Algo pillaremos de oro blanco Manel, aunque sea en el Tibidabo.
Temperatura actual en Cornella de Llobregat de 10 grados
Saludos a tod@s y buen seguimientos
SEGUIMENT METEOROLOGIC - DESEMBRE 2020
-
-
alguien me puede decir cuando se acabará este puñetero ventorrillo, aqui´arriba en el barri del Coll frente al turo del Carmel-Montaña Pelada ya estamos fins els ....
Como podéis ver mezclo el catalán con el castellano para que vean que dominamos y entendemos las 2 lenguas perfectamente. La materna y la del régimen del 78:

Ufff los moderadores me van a canear.
Josep María , eres de mi generación por lo que leo
-
Bon vespre, dades d'avui, temperatura mínima 5,6°, màxima 11,9°, el vent ha seguit sent protagonista, ratxes d'entre 15 i 30 km/h tota la tarda. Ara tenim 10,0° amb una humitat del 51%, pressió atmosfèrica de 1014 hPa, vent de garbí de 8 km/h.
Demà tornaran a desfilar núvols alts i mitjos a partir de mig matí deixant el cel ja molt tapat pel canvi d'any. Temperatures més baixes. -
-
Buenas noches, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 9,5ºC con 50% de humedad, viento del N a 64 km/h y 1009,4 Hpa, máxima de 10,7ºC, día bien fresco.
-
Bueno , visto lo visto al final podremos ir a la playa a darnos un bañito y tomar el sol :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
al barri del Coll, tempe actual al mercuri de la pared del balcó, 8,3 graus i bufa El Cierzo:P

Almeda soy del 1955. conocido de Ermesenda i Ramon Berenguer entre otros.
que no decaiga el buen humor.
-
Bona nit!!!
Y primero de todo un saludo Almeda
ya veo que has vuelto como el turrón para navidad!!
Y bien esto se pone muy interesante
Europeo al igual que GFS, quieren que sus majestades nos traigan oro pero del blanco❄️❄️❄️
ec462701e961ccb1ddb89e24ce8f0779 -
-
Bona nit !
Dades actuals
Tempe: 9,9º C
60% hr.
1011,9 hPa
vent de NW a 3 km/h.
cel serèDades extremes
Tempe màxima: [color=red]12,5º[/color] C a les 14.52 h.
Tempe mínima:[color=blue]5,1º[/color] C a les 07.53 h.
Humitat màxima: 70% a les 08.00 h.
Humitat mínima: 46% a les 13.38 h.
Ràfega màxima de vent: 42 km/h. de NORD a les 03.33 h. -
Un
Remembré “light,”6 de enero 1985????06/01/85: La nieve llegó a España por el Pirineo Navarro. Navarra y Cataluña se vieron ayer afectadas por la borrasca que desde hace unos días penetra en España, con fuertes precipitaciones de nieve. Pamplona, que recibió la segunda nevada importante en pocos días, se vio prácticamente bloqueada.
El frío también se ha convertido protagonista en las fiestas de Reyes en muchas comarcas de Cataluña, registrándose temperaturas por debajo de cero grados en casi todas las comarcas a excepción del tramo costero de Barcelona y Tarragona.
En el País Vasco casi todas las vías de comunicación se encuentran en mal estado, debido a la presencia de nieve y hielo.
Una ola de frío invade gran parte de Europa, afectando de forma importante a Suiza, donde se ha helado por primera vez desde hace 10 años el lago Neuchatel, y donde se han dado temperaturas de -30º. En Alemania se han agotado prendas de abrigo de comercios, y en Bélgica se reporta espesor de nieve de unos 50 cms. en muchas zonas. -
Bona nit.
Avui, a Lleida, un dia molt calcat al d´ahir, sobre tot en temperatures. La màxima de 10,4 i la mínima de 2,1. Jo pensava anit que seria més baixa perquè al vespre baixava amb força, però el vent ha impedit la glaçada.
El dia ha estat asolellat, amb alguns núvols al matí i franges de núvols alts a la tarda. El vent ha bufat, però fluix.
Me´n vaig a passar el cap d´any a la costa Brava, en un apartament cedit per un amic. Espero que no em nevi! Que ho faci passat el dia 4, si ho ha de fer.
-
-
Bona nit des de Sant Sadurní d'Anoia, avui 3'2 de mínima i 11'2 de màxima, ara 7'1 graus. Dia amb fred de ple hivern.
Bé, pel que fa a la meteorologia, sembla que els primers dies de 2021 es presenten molt interessants, amb algunes possibilitats de neu cap a 500 metres la nit de Cap d'Any i el dia d'Any Nou i potser els Reis ens portin neu a cotes molt baixes, amb una llevantada que abans de començar a pujar la temperatura podria reaccionar amb molt aire fred. A veure com acaba aquesta situació que ens poria portar emblanquinades per Reis.
Bona nit i millor any 2021!
-
Keep calm senyors, que ja sabeu que aixi es el nostre clima, fins l'ultim instant.......aixi que emocio....jo per si de cas......
a895af9b60b1034d8bfbc7dd8aea8d9d
Que no falti !!!
-
Bona nit!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 7,8ºC
Humitat: 70%
Vent: Fluix, NNE (5Km/h)
Punt de rosada: 2,7ºC
Pressió: 1014,6 hPaBon seguiment i fins demà!
-
-
Bona nit
Resum del dia marcat un dia més per "lo puto" vent :pinch: :pinch:Temp. mínima 4.6ºC a les 01:20 (-1.4ºC respecte ahir)
Temp. màxima 11.4ºC a les 14:24 (-0.8ºC respecte ahir)
Humitat mínima 51% a les 14:25
Humitat màxima 75% a les 08:59
Pluja 0.0 mm.
Vent màxim 20.9 km/h a les 13:17Dades actuals:
Temperatura 7.5ºC
Humitat 69%
Pressió 1014.7 hPa
Vent practicament en calma -
Bona nit a tothom
Avui dia força fred, sobre el migdia estava a Barcelona, al barri del Guinardó, i passejant pel carrer m'he hagut de cordar l'anorak perquè m'estava pelant de fred, a Barna on quasi mai tens sensació de fred!! A Cerdanyola màxima d'[color=red]11,6[/color]ºC a les 14:42h i mínima de [color=blue]3,3[/color]ºC a l'1:57h
Ara tenim:
T: 8,0ºC
HR: 57%
DP: 0ºC
PA: 1012 hpaLa temperatura no pot baixar amb ganes perquè el cel està força ennuvolat. Veurem què acaba passant aquests propers dies, fred tindrem i alguna possibilitat de neu a cotes baixes també. La nova actualització de l'ICON dona precipitació dissabte a la tarda també al prelitoral gironí i barceloní. Llavors tindrem la -34 a sobre i malgrat que a 850 hpa s'ha desinflat força i només tindrem la -2, alguna bosseta més freda de -3 o -4 pot donar algunes sorpreses agradables

