Bon dia des de Caldes de malavella
Temp mínima 2,5°c ,temp actual 14,2°c
Humitat 85% ,vent 9,8k/h SW
Sembla que el propers dies tindrem altre cop glaçades ,ja toca
Que passeu bon dia
Bon dia des de Caldes de malavella
Temp mínima 2,5°c ,temp actual 14,2°c
Humitat 85% ,vent 9,8k/h SW
Sembla que el propers dies tindrem altre cop glaçades ,ja toca
Que passeu bon dia
Bon dia des d'Esclanyà
Minima 7,2°, maxima 14,2°, cel variable i vent fluix variable entre ENE./ ESE.
Mati molt nuvol, fotia fresca, tu.
Bona tarda a tothom. Avui a Vic hem tingut una mínima de -0,2º. Ara tenim 12,1º i cel amb presència d´alguns núvols alts. A veure en què quedarà la baixada de temperatures del diumenge endavant
Bona tarda a tothom
Avui hem assolit una màxima de 18,0ºC a les 16:09h i una mínima de 3,7ºC a les 7:36h
Ara tenim:
T: 16,4ºC HR: 61% DP: 9ºC PA: 1018 hpa
A partir de diumenge baixada de les temperatures i sembla que tornaran les glaçades de matinada.
Salut i bon seguiment
Bon vespre!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 14ºC
Humitat: 80%
Vent: Fluix, N (7Km/h)
Punt de rosada: 10,6ºC
Pressió: 1020,4 hPa
Temperatura mínima: 8,9ºC
Temperatura màxima: 17,7ºC (16:38h)
Bon seguiment!
Bona nit.
Avui la temperatura ha pujada un pèl més que ahir a Lleida. Màxima de 19,2 i mínima de 4,5. Sol amb algun núvol i alguna estona de vent fluix de ponent amestralat.
Ara tenim 14,4 graus.
Mostrar másBon any a tothom. He estat força dies desconnectat per diversos motius. El primer perquè el meu pare (usuari del fòrum "ponce") ens va deixar el passat 8 de desembre. No escrivia gaire però sempre us llegia i és qui em va encomanar la passió per la meteorologia i seguir l'Alfred des dels anys de Tv3 i Btv posteriorment.
Més tard, per contra pel naixement del meu primer fill aquest 3 de gener. La vida és així... Perdoneu l'offtopic
Meteorològicament he anat seguint les pastanagues i les glaçades que hem anat tenint alguns dies per aquí al Bages. Avui amb la temperatura disparada pel vent de ponent amb una mínima de 6°C a les 1.11h i una màxima provisional de 16.4°C. A l'espera d'alguna possible gotellada aquest dissabte i de la posterior baixada de temperatures. A veure si dilluns ja torna a glaçar.
De moment aquest 2025 portem 0.5 litres d'aquest dilluns i 0.1 extres fruït de la condensació de la boira.
Portem 4 dies de glaçada i la temperatura mínima de moment han estat els -3.8°C del dia 2 de gener. La màxima s'està donant avui amb 16.4°C fruit del vent aponentat.
Salutacions i bon seguiment!
Molts anys de vida pugueu recordar-lo, també, encomanant al menut el gust "pel temps", l'enhorabona.
Vejam si almanco, després de tantes pastanagues, arriba l'hivern, esperem que les tornes canviïn i trobem precipitació i fredor, fa temps que a la costa no es frueix, ara bé, amb les notícies d'escalfament, és mal de creure.
Buenas noches desde L'Hospitalet de l'Infant, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 18,3ºC con 54% de humedad, viento del NW a 29 km/h y 1020,6 Hpa, tercer día de suavidad, mañana ya el último.
-----------------------------------------------------
L'Hospitalet de l'Infant: 21,4ºC
Miami-Playa (Avd Londres): 21,0ºC
Les planes del Rei (Pratdip): 21,0ºC
Mont-Roig Badia (Miami-Playa) 20,8ºC
Costa Zefir (Miami-Playa): 20,7ºC
El Casalot (Miami-Playa): 19,8ºC
Pratdip: 19,3°C
Vandellòs: 19,3ºC
Mont-Roig del Camp: 18,5ºC
Miami-Playa (Avd Veracruz): N/A
-----------------------------------------------------
Bona nit des de Navarcles seguim amb el festival de temperatures
Temp.actual 8.9
Temp.min.2.1
Temp.max 17.2
Pressio 1019.4
Esperem unes bones minimes quan encalmi el vent la propera setmana
Bona nit,
Dissabte ens creuaran un parell de fronts, el primer la propera matinada -matí i el segon de cara al vespre que denota la massa freda provinent del nord.
