SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2019

• En el 2013 hice este mapa de todos los foreros que había en aquel año, de todos aquellos veo que quedan pocos, xavi guissona me dijo hace meses que hiciese otro con todos los que hay ahora, le dije que sí pero ya no lo podré hacer :angry: :angry: , Alfred no lo cierres maco, piensatelo bien hasta las 20 horas.
    MAPAPICO-2.jpg

Gracias Francisco!!
    Volia escriure un últim post per aquells que ja no son entre nosaltres. Potser n'hi ha més que no ho sé però ho dic per MeteoTortosa i Altimis.

M'acomiado simplement amb una Abraçada a tots!

Estació: Oregon WMR300

I've run every red light on memory lane
    I've seen desperation explode into flames
    And I don't want to see it again.

• una de mis ultimas locuras en el forum, que han sido unas cuantas. Esta foto de joven con mi añorada madre, antes de tanto en tanto las incluíamos en el forum, sobre todo en verano que eramos 4 y el cabo.
    18342047_995903650546607_1924272054339045889_n.jpg
    Esta foto tiene 50 años mas o menos

barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

• Compañeros que no decaiga el ánimo vamos a seguir llenado paginas de apoyo!!!

Llevamos cerca de 100 post!!! ;)

SIEMPRE POSITIVO,!!!!!!❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

LOVE SNOW❤️❤️❤️

AMOR DE MADRE❤️❤️❤️

• Com Manel, NO AL CIERRE!!, i Visca la meteo, i me autocito els "meteofreakies"

Vilanova del Cami 310 metres, al costat d'Igualada, clima mediterrani continental , 520mm anual, 5,6ºC mitjana gener, 22,8ºC mitjana juliol, 14,2ºC mitjana anual, extremada irregularitat pluviométrica.visc a un lloc incompatible amb la neu i la pluja,el poble mes meteoavorrit del mon

• Bona i trista tarda

acabo de arribar a casa després de passar el dia fora i he anat a connecta-me al fòrum com faig a diari i LA BOMBA!! :S . No m'ho esperava pas, són moooolts anys compartits d'alegries i tristeses meteorològiques amb tants i tants companys d'afició. Companys als quals, malgrat no conèixer personalment, considero com part de la meva família, d'aquesta gran família que és aquest magnífic fòrum.

No tinc ganes ni de passar dades: SI US PLAU ALFRED NO TANQUIS EL FÒRUM!!!!!!!!!!!! No puc dir res més.....

Des del barri de Canaletes/Guiera
    Altitut: 66 metres Latitut: 41.48205 Longitut: 2.14244

Cerdanyola del Vallès

• Buenas tardes.
    Desde Argentona yo no escribo nunca pero os leo todos los días mañana y noche. Es una pena que por cuatro perdamos
    Cuatromil. No es justo Alfred te pido que te lo pienses no nos dejas HUÉRFANOS gracias un saludo de un seguidor.
    J.Lorencio

P.D Josep María Pastor más o menos somos de la misma quinta del 58 echaré en falta la temperatura de la pared del balcón.
    Un saludo

• Bona tarda!!

Després d'anys no escrivint..avui ho faré. Us he seguit sempre participant ela primers anys desde el 2010. Desde nits sense dormir per veure 4 folcs Barcelona mentre seguia aquest foro..desde les avionetes, altres nits q es va penjar el foro mirant el twitter...

Vaig començar tot just amb un fill acavat de nèixer ara ja 9 i una altre de 5. Gràcies a tots, no posaré noms de tots, però si 6+1 q englobant tot per mí sense q això no faci q tingui presents a molts més. Jm pastor, tot un senyor en tots els sentits, Ivàn grans previsions, també et segui per la ràdio, Ramon"el pito", grans previsions a dies vista n'has clavat moltes en nevades a cotes baixes, tramuntana, sempre sempre ha estat aquí, persistent i entrenyable, y Manel Hospitalet, en èpoques q això estava parat tu mantenies la il.lusió i l'optimisme. Joan Piera gràcies per compartir els teus conèixements desde més amunt q la mitjana d'aquí, per últim, merci Alfred, et cònec de fa molts anys, encara que fòs poc el q vam coincidir al Dir de Gràcia..merci per ser com ets, encara de tant en tant veig el mape d'isobàres firmat q em vas fer ara farà més de 20 anys per una persona firmat i dedicat.
    A tots els altres, moltea gràcies, m'heu acompanyat sempre sobretot de Octubre a Abril, i no us cònec personalment però heu arrivat a formar part de la meva vida i la meva passió per veure nevar a cotea baixes amb vosaltres ha estat molt millor.

