Per cert TRAMONTANA, molt currat el mapa! ![]()
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2013
-
-
A badalona finalment hem tingut una minma de 21,4ºC i una maxima de 27,6ºC.
-
Sembla que la pluja arriba al nord de l'Alt Penedès i el Baix Llobregat :woohoo:
-
-
Al nord del Maresme i sud de la Selva també sembla que precipita, tot i que amb poca intensitat, a veure si s'anima la cosa
També comença, sembla, al nord-nord oest del Vallès Occidental, atenció companys de Terrassa, Sabadell i zones properes, que encara mullareu una mica 
-
Deixo mapa de llamps.
mapa_llamps_avui_2013-07-10.png -
Bona tarda.
Per aquí fa més de dos hores que sentim tronar, tenim la negror practicament al damunt i la precipitació cada vegada més a prop, semblava que aquesta vegada ens arreplegaria de ple, que no podia fallar, però ara crec que quedarem al marge, pel que es veu al radar li costa molt de progresar cap al sud i està perden pistonada a marxes forçades, una altra vegada serà, avui he tingut goig sense alegria, mala sort
. -
-
deixo mapa per dema,jo en principi no les treuria del pirineu o prepirineu,ja veurem.
nmm-1-24-0_2013-07-10.png -
Bona tarda,
Deu n'hi do, quines tronades a Lleida. Tenen mala pinta per a les collites, segurament han portat (i potser encara porten) pedra a estones.
Per aquí a la Terra Alta mos hem quedat en les ganes d'una remullada: com de costum només s'han sentit trons i les tronades s'han quedat a la comarca veïna del Matarranya.
Quin mapa més interessant, Tramontana. Som poquets los de l'oest de Catalunya. Encara que jo no faig seguiment tots los dies, també m'agradarie sortir-hi si a tu te semble bé!
Bon seguiment!
EN LA PÁGINA 30 HE PUESTO ESTO.
HE HECHO UN MAPA DE CATALUNYA CON LOS FOREROS QUE HAN SUPERADO LOS 100 MENSAJES, CASI CADA CUAL EN SU POBLACIÓN CORRESPONDIENTE, DIGO CASI, PORQUE DEBIDO QUE EN LA PROVINCIA DE BARCELONA SOIS TANTOS, HE TENIDO QUE PONEROS UNO DEBAJO DEL OTRO.
. LOS OTROS DEL FORUM QUE ME PERDONEN POR NO PONERLOS, CUANDO HAYAN PASADO DE LOS 100 HARÉ OTRO.

NO TE PUEDO PONER EN ESTE MAPA FARDATXO PORQUE TIENES 22 MENSAJES Y LOS DEMÁS FOREROS QUE NO HAN LLAGADO SE ENFADARIAN CONMIGO.
A MEDIDA QUE LLEGUEIS A LOS 100, OS IRÉ PONIENDO. TENDRÉ QUE HACER UN MAPA GIGANTE.

-
Atenció que això va avançant! Vallesos ja remullen i sembla que comença a picar a la porta del Barcelonès :woohoo:
-
-
La franja de precipitació tallada amb ganivet la tenim a tocar, a pocs centenars de metres i es resiteix a afectar-nos, continua tronant i llampegant amb molta freqüència però no plou, el cel és ben fosc al nostre damunt, més clar cap al sud i oest.
-
Molt bones gent!
Després de passar uns dies pel nord; amb fresca característica a Donosti on ens varen dir que havíem arribat just al primer dia d'estiu ( ja és mala sort
) i caloreta a Iruña tot i fer vida completament nocturna :silly: .Deu ni dó les tempestes d'avui al quadrant nord-oest, curiosament amb el prepirineu com a barrera. En algunes zones es documenten fins a 40mm, tot i que jo crec que en zones no poblades s'haurà superat la xifra. A veure si van sortint dades. I el més extrany és que s'han expandit per zones on els juliols solen ser etremadament secs i on no són rars els pluvíometres a zero com ara Balaguer on, per ara, porten uns 18mm..
Actualment aquestes tempestes segueixen presents i s'han expandit, més feblement, per gran part del país. Per aquí però, quatre gotes i una temperatura 100% estival, de 26ºC. Màxima de 32ºC.
Radar actual:radari.png
La cosa no s'ha acabat. Les precipitacions aniran afluixant d'intensitat però poden afectar a zones que encara no han mullat, incluits punts costaners, amb algun petit nucli tempestuós nou. Tot això seria local i rapid en el cas que es produís.
Demà els ruixats i tempestes tornaràn al centre i nord, tot i que també es podràn extendre en algun punt fora d'aquests. L'ESTOFEX no afluixa tot i que en teoria han de ser menys intensos i extensos que avui, en general.Per cert, m'encanta el mapa TRAMONTANA!
-
La franja de precipitació tallada amb ganivet la tenim a tocar, a pocs centenars de metres i es resiteix a afectar-nos, continua tronant i llampegant amb molta freqüència però no plou, el cel és ben fosc al nostre damunt, més clar cap al sud i oest.
Ànims Sisco, una altre vegada serà, de totes maneres aquest any no pots queixar-te, de moment ja estàs quasi com l'any passat, només que tinguis algunes tempestes aquest estiu i la tardor es comporti bé, ja tindràs un bon registre. Ànims!
-
-
Bon vespre família!!
Comença a caure alguna gota despistada per aquí la Monumental. Temperatura baixant, ara 27ºC.
Aviam si tenim una mica de sort i fem una regadeta maca

Bon seguiment!!
-
Bon vespre família!!
Comença a caure alguna gota despistada per aquí la Monumental. Temperatura baixant, ara 27ºC.
Aviam si tenim una mica de sort i fem una regadeta maca

Bon seguiment!!
Quasi veí, per aquí ho veig pelut, com a molt alguna gota per augmentar la humitat i conseqüentment la xafogor, però qui sap, la meteo a vegades ens pot donar bones sorpreses!

-
No si encara en tindrem de tempesta aquí a Barcelona... Excelent! :woohoo:
-
-
la situació de tempestes ha estat bastant més extensa del que es preveia. i la tempesta del nord-oest segueix regenerant-se i regenerant-se
-
Ara fa un petit ruixadet, poca cosa, ben just per mullar el terra, aquí ens hem de conformar amb les escorrialles, és el que hi ha.
-
Segons meteocat a Oliola ( La Noguera) on han caigut el fort ruixat de gairebe 30 llitres en mitja hora, ha fet baixar la temperatura 12 C en tan sols 1 hora :woohoo: :woohoo: :woohoo:
BO1HXs-CcAAIVxK.png
-
-
Comença a ploure i escoltar tronar , no si al final tindrem sorpresa i grossa!
-
Hemos visto las nubes de tormenta por arriba y por debajo, por delante y por detrás.
Pero nos ha caído una medio llovizna de cuatro gotas gordas en Salardú y ya.
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!