El primer front deixarà precipitacions minses entre dècimes i 1/2mm amb sort, tal com veiem en les acumulacions previstes per dissabte a travès de Multi Model HD.
Les mes destacades cap a l'àrea del Pirineu.
7e95b029-3657-4b31-ba1a-045c04cc92c5.gif
Mapa isobàric per les 19:00h, amb el front orientat de forma poc habitual de SE a NW, que obrirà les portes a les ventades i el retorn de l'hivern.
front24 (15).png
Bon seguiment
Bona nit des de Barcelona,
En primer lloc el meu condòl per en Meteoguardiola. Amb el pas dels anys cada cop se´ns van més estimats. Que curiosa la vida que, al mateix temps, et porta el millor de tot...El naixement d´un fill. Per mi el millor moment de la meva vida.
Ara mateix 15 graus, sensació tèrmica de 13, 83% d´humitat i 1.019 hpa. Independentment de pujada o baixada de tempes, molt sec tot. A esperar.
Salut i bona nit.
Bon dia!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 11,8ºC
Humitat: 79%
Vent: Fluix, NNO (8m/h)
Punt de rosada: 8,3ºC
Pressió: 1016,9 hPa
Temperatura mínima: 9,9ºC ((05:12h)
Estat del cel: Cobert.
snapshot_2025_01_11_07_59_34.jpg
Bon seguiment!
Bon dia des de Canet de Mar, el Maresme. Avui tenim cel cobert, sensació tèrmica de fred suau, i brisa de gregal. Les dades actuals són: 11 (la mínima d'avui)ºC, 1015hPa 77% d'H. La màxima d'ahir 17ºC. Setmana freda, s'ens presenta, just a plena setmana dels barbuts! (com diu la tradició, es la setmana més freda de l'any!). De entrades fredes i altres coses blanques... mes val que no diguem res
Vagi bé!
Bon dia des de Caldes de malavella
Temp minima 4,4 °c ,temp actual 5,9 ° c
Humitat 99% ,cel totalment cobert i vent en calma
A veure si recollim algun litre ,ja vindrà just .
Els propers dies sembla garantit que gaudirem d’un ambient hivernal ,ja toca
Molt bon dia als Hostalets. Ara mateix tenim 13,2 graus. Les temperaturas semblen una muntanya russa aquesta semana. El vent bufa amb cops de moderats a forts. La humitat és del 80% i la presió de 1017 hpa. Us deixo foto de la posta de sol d' ahir vespre i dos fotos d' aquest matí ennubolat. Salutacions
IMG_20250110_175816.jpgIMG_20250111_083410.jpgIMG_20250111_083414.jpg
Buenos días desde L'Hospitalet de l'Infant, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 16,8ºC con 64% de humedad, viento del NW a 44 km/h y 1016,6 Hpa, el viento irá a más las próximas horas, las mínimas del día las marcaremos al caer el sol.
Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 12°c, mínima 9°c, 82% humedad, 1013 hpa, viento en calma y muy nublado. Buen seguimiento.
Bon día i bon dissabte!
Abans de tot el meu condol al company Meteoguardiola!! Una abraçada forta i al mateix temps felicitats pel naixement del seu primer fill!
Ara si, Cel cobert a Esparreguera sector Más d'en Gall amb obertura de clarianes, vent entre feble i moderat, visibilitat regular 5/10, sensació fresca.
De matinada el protagonista sense dubte ha sigut el vent moderat generalment, no pas fort. De precipitació per aquesta zona res. I Dels mapes ni parlem, fred com toca per aquests propers dies pero de pluja no cal esperar.
Temperatura 12,7°
Humitat 73%
Bon seguiment!
Bon día desde el barri del Coll, temperatura actual al Mercuri de la paret del balcó, 12 graus i cel tapadet. Por cierto en la webcam de New York nevando, otra liga☺️☺️☺️
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!