Ara mateix a nou Barris (bcn) 12ºC us deixo foto de les últimes llums del dia mirant cap el castell q hi ha amunt d nou Barris
20130406_205027.jpg
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - ABRIL 2013
-
-
Bona nit!!!prevision!!!
-
Bona tarda.
Res destacable a comentar del dia d'avui, només l'ambient fred de primera hora del matí (0ºC de mínima)amb vent de mestral, res més, algunes nuvolades a la tarda sense més importància i el vent que practicament ha encalmat, la temperatura màxima una mica curta però força suau, 14ºC, ara mateix tenim 9ºC.
Si no fa vent i queda el cel seré, aquesta propera nit pot ser perillosa per l'agricultura..Canportabella, els ruixats em sembla que no han fet pas acte de presència a tot Catalunya, al menys aquí no.
Doncs això és el q he dit. ....(a Lleida. .... :sick: )......vamos q res de res

-
-
[quote='canportabella','SEGUIMENT METEOROLÒGIC -ABRIL 2013']Ara mateix a nou Barris (bcn) 12ºC us deixo foto de les últimes llums del dia mirant cap el castell q hi ha amunt d nou Barris
Lo meu avui amb les fotos te tela! !!!!!!!!!!!

Bueno ho sento ..........feu una mica de l'exorcista ........i així ho veureu millor :side: :whistle:
:silly: ......... :lol: -
[size=18]MIG/LLARG TERMINI[/size],
llargtermini.jpg
Sembla que continuarà el temps dinàmic i canviant. Perquè? Doncs degut a tot un seguit de profundes ondulacions del JET (flux de vents en alçada que bufen de ponent a llevant i que formen un "cordill" que delimita les zones fredes i més temperades a l'hemisferi nord). Ondulacions successives que marcaran inestabilitat quan aquestes s'aprofundeixen de nord a sud, i més estabilitat al contrari.
I tot plegat, al seu conjunt, viatjarà de ponent a llevant, fent canviar el temps dia rere dia (o cada dos dies) a casa nostre amb fronts, falques anticiclòniques, algun solc fred en alçada, etc ...
Situacions, pot ser no d'inestabilitat general: però si amb moments de xàfecs i tronades aquí i allà que ja anirem desgranant properament.
Un temps, en definitiva, com toca: de primavera.
Això si: amb temperatures força a ratlla. Amb calorades lluny de casa nostre (per ara),
Salut!
-
BUENAS NOCHES A TODOS-AS, VALLA DIA HEMOS TENIDO POR LA ZONA ALTA DE LA CITY, FRIO MATINAL, AGUA NIEVE,GRANIZO,LLUVIA,SOL,VAMOS UN COMPLETITO PARA ESTAR ENTRETENIDOS,MAÑANA PARECE QUE SERA MENOS MOVIDO QUE HOY,PERO PARA EMPEZAR EL MES DE ABRIL NO ESTA NADA MAL.Y SEGUN ESTE MAPA PARA EL DIA DE MI CUMPLEAÑOS NOS VUELVE A VISITAR EL FRIO.YA VEREMOS SI SE CUMPLE, PORQUE DE SER ASI TENDREMOS UN MES MOVIDITO,OS DEJO EL ENLACE,UN SALUDO.https://176.31.229.228/modeles/gfs/ar…8/gfs-1-252.png
-
-
Us deixo també un [size=18]avanç de pronòstic per DILLUNS [/size]dia 8,
p3_2013-04-06.jpg
p4_2013-04-06.jpg
Jornada marcada per la variabilitat: aniran creuant de fet bandes de núvols al llarg de la jornades, a estones més freqüents i compactes que a d'altres. En general, seran núvols alts i mitjos, per tant: amb una base de condensació força alta. No arreu del territori. Uns núvols que de forma dispersa i aïllada podran deixar algun plugim. Serà a la banda del Pirineu on no es descarten alguns ruixats. Pirineu Axial més aviat... a tocar de França.
La cota de neu al Pirineu es situarà cap als 1400-1600 metres en general.
Vents de garbí a una major part de contrades, girant de gregal/mestral al nord-est on hi haurà un petit nucli de baixes pressions.
Temperatures, sobre tot mínimes, amb tendència a l'alça.
Salut!
-
Hola, Bona nit des de Blanes.
Esta plovent molt dèbilment, porta tota la tarda caient gotetes ( rollo regar a gota a gota) que l'únic que ha fet es mullar el terra, sense cap mes conseqüència.
Aquesta tarda he donar una volta i he fet aquesta foto crepuscular mirant cap al Montseny:
1_2013-04-06.jpg
Es la meva última foto de per aquí Blanes, ja que demà torno a Portugalete, m'ho he passat molt be, meteorològicament parlant,aquests dies per les meves terres.
El temps, com molt ve va dient en congestus te ganes de ser primaveral, visca!
Bon seguiment
-
Hola!
Continua plovent de manera molt feble a St. Feliu de Guíxols. Hem arribat a 1mm.
Temperatura: 8,4ºC
Humitat: 69%
Vent: Fluix, N (4Km/h)Bon seguiment!
-
-
Hola bona nit companys.
Aixi tenim la ultima imatge del Meteosat,quedem entre dos fronts.
col21_2013-04-06.jpg
Joan. -
Doncs per aquí..un dia molt asoleiat i traquil!..això si frescot.
Ara algun núvol,però es veuen perfectament les estrelles.
Salut.
EP!..congestus..menys mal,que estàs aquí altre cop.
-
Por aquí actualmente tenemos 8,7ºC con 56% de humedad, viento del N a 87 km/h y 1010,6 Hpa, 1,8 mm del chubasco de esta tarde.

