SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2022

  • Bona nit família!!

    Bé us podem dir que tenim una sorpresa per tots els amants d'aquest fòrum, i és que estem preparant per començar el 4rt concurs de previsions a diferents estacions de Catalunya.

    I és que la paciència que estem tenint per aquesta llarga travessa pel desert ens ho mereixem no....?, almenys tindrem una cita per fer les nostres prediccions pels cap de setmana..

    Tota la informació del concurs el nou apartat que hem obert, tots els dubtes allà ho comentem..gràcies!

    Bon seguiment i bon fred ;)

  • Bona nit des de Lleida.

    Màxima avui de 7,2 i mínima de -4,1. La màxima tres graus més baixa que ahir, però la mínima no ha baixat gaire més. Sol i visibilitat regular. A darrera hora del matí haig sortir a fer un volt pels afores i allà on el sol no hi toca el gruix de gebre acumulat era considerable, fins al punt que en alguns indrets semblava restes d´una nevada.

    Ara tenim -0,3 graus, sensiblement més baixa que ahir a la mateixa hora, el cel serè -com no- i el vent encalmat. Veurem fins on arribarem aquesta nit!

  • Bona nit, segueix aquest temps magnífic de força fred a les nits i ambient fresc inclus fred a les máximes, malgrat que la setmana vinent es suavitzará les temperatures a mesura avanci els dies, pero mes aviat contingudes, malauradament no es veu precipitacions enlloc, avui una máxima de 8,8° i mínima de -3,1°, ara 0,9°, salut!!

    Vilanova del Cami 310 metres, al costat d'Igualada, clima mediterrani continental , 520mm anual, 5,6ºC mitjana gener, 22,8ºC mitjana juliol, 14,2ºC mitjana anual, extremada irregularitat pluviométrica.visc a un lloc incompatible amb la neu i la pluja,el poble mes meteoavorrit del mon

  • Bona nit
    Resum d´avuí dissabte:

    Temp. mínima -1.3ºC a les 03:16
    Temp. màxima 11.3ºC a les 15:25
    Humitat mínima 44% a les 15:25
    Humitat màxima 88% a les 03:14
    Pluja 0.0 mm.
    Vent màxim 11.3 km/h a les 14:04

    Dades actuals:

    Temperatura 2.7ºC
    Humitat 70%
    Pressió 1030.7 hPa
    Vent en calma


  • Bona nit.
    Dades de Les Planes, barri de Barcelona a l'obaga de Collserola.
    T. màx. 8.8 a les 15:05
    T. mín. -2.4 a les 8:48
    T. actual -1.1, humitat 94%

    Es va mantenint el fred, aquesta nit sembla que serà la més freda fins ara.
    Avui he estat pel prepirineu, a la Serra d'Ensija, i feia fprça fred, a la part alta feia un vent de nord sostingut i bastant intens, i la sensació tèrmica era glacial.

  • Bona nit!!!!

    Temperatura actual 4,8*C

    Esta madrugada puede ser la más fría de esta temporada!!!:woohoo:

    El GFS en su última actualización nos sigue poniendo el caramelito en la boca!!!!
    ;)

    Que descanseu y abrigarse que la noche promete
    :)

    SIEMPRE POSITIVO,!!!!!!❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    LOVE SNOW❤️❤️❤️

    AMOR DE MADRE❤️❤️❤️

  • Bon dia!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: [color=blue]1,4ºC[/color]
    Humitat: 81%
    Vent: Fluix, N (6Km/h)
    Punt de rosada : -1,5ºC
    Pressió: 1031,1 hPa
    Estat del cel: Serè.
    Temperatura minima: [color=blue]0,9ºC[/color] (07:35h)

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 1,9ºC con 67% de humedad, viento del NE a 2 km/h y 1027,0 Hpa con 37 W/m2, mínima de 1,7ºC.

  • Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 4.7ºc, mínima 0.9ºc, 75% humedad, 1031 hpa, viento en calma y despejado. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Bon dia des de Canet de Mar, el Maresme. Avui tenim cel serè, sensació tèrmica de fred i brisa d garbí. Les dades actuals són: 7ºC, 1026hPa i 55% d'humitat. La mínima d'avui ha sigut de 2ºC. La màxima d'ahir va ser de 13ºC.Salut i bon seguiment!

    Canet de Mar, el Maresme a 51 mts d'alçada.

  • Bon dia

    Avui amb mínima mes alta que ahir..uns -6ºC a la zona freda i -1.5ºC dalt la teulada...ahir al vespre baiaxava amb força (-5.5ºC a les 19h20),però no ha seguit baixant gaire mes,avui s'ha accentuat la inversió tèrmica...en els fons de les valls ,mes fred...poques variacions pels pròxims dies
     7b49e768a55becc2e74364674bbbee20

  • Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 11,8ºC con 53% de humedad, viento del S a 2 km/h y 1025,9 Hpa con 519 W/m2.

  • Bon día!!!!

    La mínima de esta temporada la más baja aquí a L’Hospitalet de Llobregat

    2,7*C

    Temperatura actual de 11,3*C

    Hoy subirá más que ayer , esta próxima semana más de lo mismo con el Mercurio que se recuperará un poco y a la espera ya de febrero porque lo que nos queda de mes,…….. nada que rascar,,,,

    Salut!!!!
    ;)

    SIEMPRE POSITIVO,!!!!!!❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    LOVE SNOW❤️❤️❤️

    AMOR DE MADRE❤️❤️❤️