Bon dia desde barna cel clar a destacar boires maritimas
t max 20 .3 t min 13.4 presio 1024 humitat 65%
vent fluix E 1.5 KNTS
Bon dimecres
Bon dia desde barna cel clar a destacar boires maritimas
t max 20 .3 t min 13.4 presio 1024 humitat 65%
vent fluix E 1.5 KNTS
Bon dimecres
Buenos días desde L'Hospitalet de l'Infant, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 13,4ºC con 73% de humedad, viento del NNE a 2 km/h y 1020,2 Hpa con 137 W/m2, mínima de 12,0ºC (en las afueras 9,9ºC).
Ya esta pasando igual, todos los modelos metiendo la baja por la peor zona el fin de semana y dejando nuevamente la zona de Cataluña al margen, parece que este Abril, será de los más secos desde qué hay registros si no cambia.
Bon dia des del Baix Guinardó.
Quan son les 10:23h. al Meteoclimatic de Gràcia tenim una temperatura de 15,4º i una humitat del 70%. La mínima ha estat de 13,6º
Com ha canviat el panorama... Desprès de la quantitat de pluja que ha arribat a caure aquest hivern arriba la temporada que SÍ li toca ploure i ara no cau ni gota.. Esperem que no duri i que aquests mesos, tradicionalment plujosos, facin el que tocaria fer.
Salut!!
Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 15°c, mínima 11.2°c, 86% humedad, 1021 hpa, viento en calma y despejado. Foto de ahora mismo. Buen seguimiento.
Screenshot_20260408_103127_Chrome.jpg
Bon dia des d'Esclanyà
Minima 11,1°, maxima 20°, cel variable amb nuvols baixos, boira de bon mati, el vent fluix del S. Dies repetitius.
Bona tarda,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 16,8ºC.
Humitat: 82%.
Vent: Fluix, ESE (5Km/h).
Punt de rosada: 13,7ºC.
Pressió: 1021,2 hPa.
Temperatura mínima: 8,7ºC (07:41h).
Estat del cel: Quasi serè.
ultima_imagen.jpg
Bon seguiment.
Bona tarda!! Cel Blau i assolejat a Esparreguera sector Más d'en Gall nomes amb algúns petits nuvols alts i prims , vent molt feble, visibilitat molt bona 8/10, ambient calid.
De nou un altre día de temperatures elevades i maniga curta pero sembla que de cara al cap de setmana, sobretot diumenge tot es normalitzaría, a mes potser tinguem una mica de pluja, res excepcional pero benvinguda sigui si arriba a caure.
Temperatura 17°
Humitat 50%
Bon seguiment!
Bona nit.
Dades de Les Planes, barri de Barcelona a l'obaga de Collserola.
T. màx. 24.3 a les 14:47
T. mín. 5.6 a les 7:07
T. actual 12.2, humitat 79%
Seguim amb temperatures més altes del que toca, amb força amplitud tèrmica. A veure les màximes de demà i demà passat...
Bona nit!!!!!
Jornada especialmente la del sabado con anomalías positivas de 12*C 🙃Calor🥵⬇️IMG_2365.png
Y en poco más de 24 hrs anomalías negativas entorno a -4*C⬇️IMG_2366.png
De locos 🤭
Esperemos que las precipitaciones también nos acompañen 😉modelo Europeo de precipitacion y de nieve en el pirineo ⬇️IMG_2367.pngIMG_2368.png
Feliz noche compañeros 🫶🫶🫶🫶
Buenas noches desde L'Hospitalet de l'Infant, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 15,2ºC con 89% de humedad, viento del ENE a 2 km7h y 1020,0 Hpa, máxima de 17,7ºC (en las afueras 20,1ºC).
Bona nit,
Màximes d'escàndol aquest Dimecres i no s'acaba la persistència càlida.
S'han fregat els 30ºC cap a Ponent ![]()
xx_obs-en-338-2-zz_2026_04_08_18_00_928_2.png
Bellessa satelital pels volts del migdia, amb la BFA mostrant tot el seu esplendor .
Fora del radi d'acció de la BFA, cels asserenats cap al NE peninsular i gran part del continent .
f154137e-05de-4f47-8542-db686ffa3dc2.gif
Bon seguiment
Bona nit.
