Bona nit,
Jornada amb ruixats afectant la majoria de comarques catalanes, les precipitacions han agafat més extensió geogràfica del que en un primer moment s'esperava.
Fins i tot cap el migdia amb tempestes que s'han format de cop i volta damunt del mar enfront la costa central i que s'han desplaçat cap a les comarques gironines.
Per alt maresme petit ruixadet tempestuòs que no ha tret ni la pols 1'3mm, això si la empastifada no ha faltat a la cita..invernacles en el hort amb gran quantitat de fang, allà on si feien bosses d'aigua..
11bbfc5da00f51cca33dbc80b8bceb14
Preciossa imatge del company Gratal, aquests núvols denoten un bon gruix de nuvolositat..
Anem sumant litres pel bé a nivell superficial, però ens falten les pluges que penetrin en el subsòl, esperem que el finalitzar la setmana es registrin bones acumulacions, potser en algunes zones interiors superin els 50mm, veurem..
Bon seguiment