P :P

    Ja,ja!!!muy bueno compañero,es que ya cansa un poco este quiero y no puedo,pero de todas formas mi optimismo me impide pensar que este invierno tan y tan raro no nos va a dar aunque sólo sea una alegría antes de que se marche,saludos!! ;)

    SIEMPRE POSITIVO,!!!!!!❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    LOVE SNOW❤️❤️❤️

    AMOR DE MADRE❤️❤️❤️

  • llevamos todo febrero igual, es que no podemos ni saborear aunque sea por un par de dias unos mapas
    interesantes para nuestros intereses, a la que volvemos a clicar toma ya, lo quitan todo y seguimos
    de la misma manera, pero bueno yo no desespero como dije el otro día, estamos teniendo de todo menos
    la ginda del pastel ¡¡¡¡ de momento¡¡¡¡

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Continua plovent dèbilment a Boadella. Portem recollits 7mm. Temperatura de 9ºc i vent f1/3 component N/NW. Hum 74%

    Ramon Casellas Gomez
    Tècnic en gestió i extinció d'incendis forestals i energia de la biomassa.

  • FRANCISCO, he hablado con el PITONISO PITO por cierto tiene mi apellido y me comenta que ya mismo
    te cae un tormenton de epoca, no te subo el mapa por que desde que se me fastido el sofwart, con
    el nuevo no me aclaro y me a desaparecido el paint.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • he estado viendo por tv3 el RETAULE DEL FLAUTISTA, i se me ha ocurrido que porque no nos ponemos
    todos los foreros a tocar la flauta aver si nos viene una buena fredorada y terminamos con esta
    situación.
    Perdonar por la broma.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.