SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2025

  • La veritat que jo m'havia il·lusionat aquests darrers dies en la possibilitat d'algun episodi nivós per les nostres contrades, car el model europeu i el gfs ho donaven. Caldrà tenir paciència, i qui sap si algun escalfament estratosfèric influeix a la troposfera més endavant cap a finals de gener o principis de febrer.

  • Bon vespre a tothom

    Dia més fresc que el d'ahir, i també segur que el de demà amb el ponent fent de les seves. Màxima de 13,8ºC a les 14:09h (demà potser arribem als 17 / 18 graus) i mínima de 4,9ºC a les 7:23h.

    Ara tenim:

    T: 10,5ºC HR: 53% (comença a notar-se el vent de ponent sec) DP: 2ºC PA: 1015 hpa.

    Salut i bon seguiment

    Des del barri de Canaletes/Guiera
    Altitut: 66 metres Latitut: 41.48205 Longitut: 2.14244

    Cerdanyola del Vallès

  • Bona nit compañeros

    Situación compleja por definir todavía a partir de este próximo fin de semana

    Es complejo y errático este flujo continental, y no sabemos por lo tanto aún de qué forma nos puede afectar

    es pronto para dar por descartado cualquier escenario

    La incertidumbre sigue abierta a día de hoyIMG_0305.png

    Que tengáis una buena noche

    ?

    SIEMPRE POSITIVO,!!!!!!❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    LOVE SNOW❤️❤️❤️

    AMOR DE MADRE❤️❤️❤️

  • Bona nit!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 12,2ºC
    Humitat: 54%
    Vent: Fluix, SO (7Km/h)
    Punt de rosada: 3,2ºC
    Pressió: 1016,2 hPa (baixant)
    Temperatura mínima: 8,8ºC (09:28h)
    Temperatura màxima: 14,6ºC (16.23h)

    Bon seguiment i fins demà!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Buenas noches desde L'Hospitalet de l'Infant, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 13,2ºC con 59% de humedad, viento del WSW a 19 km/h y 1018,5 Hpa, máxima de 15,2ºC.

  • Bona nit !


    Dades actuals

    Tempe: 12,9º C., 56% hr., 1013,2 hPa., vent de NO a 14 km/h., cel amb núvols

    Dades extremes

    Tempe màxima: 14,7º C a les 15.57 h., Tempe mínima: 7,3º C a les 08,15 h., Humitat màxima: 77% a les 00.00 h., Humitat mínima: 50% a les 16.27 h., Ràfega màxima de vent: 37 km/h. de SO a les 12.33 h.

    Des del barri Riu Sud
    Altitud 30 metres
    Santa Coloma de Gramenet
    Estació Davis Vantage Vue

  • Bona nit.

    Dades de Les Planes, barri de Barcelona a l'obaga de Collserola.

    T. màx. 11.3 a les 15:07

    T. mín. 1.8 a les 8:53

    T. actual 8.7, humitat 71%

    Ja ha començat el canvi de massa d'aire, ja veurem quines màximes tindrem els propers dies... sembla que el màxim serà divendres.

  • Hol bona nit.

    Us poso un post d'un company del foro se meteored molt interessant tambe porrten moltíssims anys.

    En mi humíldisma opinión la temperatura del Atlántico norte debe jugar un papel fundamental, hace pocos días se posteó un incremento de temperatura superficial de aproximadamente 0.7ºC, pero la temperatura profunda? Los descensos frios de Canadá provocan un incremento de las ciclogénesis no sólo en Terranova si no más al sur. Las borrascas giran como peonzas y vuelta a empezar. Las borrascas ya no cruzan el Atlántico centro-norte en dirección a la Península como antaño solían hacer de forma ocasional, recordad la situación de enero del 14 de enero de 1987. Tampoco las borrascas americanas pueden hacer ascender al anticiclón azoreño hacia Islandia-Groenlandia, por lo que los bloqueos son cada vez más raros, engullidos por una hiperzonal alta. El anticiclón de las Aleutianas puede jugar un papel importante en todo este entramado? El anticiclon de las Azores se desplaza hacia el norte de Afríca y Europa occidental. Cada vez pululan más borrascas extratropicales por Azores.


    [Imagen bloqueada: https://foro.tiempo.com/index.php?action=dlattach;topic=152307.0;attach=806299140;image]
    [Imagen bloqueada: https://foro.tiempo.com/Themes/Reseller/images/icons/clip.gif]

     superf.gif (197.56 kB, 768x768 - visto 20 veces.)

    [Imagen bloqueada: https://foro.tiempo.com/index.php?action=dlattach;topic=152307.0;attach=806299142;image]
  • Bona nit,

    Els propers dies situació atlàntica i ambient suau , per tornar el fred hivernal de cara a diumenge amb l'entrada de vents del nord.

    Evolució tèrmica a 7 dies fins el 14 Gener, pel que fa Temperatures a 850hpa en la mitjana ENS per conjunts , del model ECMWF.

    6b0dbe3b-1fc3-4091-b05b-4a6ef11496cd.gif

    Aquest és el panorama mes probable de les masses d'aire, fins arribar a mitjans de Gener.

    Bon seguiment

  • Bon dia!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 10,9ºC
    Humitat: 64%
    Vent: Fluix, NNO (7Km/h)
    Punt de rosada: 4,4ºC
    Pressió: 1016,1 hPa
    Temperatura mínima: 9,3ºC (02:33h)
    Estat del cel: Serè.

    snapshot_2025_01_08_07_34_05.jpg

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bon dia des de Canet de Mar, el Maresme. Avui tenim cel serè, sensació tèrmica de fred suau i vent suau-moderat de mestral. Les dades actuals són: 11ºC (la mínima d'avui), 1014hPa i 65% d'H. La màxima d'ahir va ser de 14ºC. Salut i bon seguiment!

    Canet de Mar, el Maresme a 51 mts d'alçada.

  • Buenos días desde L'Hospitalet de l'Infant, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 14,4ºC con 60% de humedad, viento del N a 5 km/h y 1017,4 Hpa con 56 W/m2, unos días suaves y a partir del Domingo ya bajan nuevamente.

  • Moltes gràcies. Bon dia. Avui als Hostalets tenim 10,1 graus a les 9'23. Bona pujada de temperatura?. La humitat és del 72% i la presió 1018 hpa. El vent més encalmat després d' una nit bufat moderadamente. Salutacions

  • Bon día des d Navarcles, avui encetem la maleida situació de ponent típica d altres hiverns, veurem les maximes :evil::evil:X(X(, encara que a partir de diumenge haver he si varía.

    Temp. actual 3.2

    Min.2.1 (8.10)

    Pressio 1017.0

    Bon seguiment i tb benvinguda de nou "lolipierola"

  • Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 12.6°c, mínima 6.5°c, 71% humedad, 1011 hpa, viento en calma y despejado. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA