SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2019

  • Bona nit !


    Dades actuals

    Tempe: 16,5º C
    78% hr.
    1012 hPa

    Dades extremes

    Tempe màxima: 18,1º C
    Tempe mínima: 9,9º C
    Humitat maxima: 81%
    Humitat mínima: 63%

    Des del barri Riu Sud
    Altitud 30 metres
    Santa Coloma de Gramenet
    Estació Davis Vantage Vue

  • Bona nit.
    Dades de Les Planes, barri de Barcelona a l'obaga de Collserola.
    T. màx. 15.9 a les 11:45
    T. mín. 5.7 a les 3:24
    T. actual 13.5, humitat 93%

    Avui la nuvolositat ha fet que l'aire fred s'hagi mantingut una mica més de temps, encara que ara no deixa que baixi la temperatura. Sembla que haurem d'esperar per tornar a veure ploure... podrem gaudir d'activitats a l'aire lliure.

  • Bona nit des de Sant Sadurní d'Anoia
    Temperatura mínima 5'8 graus
    Temperatura màxima 16'4 graus
    Temperatura a les 23:30 hores 14'5 graus
    Cel gris i tapat tot el dia, amb unes temperatures, com podeu comprovar, més de març que de maig. Ja vaig dir que l'abril havia estat amb temperatures bastant properes a la normalitat, però és que aquest iniçi de maig sorprenentment està sent hivernal, almenys des de divendres. Aquest vespre encara he hagut de tornar a encendre una mica l'estufa. I estem al maig!!!!!!!!!!
    Potser a partir de demà pujaràn clarament les temperatures, i al cap de setmana podria fer calor a migdia, nits encara fresques, però ja veurem, també avui havia de fer bo i almenys aquí al litoral i prelitoral dia molt dolent... Fins i tot ha fet més fred que ahir. I això no és gens normal al maig. No és excepcional, però el fet que l'altre dia es batéssin récords de fred parla per ell mateix...

    Bona nit.

  • Bon dia a tothom

    Dades d'avui a les 6AM a Torrelles

    Temperatura 15º
    Humitat 93%
    Pressió 1011.0hPa

    Cel tapat.

    Bon seguiment.

    Veïnat de Can Güell , Torrelles de Llobregat 210 msnm
    Barri de l'Estació , La Molina 1441 msnm

  • Bon dia!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 15,3ºC
    Humitat: 94%
    Vent: Fluix, SO (9 Km/h)
    Punt de rosada: 14,3ºC
    Pressió: 1009,7 hPa (baixant)
    Estat del cel: Cobert.
    Temperatura mínima: 15,1ºC (00:53h)

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 15,6ºC con 95% de humedad, viento del E a 3 km/h y 1008,0 Hpa con 58 W/m2, bien nublado, de momento gana la masa marítima, nada de poniente.

  • Bon dia

    Cel ben tapat i vent encalmat,mínima alta de 10.2ºC...podria escapar-se alguna gota,aniría de fàbula un ruixat,ni que sigui d'un parell de litres,doncs segons els mapes,vindran bastants dies eixuts,i aquest és el mes en teoria mes plujós de l'any per aquestes comarques...llegeixo amb sorpresa que ahir a molts punts del litoral no es va veure el sol..i aqui,tret d'algun cirrus,no vem veure ni un núvol durant tot el dia amb 22ºC ,avui serà al revés,quan entri el ponent aqui no serà gens càlid,bon seguiment

  • Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 15.8ºc, mínima 14.5ºc, 84% humedad, 1010 hpa, viento de garbí 25 km/h y muy nublado. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 18,8ºC con 88% de humedad, viento del WSW a 6 km/h y 1005,7 Hpa con 417 W/m2, a ganado la masa marítima al final, de momento no se a visto el sol tampoco hoy.

  • Bon dia des d'Esclanyà.

    Minima 14,9º, maxima 20,8º, ara, cel practicament tapat, tret d'alguna clariana esporadica, de fet ara es comença a verure el sol i aixo fa que la maxima vagi punjant, el vent moderat/fort del SSW.

    Es nota, al forum, l'avorriment pre-estiuenc :P :P :P

  • Bona tarda des de Palazuelos, dia marcat per la nuvolositat, el vent i algun plugim que amb prou feines ha mullat el terra.

    Mínima 12,0ºC i ara tenim:

    15,3ºC
    50% d'humitat
    vent d'O 28 km/h (cop màxim 66 km/h)
    1010 hPa.

    La previsió, segons el GFS es esperançadora quant a pluges dijous i sobretot divendres, quan podrien caure fins a 14 litres. Tant de bo doncs després sol i temperatures a munt.

    Us poso unes fotos d'aquest matí, cel ennuvolat i els roures de les zones baixes ja comencen a brotar.

    IMG_20190508_082733.jpg

    IMG_20190508_082739.jpg

    IMG_20190508_093938.jpg

    Molta sort i bon seguiment!

    Espirdo, Segovia 1075 msnm

    Per molt llarga que sigui la tempesta, el sol sempre torna a lluir entre els núvols. (Khalil Gibran)