Bon vespre des de Palazuelos, un altra dia de calor, cap rècord, però calor d'estiu, després d'una matinada excepcional (25,4ºC de mínima) la màxima s'ha quedat en 33,8ºC, que deu n'hi do. El cel ha presentat calitja i el vent de sud- sud oest s'ha deixat notar. A partir del migdia han crescut nuvolades que fins i tot han deixat anar algún tro i alguna gota.
Ara tenim el cel seré amb alguns núvols i calitja de fons i les següents dades:
28,9ºC
31% d'humitat
1008 hPa.
Sembla que la mínima avui serà més propera a l'habitual, en teoria hauria de baixar als 19ºC-20ºC aproximadament, tot i que encara un xic alta.
I com comenta el company Xavier, la baixada de temperatura de la setmana vinent es va esvaint i sembla que serà poca cosa, veurem qué acaba fent. De totes maneres, a mi mentre es normalitzin les mínimes per a poder refrescar el pis, ja em conformo.
Molta sort i bon seguiment!