Molta sorts a tots en la vida, estic segur q dintre de 10 anys, 15 encara m'enrecordaré de molts de vosaltres.

Miquel.

• Bona tarda des d'Artés,
    QUE PASÓ?? :( :side: :(
    No m'ho puc creure :blink: hem de respectar les decisions tot i ser una jerra d'aigua freda....
    Salut mestre!..Salut fantàstics moderadors!..Salut companys de forum!.. i Salut expectadors i aficionats que seguiu diariament!!!
    Aquest final tant sols es pot arreglar en una siberiana humida que enterri el territori aquest mes de març!!! ;)

• Bona tarda.....poc mes es pot dir, el pitjor del cas es que potser avui es l'ultim cop que ens lleigim i mira que ho han arribat a dir per activa i passiva :(
    Espero no facis el pas, pero si veritablament acabem aquesta fase, crec que vindran d'altres. No tenim que perdre l'esperança, ho dic amb coniexament de causa, fa cosa d'un any m'han diagnosticat un "ependimoma a la medula", despres vaig tenir un greu accident amb la moto, pero mai he perdut ni perdre les ganes de viure, ;) ni de llegir-vos

Be, sera un fins aviat ?? Veurem.....

Feu molta companyia. Gracies A TOTS !!!!!

Gracia-La Salut (Barcelona) 194 msnm

• He estat consultant quin va ser el meu primer post en aquest fòrum i va ser el primer dia, el 31 de desembre de 2012:

"Hola a tothom!!! Encantat de poder participar d'aquest nou forum. Per cert, també sóc de Cerdanyola, del barri de Guiera al costat de Collserola, on ben bé les mínimes són sempre un parell de graus més baixes que al centre del poble."

Des de llavors ha estat un company diari de la meva vida: SI US PLAU ALFRED REPENSA-T'HO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Des del barri de Canaletes/Guiera
    Altitut: 66 metres Latitut: 41.48205 Longitut: 2.14244

Cerdanyola del Vallès

• Bon dia.

Us haig de comunicar que tanquem el fòrum. Em sap molt greu per les persones que ens aporten tanta informació, les estones carregades d’emoció...ara bé, Taikometeorologia s’està fent gran i el fòrum m’ocupa massa temps.
    També voldria dir que per la meva forma de ser, sempre m’he allunyat de les persones tòxiques, negatives, envejoses, i en el món de les xarxes socials hi ha força exemples, també aquí, una minoria però hi són. No tinc ganes de discutir, posar pau, continuar llegint queixes del temps que fa o farà (mai he entés queixar-se d’una cosa que no té solució humana). Anyoraré el 95% dels participants començant per en Tramontana, J Mª Pastor, meteopineda, Jordi Roca, Xavier Guissona, Edu, Dani, Andreu, Albert, Elpito, meteosantasusanna, tants i tants que podria anomenar.
    Em trobo amb els que em critiquen per permetre que escriguin alguns que només fan que queixar-se i de l’altre costat els que em critiquen perquè coartem la llibertat d’expressió, jo que ja he fet els 60 anys i he viscut la manca de llibertat d’expressió i la dictadura de Franco. Amb quina facilitat es diuen algunes coses.

A les 20 hores tancarem la paradeta.

Res més, gràcies a tots i totes i a gaudir de la meteo qui vulgui.