Salut i bon seguiment
-
Mostrar más
Bona nit!!!
Y primero de todo un saludo Almeda
ya veo que has vuelto como el turrón para navidad!!
Y bien esto se pone muy interesante
Europeo al igual que GFS, quieren que sus majestades nos traigan oro pero del blanco❄️❄️❄️
ec462701e961ccb1ddb89e24ce8f0779Jejeje Al final he vuelto otra vez, esta vez por navidad como el anuncio del turrón. No entro mucho pero sí que os leo y con bastante frecuencia, y please sigue así que eres un crack con tus mapas.
Temperatura actual de Almeda ( cornella de Llobregat ) 9 grados.
Saludos a tod@s y ser siempre positivos -
-
Bones, fa molt temps que no em passava per el fòrum. Però he vist aquesta ultima actualització a meteoexploration.com y se ma caigut la boca a terra!
d0ef1797f05e035c7abf6708e3b13f2f
-
Bueno , visto lo visto al final podremos ir a la playa a darnos un bañito y tomar el sol :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
al barri del Coll, tempe actual al mercuri de la pared del balcó, 8,3 graus i bufa El Cierzo:P

Almeda soy del 1955. conocido de Ermesenda i Ramon Berenguer entre otros.
que no decaiga el buen humor.
Josep María yo soy del 1959. Soy más joven jejeje pero al igual que tú con pista de aterrizaje para los copos en mi cabeza jejej
Saludos -
Bona nit,
El GFS em porta boig en les successives sortides i referent als dies 6 i 7. Tant aviat ens pinta una poderosa borrasca en posició òptima, com la treu. La última actualització és de traca i mocador. Estic d'acord amb les recomanacions de Mammatus: Mojitos per un tubo i a esperar.
38f610e3be745d98cfbc8f6317456af4
Però la cosa no acava pas aquí:
Escalfament estratosfèric: (pillat de Meteolive)
Este stratwarming masivo tendrá repercusiones importantes en las próximas semanas en todo el hemisferio norte, pero ¿de qué tipo? Uno de los principales efectos del calentamiento estratosférico es dañar fuertemente el vórtice polar (descompuesto) y también subvertir el camino normal de los vientos, que casi siempre soplan de oeste a este en todo el hemisferio norte: generalmente después de un stratwarming, se produce una reversión parcial de los vientos zonales (tienden a soplar de este a oeste) favoreciendo el acercamiento de grandes masas de aire helado de Siberia a Europa.
5e41d8861dc25d3da555e588708faa5eEns ho agafarem amb calma...
Salutacions,
-
-
-
Bon día des del barri del Coll, temperatura actual al mercuri de la pared del balcó, 5 graus i cel serè.
Parece que el ventorillo a aflojado un poco.
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!