SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2022

  • Buenas noches desde Calella de P., temperatura actual 3.2°c, máxima 10.1°c, 76% humedad, 1027 hpa, viento de tramontana 4 km/h y despejado. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 6,6ºC con 47% de humedad, viento del N a 6 km/h y 1025,7 Hpa con 12 W/m2, mínima de 6,2ºC, cada día más alta.

  • Bon dia.
    Temperatura a les 8 hora local. (en °C) meteoguilleries.cat

    -11.3 Sant Sadurní d'Osormort *
    -8.7 Les Masies de Roda *
    -8.5 Roda de Ter - l'Esquerda
    -8.2 Tavèrnoles -E.N
    -7.9 Monistrol de Calders.
    -7.5 Sant Julià de Vilatorta (Aemet) *
    -6.8 Folgueroles
    -6.1 Vilalleons
    -5.6 Vilanova de Sau *
    -4.2 Aiguafreda *
    -2.9 Cercs -Sant Jordi *
    -1.3 Sant Hilari Sacalm *
    -0.4 Arbùcies*
    -0.2 Cànoves i Samalús-P.N *
    0.1 La Mata -P.N Sant Llorenç del Munt i l'Obac *
    ...
    2.8 Sant Martí Sacalm i Mataró *

    * Dades d'estacions Campbell Scientific

  • Bon dia!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 2,4ºC
    Humitat: 67%
    Vent: Fluix, N (8Km/h)
    Punt de rosada: -3,1ºC
    Pressió: 1029,8 hPa
    Estat del cel: Serè.
    Temperatura mínima: 1,8ºC (06:56h)

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bon día cel seré, mínima de -4,0° a poc mes de 2km de aquí al observatori de Odena Aeródrom -6,7°, ara mateix -3,5°, salut!!

    Vilanova del Cami 310 metres, al costat d'Igualada, clima mediterrani continental , 520mm anual, 5,6ºC mitjana gener, 22,8ºC mitjana juliol, 14,2ºC mitjana anual, extremada irregularitat pluviométrica.visc a un lloc incompatible amb la neu i la pluja,el poble mes meteoavorrit del mon

  • Bon dia

    Matí gèlid per la Segarra..avui també treballo i en poques hores,quan desglaci veuré quin mal ha fet a les instalacions on estic :huh: :huh: :huh: mínima avui a Massoteres de -8,4 ,..amb boirina i mes humitat glaçada monumental...que feia pot ser 10 anys o mes que no teniem...a la tarda comprovaré la mínima en la zona especialment freda de Sant Guim,on podriem haver fregat els -10ºC ...una verdadera onada de fred en quan varis dies amb mínimes molt baixes ! hem entrat ben freds al 2022

  • Bon dia des de Canet de Mar, el Maresme. Avui tenim cel serè, sensació tèrmica de fred i vent en calma. Les dades actuals són: 6ºC, 1027hPa i 60% d'humitat. La mínima d'avui ha sigut de 2ºC, amb lleugera gebrada. La màxima d'ahir va ser de 13ºC.

    Ara amb l'anticicló ford que tenim podem gaudir del clima propi que tenim de forma més pura, al meu punt de vista, a la nostra zona ja que no hi ha massa d'aire externa que ho alteri. Diguem que per les nostres contrades, tenir aquestes temperatures a l'època on som, serien ben normals. La influència de les mases d'aire, de forma natural, fa que això quedi alterat, tot i que també es cert, que el clima d'una zona també vé determinat per aquestes influències externes, diguemne masses d'aire, borrasques, etc que en certa tendència fan acta de presència en un lloc. Crec que això ja ho vaig comentar fa un any, i no ens vam acabar d'entendre. En fi, salut i bon seguiment!

    Canet de Mar, el Maresme a 51 mts d'alçada.

  • Bon dia.

    Avui a Lleida haig fet la mínima més baixa de la temporada, amb -5,6 graus. El dia és asolellat, però l´ambient enterbolit, tot i que la boira segueix sense aparèixer. A TV3 la pronostiquen per la setmana vinent. Si apareix, tindrem dies gèlids.

    L´estació oficial de la Generalitat, situada prop del riu i en plena horta, ha donat una mínima de -7,2.

    Ara tenim -2,2.

  • Bon dia desde Gelida
    Quart dia consecotiu amb la mínima negativa, avuí -2ºC
    Aviam si podem superar els sis dies de l´any passat (del 3 al 8 de Gener)

    Dades que tenim ara:

    Temperatura 2.8ºC
    Humitat 73%
    Pressió 1031.0 hPa
    Vent en calma

    Bon diumenge tingueu


  • Bon dia a tothom, avui la mínima ha baixat un pèl més fins els - 7.6°C. Ahir per la tarda vaig fer una sortida en bici per la riera de Rajadell i a les 17h encara es mantenia la gebrada a les obagues les quals cada dia acumulen més gebre. Pel que fa a les previsions estabilitat a no ser que com ha marcat alguna sortida l'Europeu alguna DANA faci diana...

    Bon seguiment! [Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220116/7dee56c895f96d2ab25db86e2ffcbf69.jpg]

    Enviat des del meu Mi 9T usant Tapatalk

    Sant Salvador de Guardiola (El Bages)

  • Hola,

    Avui mínima de +1.1C

    Encara no aconseguim aquesta temporada que hi glaci.

    Ara, 13.3C i un sol radiant, humitat de 47%, pressió de 1029 mbar, encara Garbí a 10 km/h

    Bon seguiment!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Bona tarda, cel seré i bufa lleuger mestral amb 9,9° máxima avui tambe de 10,6°, tinc molt poca fe en la seudo DANA de Dijous que marca l'europeu, l'unic que fara es baixar una mica mes les temperatures, ja de per si prou baixes, al menys ens fa oblidar el temps infame que hem patit gairebe totes les festes de Nadal, salut!!

    Vilanova del Cami 310 metres, al costat d'Igualada, clima mediterrani continental , 520mm anual, 5,6ºC mitjana gener, 22,8ºC mitjana juliol, 14,2ºC mitjana anual, extremada irregularitat pluviométrica.visc a un lloc incompatible amb la neu i la pluja,el poble mes meteoavorrit del mon

  • Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 11,3ºC con 40% de humedad, viento del N a 23 km/h y 1026,1 Hpa con 144 W/m2, sigue el flujo de mestral que impide que bajen de noche las temperaturas.

  • Bona tarda.
    Extremes d'avui:
    15º -8,3º Deveses de Salt
    15,2º -7,6º Girona-Hortes de Santa Eugènia
    15º -5,8º Salt-XOM
    15º -4,2º Salt-centre
    16,3º -3,6º Sarrià de Ter
    16,1º -3,5º Girona-Parc del Migdia.

    Ara a Salt tenim 10º, 37 % de humitat, cel serè i calma. Fortes amplituds tèrmiques i fortes glaçades als afores de Girona.