SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2019

  • Tot just ara comencen a caure algunes gotes aquí a Llavaneres. Foto feta fa una estona on es veuen cortines de precipitació damunt del mar.

    DSC05866.JPG

    Bon seguiment!

  • Bona tarda! Tempesta com feia temps que no es veia al Bages! Avui sí ens ha tocat la loto-tempesta. Tant a Manresa com a Sant Salvador de Guardiola plou amb ganes amb ratxes fortes de vent! [Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190714/fe5c9f7830e2af423cd84cd9f84ae9ca.jpg]

    Enviat des del meu HUAWEI RIO-L01 usant Tapatalk

    Sant Salvador de Guardiola (El Bages)

  • Bona tarda,

    Festival de llamps i trons que fan tremolar les poblacions del alt maresme, de tant en tant els trons són autèntiques bombes :whistle:

    Pluja fantàstica a Pineda de forma ben pausada.

    Ara mateix la màxima activitat es troba sota aquestes taques blaves, que són els tops més freds dels potents cumulunimbus més desenvolupats.

    satac.png

    Diumenge de luxe per ser 14 de Juliol ;)

  • Buenas, empieza a precipitar con alegría por Zona Franca, "alinyado" con algún trueno.
    Bon seguiment!!

    Enviado desde mi POCOPHONE F1 mediante Tapatalk

    Barri La Marina de Port, Barcelona.

  • Ha començat a ploure dolçament sentint-se algun tro llunyà, ja portem 1.4 litres amb un ventet de garbí de 6 km/h. Del bosc comença a ensumar-se aquella flaire tan bona de terra mullada. Esperem que continuï.

    Ara mateix una temperatura de 23.5C (després d'una màxima de 27.4C) amb una humitat de 71%.

    Bon seguiment!


    Sent from my iPad using Tapatalk

  • Bona tarda.

    He sortit de Maçanet amb un cel espectacular, quasi tenebrós i tronant:


    tt2-2.jpg

    i Just arribar a l'observatori de plaça Kennedy a Barcelona, tempesta maca amb un llamp que ha fet tremolar parets, de moment 4,0 litres:

    tt0.jpg

    tt1-2.jpg

    Edito: de 27º a 22º.

    Bon seguiment!

    Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva

  • Doncs, aqui al centre de l'Anoia, continuem amb les ganes d'enxampar una tempesta en condicions, molt soroll i pocs litres, i el que ens queda, si cau algo, el que m'ensumo es, que des de la meva perspectiva particular i meteo-ignorant, enguany tindrem any pluviometric molt per sota de la mitjana de la meva zona, que es al voltant dels 550mm, aprox.,portem nomes 160mm, encara que confio que abans de que acabi l'any, hagi un gir copernicano, i disminueix la sequera de litres al nostre pais, ara vol sortir el sol amb 25°, salut!!

    Vilanova del Cami 310 metres, al costat d'Igualada, clima mediterrani continental , 520mm anual, 5,6ºC mitjana gener, 22,8ºC mitjana juliol, 14,2ºC mitjana anual, extremada irregularitat pluviométrica.visc a un lloc incompatible amb la neu i la pluja,el poble mes meteoavorrit del mon

  • 10mm a Premià i zones properes, :)
    feia molta falta aquesta pluja al Maresme sobretot zona Sud estava tot molt sec.

    Esperem que hi torni aviat i a altres llocs també arrepleguin litres.
    Temperatura actual 21,7º per ser mitjans Juliol és de conyaaaa!!!!

  • Al final el xàfec ens ha deixat 2.5 litres i una refrescada que és d'agrair respecte ahir. Durant el moment de ploure ha baixat fins a 21.6C, dècimes per sobre de la mínima d'aquest matí. La màxima ha estat de 27.4C fa tres hores.

    Ara mateix, 22.2C i 85% d'humitat. Lleugera brisa de garbí de 4 kmh. Ha tornat a sortir el sol.


    Sent from my iPad using Tapatalk

  • Bona tarda des de Camprodon. Per aquí avui de moment només quatre gotes fa una hora i la temperatura rondant els 21 graus. La setmana passada vaig poder allargar el cap de setmana i dimarts quan baixava a Barcelona sí vaig agafar una bona tempesta a Ripoll. A veure si us puc adjuntar el vídeo.

    No puc enviar-lo però us poso una foto feta des del mòbil.

    79596C31-7F78-4107-8D3D-5EB95AC32720.png