Bona tarda,nefasta noticia pels amants de la meteorologia que despres de poc mes de 6 anys d’aquest gran forum,avui es decideixi tancar-ho.Diré 2 coses,la primera que moltes gracies per haver donat aquest espai per debatir,compartir,entretenir, coneixer molta gent de bona qualitat humana amb alguna excepció :unsure: ...sobre meteorologia,climatologia...desde Gener 2013 i segona cosa que si t’ho repenses Alfred i ens dones a tots una darrera oportunitat,espero que la gent intenti ser mes respetuosa,malgrat que aquest hivern ens està possant a prova a molts,pero ja som tots grandets per sapiguer que la natura sempre ha fet,fa i farà el que li roti i que ja a la tardor almenys jo ja veia dificil tindre un altre hivern de champions com va ser el darrer 2017/18 almenys a la zona de Piera.Espero poder igualment fer seguiment per twitter i el canal de youtube de Meteoesquiades i si Taiko segueix creixent ,tant debò hi hagi nou forum per fer feliç a la majoria de participants que estariem encantats de tornar a compartir espai meteo un altre cop,amb o sense CSE’s :silly: Lo dit, moltes gracies per aquests 6 anys de seguiment i esperant aviat un nou forum o la darrera oportunitat de continuar amb aquest.

[b] Simular que conocemos con precisión de ingeniero el funcionamiento de nuestro Sistema Climático, es fraudulento.[b]

• Com a usuari veterà del fòrum i postjeador casual, també haig de dir la meva. Fa molta pena que hi hagi tancament del fòrum, és un espai en el que he passat molt de temps i moltes emocions i fa molta pena. També haig de dir que últimament havia perdut força qualitat per culpa de post tòxics i diferents tipus de post que jo considero tòxics, però bé.

Crec que una solució a tot aquest enrenou seria diversificar els espais en el mateix fòrum. No hi ha res dolent en que es facin dos "Seguiment meteorològic Febrer 2019". Un per post de qualitat o si més no post que aportin quelcom, i un altre on es posin els posts que no aporten res o que no tenen a veure o que son per queixar-se. També trobo que aquest fòrum no té gaires moderadors i, en la meva experiència en fòrums (on també he moderat), hauria d'haver-hi mínim 5 més per la quantitat de tràfic i de gent que es connecta. Tot això ho dic perque no vull que es tanqui la paradeta i vull ajudar a tirar això endavant. Trobo que, malgrat els trolls, això pot funcionar bé. Això si, les normes s'haurien de deixar clares des del primer moment i que, entre tots, poguessim tirar endavant el fòrum. Jo m'ofereixo voluntari a fer el que sigui, ja li vaig dir a l'Otmar i ja el vaig estar ajudant farà unes setmanes amb temes infòrmatics al web. Si em necessiteu, aqui estic per ajudar sense que us demani res a canvi.

Tant de bo, mestre Picó, reconsideris la decisió i poguem reconduir la situació cap a un gran ambient mèteo, com cap havia trobat a la xarxa.

Gràcies i mil gràcies! :)

PD: "Borrón i cuenta nueva" amb un rentat de cara tampoc estaria pas malament. Ja us dic, jo si puc fer quelcom, encantat! Salut!

L'Hospitalet de Llobregat

• Bona tarda a tots....per dir alguna cosa.

Porto seguin i escribint en els forums/blogs del mestre des de que va començar el seu blog...per alla l'any 2005-2006

Cert es, que darrerament poc escribis...pero llegir i consultar a diari...es trobara a faltar i molt...pero la vida continua.

Us trobare a faltar a tots!

Bona tarda

Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk

• Buenas tardes, he leido todos los posts que habéis hecho y se me han nublado los ojos. También soy de los que pienso que por unos pocos trolls no se debería cerrar este forum, hay mucho bueno aquí.
    Agradezco enormemente a Alfred que nos haya dejado esta plataforma para juntarnos los que nos gusta la meteo y lamentablemente también para los que sólo intervienen para generar polémica, una y otra vez. De todas maneras espero una buena noticia antes de las 8h. :whistle:
    Con un nudo en la garganta me despido de vosotros.

Zona alta de Barcelona, en donde cuando llueve el agua nunca se queda estancada

• Mestre vuelvo a suplicar!!!
    No nos dejes huerfanos de sabiduria a los que aprendimos esta pasion gracias a vos!
    Que alguien haga algo, ¡ por favor!
    Para algunos este foro es una pequeña valvula de escape tambien, icluido yo, ojala recapacites y pienses en lo bueno , tambien lo malo, que tambien nos hace aprender en todos los sentidos de la vida.

SIBERIANAS EN INVIERNO Y SAHARIANAS EN VERANO!!