Avui s´ha assolit a Lleida la màxima momentània d´aquest 2.026, amb 29,0 graus. La mínima ha pujat força des d´ahir, amb 8,3. Ambient pràcticament de primers de juny.
Predomini absolut del sol. S´han vist bandes de núvols mitjans i també alguns cirrus, però poc han esmorteït la insolació, que si que ho ha fet, en canvi, encara que molt lleugerament, l´ambient brut a causa suposo de la presència de pols saharià. La visibilitat, per tant, regular tirant cap a dolenta. Vent encalmat.
Canvi brutal de temperatures entre l´interior de les cases, fredes, i l´ambient càlid del carrer a la tarda.
Bona nit desde Masquefa (Can parellada) hoy el día ha estado marcado por unas temperaturas anormalmente altas para la época con 28C° de máxima por esta zona, ya llevamos un mes que se cortó la buena racha que llevábamos de lluvias , esperemos que vuelva a cambiar la dinámica y la primavera nos vuelva a traer las lluvias y unas temperaturas más normales para las fechas, el domingo pasaremos de un extremo a otro , parece al menos a dia de hoy. Un saludo y bon seguiment
Bona nit,
S'iniciava la jornada amb les primeres llums solars, amb bancs de boira afectant sectors de la costa brava i damunt del mar.
ec0c3349-90b7-4f4d-9a6a-ad77cf8f467b.gif
A travès de la sequència satelital simulada per aquest Dijous, ECMWF.
Podem veure com la BFA s'anirà desestructurant a nivells baixos, perdent el reflexe en superfície, per tant al final de la jornada pasaria a ser una DANA .
A Catalunya arribaran bandes de núvols prims, sense cap impediment perquè torni a ser una jornada ben calorossa en zones interiors.
92e3df22-3bc2-48ac-b285-9bd40f813c4f.gif
Bon seguiment
Bona nit !
Dades actuals
Tempe: 14,4º C., 89% hr., 1016,8 hPa., vent de NO a 8 km/h., cel serè
Dades extremes
Tempe màxima: 19,1º C a les 14.58 h., Tempe mínima: 10,1º C a les 07.59 h., Humitat màxima: 89% a les 22.59 h., Humitat mínima: 70% a les 09.51 h., Ràfega màxima de vent: 26 km/h. de NO a les 05.21 h.
Bona nit,
Massa càlida a 850hpa molt anòmala persisteix afectant diverses zones del continent.
Dijous els valors tèrmics que assolirà, no són gens habituals per l'època i freguen el rècord absolut . ECMWF - ERA5
ecmwf_f27.png
Catalunya s'ha caldeja aquest Dijous en hores diurnes.
Evolució prevista de tempertaures desde el matí fins al vespre. AROME
Són probables màximes >30ºC i rècords en diversos observatoris ![]()
..d3b73e14-ff6d-4b45-a592-d80249481861.gif
Bon seguiment
Bon dia desde Sentmenat
Temperatura de 7.9 graus
Humitat 92%
Pressio 1020 hPa
Pluja 0.0mm
Vent 0.0 Km/h
Que paseu un molt bon dia y bon seguiment a tothom
Bon dia,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 11,1ºC.
Humitat: 91%.
Vent: Fluix, NNO (3Km/h).
Punt de rosada: 9,7ºC.
Pressió: 1020,3 hPa.
Temperatura mínima: 10,4ºC (06:28h).
Estat del cel: Enteranyinat de núvols alts.
ultima_imagen.jpg
Bon seguiment.
Bon dia des de Canet de Mar, el Maresme. Avui tenim cel entrenyinat, sensació tèrmica de fresca i brisa de llevant. Les dades actuals són: 11ºC, 1018hPa i 91% d'H. La mínima d'avui ha sigut de 9ºC. La màxima d'ahir va ser de 17ºC. Arribem a un punt en que, la meteorogia es queda en un punt poc dinàmic, propi d'aquestes èpoques, més enllà d'algun episodi de plujes aïllat. Veient poc moviment, em retiro, i retorno de cara a l'estiu, quan apreti el calor, dons almenys tenim aquest fenòmen assegurat. Així que res, si no hi ha algun event especial, o passa alguna cosa fora del normal en meteo, em retiro per unes setmanes. Res més dons, ens re-veiem als mesos veniders! Bon seguiment!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!