Bona tarda a tothom
Content de que no tanqui el foro!
Fa molt anys que el segueixo...desde que el foro era El temps del Picó a BTV!
Em considero aficionat a la meteo gràcies a l'Alfred i encara que no escric mai, al hivern us llegeixo cada dia
Soc usuari només d'hivern doncs com a la majoria m'agraden les situacions de possibles nevades a cotes baixes
En fi...gràcies de nou i llarga vida al forum!
Us escric desde Vallvidrera barri de Mas Sauró
Salutacions a tots!