SEGUIMENT METEOROLÒGIC - DESEMBRE 2025

  • Molt bon dia als Hostalets. A les 10'49 tenim 11 graus de temperatura i un 91% d' humitat. Presió 1017 hpa. Dia gris, sense vent apreciable,.però molt ennovolat i pluvent de manera feble. Voldria llençar una pregunta a l' aire. Com veieu les previsions per la nit de NADAL Y EL DIA 25?. Veig moltes disbauxes i sincerament, hem refio més de les vostres prediccions. Gracies per contestar. Salutacions

  • Bon migdia,

    Les precipitacions continuen pujant de sud a nord entre Barcelona i Tarragona. De moment, la nostra zona es manté al marge.

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 15,1ºC
    Humitat: 97%
    Vent: Fluix, S (5Km/h)
    Punt de rosada: 14,6ºC
    Pressió: 1016,4 hPa (baixant)
    Precipitació des de les 00h: 0,5mm
    Estat del cel: Cobert amb boirina.

    snapshot_2025_12_20_12_32_13.jpg

    Bon seguiment

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Buenos días desde Tiana !!!!

    Lleva lloviendo desde la madrugada , pero desde las 8:00 horas sin parar!!!

    Temperatura actual : 13,9°

    Lluvia acumulada hasta el momento : 41 litros!!Screenshot_2025-12-20-13-30-22-839_com.android.chrome-edit.jpgScreenshot_2025-12-20-13-29-56-532_com.android.chrome-edit.jpg

    SIBERIANAS EN INVIERNO Y SAHARIANAS EN VERANO!!

  • Buenas tardes desde el barrio de Roquetes de Barcelona. Ahora mismo tenemos una temperatura de 14⁰. Empezó a llover esta madrugada (no sé bien desde que hora) y sigue lloviendo. A ver qué nos depara la semana de Navidad.

    Desde Roquetes, Nou Barris, Barcelona

  • Aquí al Sant Fost, La Conreria portem més de 100 litres desde d'aquest matí. A estones a plogut torrencialment. Ara segueix plovent i té pinta de que poco a poc la llengua marítima s'està desplaçant cap al nord, però encara continuem sumant litres!!

    Vent en calma i temperatura suau, no fa fred.

    Bon seguiment!!

    Coll de montealegre 320m. La conrería

  • Bona tarda des de Palautordera! Sembla que aqui la cosa va afluixant,41 litres molt ben caiguts,pluja a estones intensa pero sense ser torrencial,encara pot entrar alguna taca del mar aquesta nit,veurem els proxims dies com va tot perque la situacio es molt canviant a cada sortida dels models,jo crec que el fred que venia del continent quedara tallat i mes habiat tindrem vents mes humits i amb plujes.Veurem com evoluciona tot els proxims dies,segur que estarem entretinguts! Salut i bon seguiment!!

  • Bon vespre,

    De moment, estem envoltats de preci, però ens esquiven. Li està costant molt precipitar a la nostra zona. A veure si acaben d'arribar les que ara estan pel Maresme...

    radar.png

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 14ºC
    Humitat: 95%
    Vent: En calma.
    Punt de rosada: 13,2ºC
    Pressió: 1013,8 hPa
    Precipitació des de les 00h: 0,5mm (matinada)
    Temperatura mínima: 12,6ºC (05:09h)
    Temperatura màxima: 15,4ºC (14:09h)

    Bon seguiment.

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bona tarda.

    En aquest moment tenim 12,3º al Baix Guinardó. La máxima ha estat de 13,9º i la mínima 12,3º.
    A mí també m'ha saltat l'alarma del mòbil cap al migdia.

    Bon seguiment i a esperar les posible sorpreses. De moment a TV3 no es mullant, tot i que sí que diuen que la setmana que ve farà més fred però res fora del normal.

    Salut!

    Per sobre del Nou Hospital de Sant Pau

  • Finalment ha aparegut la boira a Lleida. Ha sigut a mitjanit, però a la matinada s´ha aixecat i el matí ha estat gris i rúfol, amb núvols alts procedents de la boira, barrejats amb núvols alts que han deixat alguna goteta, en total 2 dècimes escasses.

    A la tarda s´han trencat els núvols i ha fet un sol esmorteït intermitent, amb visibilitat dolenta. La màxima ha estat de 10,3 i la mínima de 6,8 i per tant poca oscil·lació tèrmica. Ara hi ha 7,3 graus de manera que és molt possible que la mínima la fem abans de mitjanit.

  • Buenas noches desde L'Hospitalet de l'Infant, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 11,6ºC con 85% de humedad, viento del NNW a 2 km/h y 1012,0 Hpa, máxima de 16,4ºC (en las afueras de 16,5ºC), es increíble la racha que llevan por Bcn y alrededores, hoy nuevamente litradas en pleno Diciembre, alguna zona ya es récord seguro.

  • Bona tarda !


    Dades actuals

    Tempe: 12,1º C., 93% hr., 1007,8 hPa., vent de NO a 2 km/h., cel cobert´

    Dades extremes

    Tempe màxima: 13,1º C a les 14.43 h., Tempe mínima: 11,4º C a les 05.41 h., Humitat màxima: 95% a les 10.53 h., Humitat mínima: 90% a les 00.0 h., Precipitació. 38,6 mm., Intensitat de precipitació màxima: 57,6 mm. /hora a les 12.16 h.

