SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2014

  • Bon dia, sense gaire temps de comentar res :( he entrat per que he sentit que d'aquí una estona parlaran de meteo a RAC1. Salut, sort i bon seguiment a tothom!

    Espirdo, Segovia 1075 msnm

    Per molt llarga que sigui la tempesta, el sol sempre torna a lluir entre els núvols. (Khalil Gibran)

  • Hola ens diem Martina i Alex avuí la temperatura del termometre sec és 12’5.

    La temperatura del termometre humit és 8.
    La pressió atmosfèrica (mbars) és 1016.
    La pluviositat (litres) és 0.
    La direcció del vent (símbol és NO.
    La velocitat del vent(km /h) és) 5.

  • Bon dia, sense gaire temps de comentar res  he entrat per que he sentit que d'aquí una estona parlaran de meteo a RAC1. Salut, sort i bon seguiment a tothom!
    Pots escoltarho en.directe des de la web rac1.org o baixarte el.programa de la web que el penjen per tornarlo a escoltar cm fare jo tb hi ha app de.movil

    Enviado desde mi ST21i mediante Tapatalk

  • Molt bon dia des de Malgrat de Mar:

    Finalment ahir 12 litres més per anar sumant!! Avui dia radiant, poc vent per aquí i fresca a primeres hores del dia.

    A Gateiz: Nou dia amb pluja, de moment poca; només 2 litres i celatges grisos i fantàsticament bonics.


    GASTEIZ_2014-02-11.png


    A veure com va avançant tot plegat de cara a les properes sortides.

    Salut.

    Eneko, Sarai i Joan

  • Mañana me voy una semana de vacaciones a mi pueblo de Galicia q recuerdo q está a 800 msnm en el sureste de la provincia de Lugo ya tocando con León.... Ahora hay nieve pero dan subida de temperaturas y lluvia así que si veo nieve imagino que será poquita.... Aver si tengo suerte el sábado q dan nieve con los mapas de hoy.

    En cuanto aquí.... Pues una caca! Por un día que tenemos un poco fresco vienen 15 cálidos y los mapas pintan mal la verdad para q engañarnos. Ya por mi que pase este " invierno" que pase rápido el verano ( con muchas tormentas, lluvias torrenciales y granizo) y que llegue el otoño e invierno a ver si tenemos más suerte. Que se quede Asia o América del Norte este invierno por un año y que nos regalen uno 1/4 de frío que el que están teniendo. Solo pido 1/4 parte!

    Sin duda para olvidar lo digo una vez más porq creo q es el PEOR INVIERNO que he vivido nunca.

  • Bon dia desde L'Hospitalet, van arribant núvols prims a la nostra ciutat amb una mínima avui de 7,4ºC i marcada sensació de fred aquesta nit amb el vent que ha bufat fins a 56 km/h deixant-nos un chill de 2ºC.

    Ara com diem arribada de núvols prims que cobreixen el cel amb 12,1ºC, 43%, 1012,5 hpa, 20-40 km/h W, 0,0 mm, 380 w/m2, 3,2 uv.

  • Bon dia.
    Ara a la Zona Franca (Barcelona) la temperatura és de 12.6 amb 39% d'humitat relativa. La mínima d'avui ha estat de 6.9 (a les 7:22). Fa una mica de vent, però va a la baixa, mitjana de 2 minuts 4.3 km/h, de 10 minuts 5.0 km/h; la velocitat màxima ha estat de 43 km/h durant la matinada.

  • Bon dia!!

    La ventada d'ahir i aquesta nit ha anat de baixa aquest matí, tot i que encara bufa amb ganes. Deunidó quins registres en alguns punts de Tarragona.

    Avui tindrem la visita d'un altre front que podria deixar algunes precipitacions a la meitat oest amb una cota de 600-700 metres aproximadament. Més alta al sud i més baixa al pirineu occidental.

    Com a curiositat aquest matí està nevant a Pamplona amb 1 grau de temperatura i una alçada de 400 metres

    Vilanova i la Geltrú, terra tant de rebuf com de mestral

  • Com dieu, l'hivern més fastigós en molts anys.
    Ho sento però avui ho havia de dir. Esperem que sigui el pitjor i no la tònica dels propers anys. Realment un hivern fet a mida per començar acceptar el canvi climàtic: + borrasques profundes, + aigua a climes atlàntics, - fred a zones mediterrànies i continentals.

  • Ara mateix a rac 1 comença un apartt k es diu Catalunya terra de meteorolegs!!! Haure d esperar al vespre x poderlo sentir repetit

    Enviado desde mi ST21i mediante Tapatalk


    ----------------------------------------------------------------
    Doncs jo l'he escoltat i ha sigut molt endogamic.

    Fins i tot han posat una informacio en el que s'ha escoltat l'Alfred a TV3 de l'any 1996 dient que hi havien hagut queixes per una nevada que havien pronosticat que cauria el cap de setmana i es va retrassar fins dilluns.

    A mes, la Monica López ha dit que ella mai s'equivocava i en Tomás Molina ha dit que era molt guapo (tot aixo fent conya, es clar)

    Pero els 20 minuts que dura han sigut prou distrets...

  • Per aquí el cel s'anat tapant i ja el tenim practicament cobert d'altoestrats que es van espessin però encara deixent entreveure de manera molt tímida la rodona del sol, la temperatura 7ºC i encara bufa mestral entre fluix i moderat, la sensació és de fred.

    A l'espera de les precipitacions que ja van treient el nas per l'Aragó, no crec però que aquí al pla passin de febles, mullar el terra i si estem de sort com a molt 2 o 3 litres, ja ho veurem.

    Bon seguiment.

    Belianes-Urgell (373 msnm) / Vilamòs-Val d'Aran (1255 msnm)
    Precipitació Belianes:
    2015: 234 mm. 2016: 341 mm. 2017: 343 mm. 2018: 589 mm. 2019: 481 mm. 2020: 507 mm.

  • --------------------------------------------------

    Com els iaios.... Vivint de records:

    Contenido externo m.youtube.com
    El contenido incrustado de fuentes externas no se mostrará sin tu consentimiento.
    Mediante la activación de contenidos externos, usted acepta que se transfieran datos personales a plataformas de terceros. Hemos proporcionado más información al respecto en nuestra política de privacidad.

  • Bona tarda i bon profit:p:p:p....ara mateix a Rubí 10.3ºC i cel tapat, el vent bufa i la sensat de fred es mes q notòria! !!!.....
    En quant aquest hivern, jo fins q no estem a finals d'abril ni em pronunciare, nomes dir q si aquest any esta fent un hivern diguem "descafeïnat", com li tindríem q dir als de la dècada dels 90??????........jo els viscuts de pitjors q aquest, respeto però no comparteixo la opinió de alguns companys, almenys ara, quant arribem a l'abril deu dirà.
    Bon seguiment.

    Enviat des del meu GT-I9100 usant Tapatalk

    Sant andreu (bcn) 35 msnm;285.2litres/any;
    Litres/mes:31.2
    Rubí 155 msnm,338.6 litres/any;
    Litres/mes:99
    Enamorat del clima i paisatges de Castella i Lleó i EEUU.

  • Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 10,4ºC con 52% de humedad, viento del N a 56 km/h y 1011,0 Hpa con 209 W/m2. ;)