SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2025

  • Bon vespre desde Gelida.

    Avui baixa molt de presa el termòmetre a tocar del 4ºC ara.

    Dades actuals i algunes del dia:

    Temperatura 4.2ºC

    Humitat 81%

    Pressió 1023.1 hPa

    Pluja 0.0 mm.

    Vent en calma

    Viam si tornem a fer una mínima negativa, demà


  • Buenas noches desde L'Hospitalet de l'Infant, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 8,8ºC con 60% de humedad, viento del N a 24 km/h y 1025,1 Hpa, máxima de 13,7ºC, todo el día con flujo débil de mestral, que impide ya bajar las temperaturas (ayer a esta hora teníamos 6,4ºC).

  • Bona tarda !


    Dades actuals

    Tempe: 8,5º C., 66% hr., 1020 hPa., vent de NE a 3 km/h., cel serè

    Dades extremes

    Tempe màxima: 14,6º C a les 14.20 h., Tempe mínima: 5,7º C a les 06.06 h., Humitat màxima: 86% a les 01.01 h., Humitat mínima: 55% a les 14.08 h., Ràfega màxima de vent: 34 km/h. de NORD a les 10.37 h.

    Des del barri Riu Sud
    Altitud 30 metres
    Santa Coloma de Gramenet
    Estació Davis Vantage Vue

  • Bon dia des de Canet de Mar, el Maresme. Avui tenim cel mig cobert amb algún núvol prim, sensació tèrmica de fred i brisa de mestral. Les dades actuals són: 6ºC (la mínima d'avui), 1018hPa i 75% d'H. La màxima d'ahir va ser de 15ºC. Sembla que es manté aquesta micro entrada freda entre els dies 5-6 i la posterior 8-9... veurem si realment es nota. Salut i bon seguiment!

    Canet de Mar, el Maresme a 51 mts d'alçada.

  • Bon dia!,

    Temperatura: 6,7ºC
    Humitat: 77%
    Vent: Fluix, NO (8Km/h)
    Punt de rosada: 2,9ºC
    Temperatura de sensació: 5,1ºC
    Pressió: 1021,2 hPa
    Temperatura mínima: 6,1ºC (08:07h)
    Estat del cel: Molt ennuvolat.

    snapshot_2025_01_03_08_40_21.jpg

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Buenos días desde L'Hospitalet de l'Infant, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 8,8ºC con 63% de humedad, viento del N a 47 km/h y 1021,9 Hpa con 49 W/m2, mínima ya alta de 8,3ºC, seguimos con el flujo de mestral.

  • Bon dia desde el barri del Coll, temperatura actual al mercuri de la pareet del balcó, 7,5 graus, cel amb nuvols u clarianas i bufa ventorrillo helador. Ahir el mestra i el Freixas mas de los mismo, la setmana que e ja veurem, sempre el mateix.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Bon día!!!!!

    IMG_0290.gifIMG_0289.png Josep maria ,lo que puede ocurrir es una posible entrada continental después de reyes, tal y como lo escenifican GFS y Europeo

    Como dicen ellos ja veurem ??

    SIEMPRE POSITIVO,!!!!!!❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    LOVE SNOW❤️❤️❤️

    AMOR DE MADRE❤️❤️❤️

  • Os recomano veure el video del Àlex, previsió per la setmana que ve. Molt didáctic. . . . . .

    Contenido externo x.com
    El contenido incrustado de fuentes externas no se mostrará sin tu consentimiento.
    Mediante la activación de contenidos externos, usted acepta que se transfieran datos personales a plataformas de terceros. Hemos proporcionado más información al respecto en nuestra política de privacidad.

    Barcelona, barri de Sant Antoni.

  • Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 10.4°c, mínima 6.2°c, 78% humedad, 1017 hpa, viento en calma y medio nublado. Foto de la salida del sol. Buen seguimiento.

    Screenshot_20250103_084315_Chrome.jpg

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Bona tarda!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 13,6ºC
    Humitat: 70%
    Vent: Fluix, SE (2Km/h)
    Punt de rosada: 8,2ºC
    Pressió: 1020,6 hPa
    Temperatura mínima: 6,1ºC (08:07h)
    Temperatura màxima: 15,6ºC (14.06h)
    Estat del cel: Molt ennuvolat.

    snapshot_2025_01_03_16_55_28.jpg

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bona tarda. Ara tenim 10,2ºC a Salt, 6/8 Ci, As,Ac, calma, mínima de 4,0ºC, 0,4ºC a les Deveses de Salt, ahir 2,8ºC de mínima a Salt, -1,8ºC a les Deveses de Salt i 15,5ºC de màxima. Ahir transecte amb 6,5 ºC d'illa de calor, màxim tèrmic plaça de Santa Eugènia-Agudes, 8,4 ºC, mínim tèrmic a la part sud-est del convent de Sant Daniel, 1,9 ºC, 6,5 ºC d'illa de calor a les 20 ,23 hores. El màxim tèrmic de l'illa de calor urbana gironina sembla que es desplaça cap a l'oest cap als barris de Sant Narcís i Santa Eugènia, encara que ahir tenien al centre 8ºC a la plaça Poeta Marquina, 8,3ºC al carrer Sèquia, a Salt teníem 7,5ºC, 0,4ºC a les Deveses de Salt. Avui 5,4ºC de mínima a Girona-carrer Sèquia, ahir 16,2ºC i 4,4ºC. Ahir 15,7ºC i 0,7ºC a Girona-vall de Sant Daniel, 5,4ºC a les 18,37 hores.Ja ha glaçat diversos dies aquesta tardor-hivern a les Deveses de Salt, amb -6,7ºC de mínima absoluta de moment, -4,7ºC a Girona-SMC, Hortes de Santa Eugènia, -4,4ºC a Girona-vall de Sant Daniel. Avui la mínima no ha baixat gaire pels núvols mitjans, As, 0,4ºC.


    A la vall de Sant Daniel té temperatures màximes més baixes molts dies clars que al centre de Girona en aquesta època propera al solstici d'hivern, de vegades amb diferències de fins a 5ºC a l'estació oficial, i això que l'estació no està a l'obaga de la vall allà les màximes poden ser 8ºC més baixes que ho he mesurat en els meus transectes tèrmics diürns. Avui 14,5ºC i 1,3ºC d'extremes a Girona-vall de Sant Daniel, la temperatura ha baixat molt poc des del transecte d'ahir, només 0,6ºC des de les 20,20 hores, per culpa dels núvols mitjans a la nit (Altoestrats).

  • Bona tarda, el resum del dia:

    Màxima: 2,9ºC

    Mínima: -2,0ºC

    Precipitació: 0,0 mm

    Fenòmens: boira, gebre

    Cel: boira densa fins a migdia, a la tarda s'han alternat els núvols i els bancs de boira, actualment tenim 8/8 St, Cs, Ac, As

    Visibilitat: dolenta

    Vent: fluix de mestral

  • Bona nit des de Barcelona,

    10 graus amb sensació tèrmica de 8. 1020 hpa, 70% d´humitat. Sensació de fred. Veient els mapes, podria haver alguna possibilitat però crec que ens passarà de llarg. Tan de bo m´equivoqui....El front passa lliscant i no és massa potent....I més endavant són massa hores. El més important és que fa fred....A esperar.

    Bons Reis!!


    Jordi