SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2024

• Buenos días desde L'Hospitalet de l'Infant, 26,4ºC con 63% de humedad, viento del N a 3 km/h y 1010,9 Hpa con 200 W/m2, mínima de 23,9ºC, aquí abajo las mínimas no están siendo muy altas.

A falta de acabar el día, el mes quedará normal (la media es de 28,9ºC / 22,1ºC), estamos actualmente en 29,0ºC / 21,9ºC, los diez primeros días del mes fueron por debajo de la media, luego normales y finales más altos de la media, pero no han sido suficientes para disparar el mes como otros años (si hubiera pasado ya desde principios de mes, sí).

• Bon dia!,

Avui hem marcat la primera mínima equatoriana...

Dades a St. Feliu de Guíxols:

Temperatura: 28,4ºC
    Humitat: 72%
    Vent: Fluix, SE (2Km/h).
    Punt de rosada: 22,9ºC
    Temperatura de xafogor: 38,5ºC
    Pressió: 1014,5 hPa
    Temperatura mínima: 25,2ºC (04:19h)
    Estat del cel: Serè

Imagen.jpg

Bon seguiment... ja queda menys!

ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

• Bon día

noche de nuevo torrida

???

Mínima de 27,3*C aquí a L’Hospitalet de Llobregat, la mínima más alta del año

A ver hasta cuánto sube hoy el Mercurio después de lo de ayer

Salut!!!

SIEMPRE POSITIVO,!!!!!!❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

LOVE SNOW❤️❤️❤️

AMOR DE MADRE❤️❤️❤️

• Buenos dias desde Calella de P., temperatura actual 30.5ºc, mínima 23.5ºc, 48% humedad, 1010 hpa, viento de garbi 10 km/h y despejado. Buen seguimiento.

CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

• Bona tarda!!!!!

Temp,actual 36,4*C

:cursing::cursing:IMG_9507.jpeg

Las maximas en estos momentos se están dando en Girona a esta hora , subirán más

Son además las más altas de toda la península

:evil::evil::evil::evil:

LOVE SNOW❤️❤️❤️

AMOR DE MADRE❤️❤️❤️

• Máximas hasta el momento que ya en algunos puntos superan los 43*C

Aquí a L’Hospitalet de Llobregat

37,3*C de Máxima

1,5*C menos que ayer

Pero deunidoooooooooo!!!!!!!!!

IMG_9508.jpeg

LOVE SNOW❤️❤️❤️

AMOR DE MADRE❤️❤️❤️

• Bona tarda per dir alguna cosa. 40,9ºC de màxima a Girona, mai havíem tingut 3 anys consecutius amb màxima absoluta superior a 40ºC a Girona, com a molt 2, 1982 i 1983, amb avui hem superat o igualat els 40ºC en 13 anys diferents des de 1911, hi ha altres anys amb 39ºc i escaig però no s'arriba a 40º, doncs bé fins 1982 només 1 any per damunt dels 40, 1923, des de 1982 12 anys diferents, i cada any costa menys d'arribar. I rècord de calor avui a l'Escala, 41,3ºC, aquí a Salt al centre he mesurat 40,2ºC, vent del Sw de 17 km/h, 13 %, maldecap, la calor no porta res de bo. 40,9ºC a l'aeroport de Girona.

• "Bona" tarda desde Esparreguera sector Más d'en Gall! Día de CALOR (en majuscules) sequedat altísima i risc d'incendis disparat!

Sembla que a partir de dissabte començarien a baixar algo les temperatura, sense deixar de ser altes. Pero potser una mica mes normals

Temperatura 35,7°C

Humitat 16%

• Bona tarda des de El Prat de Llobregat a la feina,

Dies complicats. Ja heu dit tot el que ha passat. Dilluns al gimnás i amb el Kimono.....Horrible....Ni els ventiladors gegants calmaven la calor. Empapat i cansat....Normalment entreno a prop de casa, a Barcelona, però, de vegades, vaig a Molins de Rei on el meu mestre sensei també és instructor...Doncs no cal que us digui l´infern ahir també a Molins....No sé si era pitjor al carrer o dins...Però fer exercici d´alta intensitat a aquestes temperatures és.....Porto una ampolla amb aigua freda en contenidor que manté l´aigua freda i mai habia begut tant...En 20 minuts ja no quedaba aigua quan en una hora i mitja de classe mai l´acabo....Un infern...Pessatge abans i després de la classe: -3 kilos....Posso aquestes dades com a curiositats. A la fi el clima afecta tot a les nostres vides. Pinta que baixarà poc a poc.

Salut!

• Bona tarda.

Dia contundent avui a Lleida pel que fa a la calor. A diferència d´ahir, no s´han vist núvols i el cel intentava ser blau, podria dir que era blau descolorit i la visibilitat regular. El sol, espatarrant. La mínima ha estat de 20,2 i la màxima de 41,4, la més alta d´aquest any. Ara encara tenim 38,3 graus. El carrer és un forn i només s´hi veu als que hi han de ser per necessitat. Cap a les tres, quan haig entrat al cotxe sortint de treballar, aquest em marcava 47 graus, el volant cremava i les ulleres que tinc allà desades tenien les varilles tan calentes que em cremaven al nas i a les orelles.

Aquesta nit passada ha estat millor, però, que l´anterior. Ha fet una miqueta de vent, i cap a quarts de dotze, quan em vaig gitar, vaig haver de posar cadires a la vora de les portes perquè no es tanqussin de cop. El vent en un principi era calent però cap a la matinada, endormiscat, m´haig abrigat amb el llençol. La llàstima és que quan s´està millor sona el despertador.

Demà per aquí encara donen temperatures al voltant dels 40. Potser lleugera baixada, però no sembla que s´hagi de notar gaire.

• Bona nit !

Dades actuals

Tempe: 29,3º C., 73% hr., 1011,4 hPa., vent de l'EST a 3 km/h., cel serè

Dades extremes

Tempe màxima: 37,2º C a les 15.16 h., Tempe mínima: 23,7º C a les 06.44 h., Humitat màxima: 73% a les 22.29 h., Humitat mínima: 25% a les 11.35 h., Ràfega màxima de vent: 26 km/h. de l'OEST a les 11.56 h.

Des del barri Riu Sud
    Altitud 30 metres
    Santa Coloma de Gramenet
    Estació Davis Vantage Vue

• Songoku 31 de juliol de 2024, a les 23:28

Ha tancat el tema.