-
-
La temperatura actual ( 23h.20min.) a Terrassa - Sant Pere ( meteoterrassa ) es de +8'5ºC. amb una humitat relativa del 65%., una pressió atmosfèrica de 1013,8hPa. i el vent està en calma. Ha plogut 3'9 L.
Molt bona nit i moltes gràcies !.
Ferran - Terrassa - altimis9.
-
Mostrar más
Hola, Bona nit des de Blanes.
Esta plovent molt dèbilment, porta tota la tarda caient gotetes ( rollo regar a gota a gota) que l'únic que ha fet es mullar el terra, sense cap mes conseqüència.
Aquesta tarda he donar una volta i he fet aquesta foto crepuscular mirant cap al Montseny:
Es la meva última foto de per aquí Blanes, ja que demà torno a Portugalete, m'ho he passat molt be, meteorològicament parlant,aquests dies per les meves terres.
El temps, com molt ve va dient en congestus te ganes de ser primaveral, visca!
Bon seguiment
[color=#bb0000]bueno q vagi molt bé per "Portu", jo d'aquí a 1 mes i poc seré x allà a despedir San Mamés , espero q hi hagi unes condicions climàtiques semblants a la que esteu tenint des de principis d'any.
jo hi vaig molt a euskadi ja que tinc familia, a més al costat d portu (barakaldo, sestao, i santurtzi)i encara no se q es el sol a bilbo!!!!!!! :ohmy: ......pluja i mes pluja........es pasar l'altube i vinga aigua i mes aigua!!!!! [/color]
-
DSC_1571.JPG
Tarda perfecte al Prat de Llobregat...ambient fresc amb algùn ruixat aquesta tarda.. -
-
A St. Feliu de Guíxols, després d'una pausa, torna a ploure. Ara d'una manera més intensa (F3). El radar mostra taques petites, però intenses al Baix Empordà.
radar_2013-04-07.png
Dades actuals:
Temperatura: 9,0ºC
Humitat: 57%
Vent:Fluix, NO (9Km/h)
Temperatura de sensació: 8,4ºC
Punt de rosada: 1,0ºC
Pressió: 1015 hPa. (pujant)Estat del cel: Plou.
Bon seguiment i bona nit.
-
bona nit a tothom
fins demà i a gaudir d'uns dies d tranquilitat!!!!!! :lol:
(bueno si dilluns ens lo permet!!!!!!!
PD: he canviat d'avatar la foto crec q es mes adient amb la época d l'any a la q estem

-
Bona nit, tranquil.litat hores d'ara amb cel mig ennuvolat, 10,9ºC i un 64%
-
-
Bon dia.
A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 7,7º, humitat 51%, cel seré i vent del nord-oest de 32 km/h amb cops de 53 km/h. Acusada sensació de fred però el sol avui permetrà un ambient més suau que el d'ahir. Van ser curiosos els ruixats d'ahir a primera hora de la tarda, alguns d'ells de neu granulada. De fet no hi havia massa condiciones favorables ja que s'observava una capa d'aire sec situada entre els 1500 i 3000 metres no permetia injectar humitat pel desenvolupament dels cúmuls, però a les capes altes hi havia tan aire fred que els cúmuls van travessar el nivell sec i van poder fer de les seves.
Avui a partir de migdia s'anirà enteranyinant i demà fregament d'una pertorbació pel Pirineu amb algun ruixadet per la tarda cap el nord, poca cosa. Recuperació de les temperatures al llarg de la setmana però sense valors massa elevats. I així és, continuarem amb moviment del jet que farà difícil que se'ns instal·li l'anticicló sobre nostre. Veurem quina dinàmica tindrem a partir de dijous o divendres.
Un cop més, moltes gràcies per les vostres aportacions!Bon seguiment!
-
Hola bon dia desde Cardedeu.
Temperatura actual 6,1ºC
Humitat: 82%
Presió:1012,44mb
Pluja:0,00mmSalutacions cordials i que paseu un bon diumenge!!!
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!