SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2013 (2a. PART)

  • Aqui tenim el meteogram per Barcelona on veiem el pic de precipitacio que podriem tindre força marcat amb la baisada de temperatures.
    MT8_Barcelona_ens_2013-03-12.png

    Aquest es el mapa de la posible acumulacio de neu fins Dijous a la matinada.

    13031318_1212.gif

    Aixo fa molt bona pinta :P

  • Aquesta foto no es d'avui, esta feta pel pintor Lluís Roura quan anava amb el seu vehicle pel cinturo de la N-II i correspon a ahir a la tarda.

  • Hola bona nit desde Cardedeu
    Temperatura actual: 9,6ºC
    Humitat: 76%
    Presió: 997,54mb
    Pluja: 0,00mm
    bon seguiment!!

    41°38′26″N 2°21′34″E
    198 msnm
    Cardedeu(Valles Oriental)

  • Doncs si, té nassos!!! la veritat és que jo em baso amb el que aquí diuen els cracks (perquè hi ha molts cracks en aquest forum!!!), com que m'agrada us llegeixo molt!!!! A l'escola quan s'ha anul·lar una excursió ja em miren a mi i la veritat és que si jo dic que s'anul·li , s'anul·la!!!, però sempre hi ha algú que critica :pinch: :angry: què hi farem.... ;)


    doncs jo quan he dit q demà posiblement nevaría al tibidabo i fariem 2 pams a l'ordal i 3 a matadepera.........menudo fart d riure s'han fotut a costa meva els muy cabrons :angry: :S :angry: i els he dit OJALA TE CAIGA UN NEVAZO Q NO PUEDAS SALIR D CASA I ENCIMA Q SE TE VAYA LA LUZ I TE ARRICES D FRIO!!!!!!BRRRRRR :angry: :side: :S[/quote]

    Això fot molt, peò a mi el que em fot més és que aquesta gent després és la que diu: ningú ho havia avisat, no estava previst etc....
    i el tema és que si es preveu i no passa, les crítiques estan servides!!!

    Girona, m'enamora...

  • Aquesta foto no es d'avui, esta feta pel pintor Lluís Roura quan anava amb el seu vehicle pel cinturo de la N-II i correspon a ahir a la tarda.

    HOLA MALISH SI TE REFIERES AL ENLACE QUE HE COLGADO YA PONE QUE ESTA HECHA POR LLUIS ROURA,LO QUE NO SABIA ES QUE ESTABA ECHA AYER TARDE, DE DONDE LA HE BAJADO DECIA QUE ERA DE ESTA TARDE EN FIGUERAS ,GRACIAS POR LA ACLARACION.UN SALUDO.

  • AEMET :

    Fenómeno
    Nevadas
    Acumulación de nieve : 4 cm
    Ámbito Geográfico Depresión central, Litoral, Prelitoral
    Hora de comienzo miércoles, 13 marzo 2013 a las 06:00 hora oficial
    Hora de finalización miércoles, 13 marzo 2013 a las 18:00 hora oficial

    :whistle: :whistle:

  • Bona nit,

    De moment no plou, 50% humitat, pressió 1000 hPa pujant :unsure: Temp. 13,6ºC.... pinta de nevar no té ;)
    Esperem a demá....

  • Ja se q ara no toca, però.......COLLONS AQUEST COM VA PER LA VINENT!!!!!!!


    navgem-0-1261.png

    navgem-1-1681.png

    navgem-6-1561.png


    ES Q MENTRE COMENÇA EL PARTIT.............
    :whistle:

    Sant andreu (bcn) 35 msnm;285.2litres/any;
    Litres/mes:31.2
    Rubí 155 msnm,338.6 litres/any;
    Litres/mes:99
    Enamorat del clima i paisatges de Castella i Lleó i EEUU.

  • Bona nit.
    Dades de Les Planes, barri de Barcelona a l’obaga de Collserola
    T.màxima 15.2 a les 13:26
    T.mínima 5.7 a les 01:02
    T.actual 8.5
    Avui la temperatura ha seguit baixant lleugerament, la caiguda forta es produirà demà. Esperem que hi hagi una bona precipitació, que cal compensar el dèficit de pluges que portem, i si és neu ... encara millor!

  • Hola gent!

    Avui he fet el meu primer article al diari digital EIX Diari, que abarca les comarques del Garraf, Alt i Baix Penedès. L'article va sobre les possibles nevades de demà a aquella zona. A veure què us sembla!

    https://eixdiari.cat/territori/doc/…al-penedes.html

    Marc.

    Ostres Marc quina casualitat, el teu segon cognom és el mateix que el meu primer!!! Serà un cognom de meteoròlegs murcians? Jajajaja!!! No crec pas!!!

  • Molt bona nit!

    Sembla ser que continuem amb certa disparitat en els models, cap problema, demà al matí haurem sortit de dubtes, segur!!! :whistle:

    Quins celatges més espectaculars estem tenint aquests dies i sembla ser que demà mateix podrem gaudir-ne encara més els del centre del país, doncs els afortunats gironins i especialment els empordanesos, ja porten gaudint uns dies (i crec que encara els hi queda molt per gaudir, potser els qui més). A veure si els amics tarragonins també poden agafar bona cullerada, jo crec que sí, alguns dels últims models s'han enrrecordat i força d'ells.

    En la línia argumentativa d'en Ramon (Elpito), jo també penso que serà bastant menys del previst en quant a precipitació, en vent del nord entrarà massa aviat, que és el que ja vaig entreveure en la meva primera previ, després vaig recular veient models, a que la precipitació s'allargaria i ara torno on estava al principi, veig un pel ràcana la precipitació, però vaja que res està segellat i signat, pot passar de tot, el mediterrani té això, que quan pensem que res, tot i quan pensem que tot res.

    El que és segur es que estarem espectants i disfrutant com nans!!!

    Salut i bon seguiment!

  • No només ELPITO company!.jo fa molts dies que dic o comentu que aquest canvi ni em va ni em bé!..massa VENT!
    Bona nit.