    Des del barri Riu Sud
    Altitud 30 metres
    Santa Coloma de Gramenet
    Estació Davis Vantage Vue

  • La direcció d'entrada d'aquesta llengua marítima es de garbí, no? Sembla molt efectiva aquesta garbinada per la orografia de la zona. Pensava que era més efectiu el Llevant.

    Al final he recollit 117 litros en tot el dia, record per la meva casa en una tongada de pluja. A més en plè desembre ... Increïble

    Coll de montealegre 320m. La conrería

  • La direcció d'entrada d'aquesta llengua marítima es de garbí, no? Sembla molt efectiva aquesta garbinada per la orografia de la zona. Pensava que era més efectiu el Llevant.

    Al final he recollit 117 litros en tot el dia, record per la meva casa en una tongada de pluja. A més en plè desembre ... Increïble

    La direcció majoritària del vent gran part de la jornada ha sigut de migjorn i a última hora a canviat de SO a NE

    Des del barri Riu Sud
    Altitud 30 metres
    Santa Coloma de Gramenet
    Estació Davis Vantage Vue

  • Bona nit a tothom

    Per aquí també pluja tot el dia de la d'anar fent. Cap a quarts de dues ha plogut de manera intensa i aquí també ens ha sonat l'alarma meteorològica als mòbils. De moment, però, portem 22,2 mm que en cap cas han fet cap mal.

    La màxima ha estat de 12,7ºC a les 14:40h i la mínima penso que la farem a darrera hora de la jornada. De moment és força alta (10,6ºC a les 5:33h).

    Ara tenim:

    T: 11,6ºC HR: 98% DP: 12ºC PA: 1010hpa

    A partir de demà, temperatures cap a baix i de cara a la matinada de dilluns podem tornar a tenir pluja. Estem en ratxa!!. La setmana vinent tenim assegurada la temperatura per sota la mitjana, però el tema de les precis depèn del model: hi ha el que dona força precipitació pels dies nadalencs com l'Europeu i, en canvi l'ICON i el GFS són molt més modestos. Veurem com surten els mesoescalars en un parell de dies. Després de cara a cap d'any hi ha moltíssima divergència, però alguns mapes són per somiar 8o:love::love: Ho anirem seguint, segur que aniran canviant dia a dia.

    Salut i bon seguiment

    Des del barri de Canaletes/Guiera
    Altitut: 66 metres Latitut: 41.48205 Longitut: 2.14244

    Cerdanyola del Vallès

  • Bona nit!!!!!

    Jornada de nuevo marcada por las precipitaciones sobre todo en la provincia de barcelona con algunos registros bastante destacados para ser diciembre un día más 😳

    Aquí a L’Hospitalet de Llobregat 30 L hoy

    mas los 70 desde el domingo pasado hasta hoy un total de 💯 L en un mes como el actual, es para quitarse el sombrero 🎩

    Ya superamos la media anual con 622 L

    Por tercer año consecutivo, después de la grave sequía de años anteriores 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

    Ahora seguimos con la evolución para las fiestas de este NADAL 2025!!!

    En esta ocasión vamos a tirar de ensembles para ver más claramente por dónde van a ir los tiros

    Frio asegurado a partir de este lunes próximo está atado hasta finalizar el año

    Precipitaciones también las puede a ver en alguna jornada de estas fiestas

    SORPRESAS ????????🤔

    Bien …. en este punto si nos fijamos en los dos modelos GFS, EUROPEO, a partir del día 28 cabe la posibilidad de una entrada continental con temperaturas que serían mucho más bajas a las de la semana próxima, hasta acabar este año, tal y como se señala en la gráfica

    Precipitaciones si se producirán no cabe decir que serían en forma de nieve en cotas muy bajas

    Pero vamos a pam, y de momento lo que hay para esta primera tanda de fiestas es frío como hacía ya años que no ocurría para estas fechas

    La recta final de año esta por escribir todavía, 😉pero con posibilidades de ……..❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    Feliz noche compañeros

    🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶

    Precipitaciones de hoy⬇️IMG_1791.jpegIMG_1788.jpegIMG_1789.jpeg

    SIEMPRE POSITIVO,!!!!!!❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    LOVE SNOW❤️❤️❤️

    AMOR DE MADRE❤️❤️❤️

  • Bona nit des de Navarcles, deunido com s han adentrat les precipitacions cap aquí l interior, día gris plujos i cessant cap a larde, en fi que aquest dinamisme em fa pensar que pot ser un hivern de somni ;);)

    Actual 9.8

    Min 8.1

    Max 10.2 (un altre día sense oscil. lacio)

    Precip. 14.2 mm :)

    Bon seguiment :!:

  • Buenas noches desde Calella de P., temperatura actual 13.4°c, máxima 15.9°c, 95% humedad, 1004 hph,viento de garbi 12 km/h y y está lloviendo, en total 5 litros hasta el momento. Buenas seguimiento y hasta mañana.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA