Cita de "meteopineda post=284648 userid=1287"Mostrar másBona nit,
I tal com es preveia, s'han registrat les pressions mes elevades anuals aquest Diumenge 17 Desembre.
A migmatí s'han assolit els màxims i aquests són els valors que marcàven les principals estacions de Catalunya, fregant els 1040hpa o superant aquest valor en zones interiors, Desembre ja ens a deixat la seva empremta en els baròmetres pel 2023.
f56b64428e88ba572f89f8ae20a79e60I quant fa que no tenim aquests cels de borrasques i llevants, malauradament no es veu ni s'espera per enlloc.
Però el nord del continent africà, si tenen i han tingut inestabilitat acusada amb cortines de precipitació provinents del mar i amb tempestes associades, com la imatge d'ahir 16 Desembre a Tripoli (Líbia ). De moment a casa nostra seguim transitant per la travessa del desert eterna..
aff72128ae737bbcfecf7b696f441cebBon seguiment
I Nosaltres amb aquesta basura de temps de fa mesos i el que queda...., minim fins l'any vinent, i no es veu enlloc llum al final del túnel, un túnel etern, aquí avui máxima de 13,4° i mínima de -0,7° al meu termometre de la terrassa, ara mateix baixant amb 5,1°.bona nit!!