Bon dia des de Sabadell
Temperatura 2,6ºC
Humitat 71%
Pressió 1027,0 hPa
Bon seguiment
Bon dia des de Sabadell
Temperatura 2,6ºC
Humitat 71%
Pressió 1027,0 hPa
Bon seguiment
Bon dia!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: [color=#000088]4,3ºC[/color]
Humitat: 46%
Vent: Fluix, N (4Km/h)
Punt de rosada: -6,3ºC
Pressió: 1028 hPa
Estat del cel: Serè.
Temperatura mínima: [color=#000088]2,0ºC[/color] (07:45h)
Bon seguiment!
Avui mínima més alta, de +1.1C
La glaçadeta d’ahir amb -0.8C és de moment l’única de la temporada. Ara, +1.3C
Sent from my iPad using Tapatalk
Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 6,9ºC con 62% de humedad, viento del N a 37 km/h y 1023,6 Hpa con 70 W/m2, hoy mucho más alta la mínima, 5,5ºC.
bon dia des de cabrils (baix maresme) temperatura actual 4.8º i cel seré. la mínima 2.3º, temperatura que teniem ahir a les 7 de la tarda, cap a les 23 hores va pujar i s'ha mantingut tota la nit entre 2.3 i 4.2º, amb una mica de vent.
Ahir va fer un dia força fred la mitjana va ser de 3.9º(només superada l'hivern passat 3 dies, tots del febrer el 27 amb 1.0 el 8 amb 2.3 i el 28 amb 3.3) amb una màxima de 10.3º i una mínima de 0.2
Avui esperem la màxima sobre els 12º a tot estirar, demà ja ens enfilariem als 14º.
atents al canvi de temps que s'albira de cara a dijous divendres :whistle: :whistle:
recordo al personal que no plou des de desembre (aquí 3.2mm) :dry:
fins aviat.
Bon dia a tothom
Finalment aquí també la mínima ha estat sensiblement més alta que la d'ahir [color=#0088ff]-0,8[/color]ºC a les 2,44h (ahir -2,2ºC)
Ara tenim:
T: 2,5ºC
HR: 60%
DP: -4ºC
PA: 1028 hpa
Salut, bon seguiment i a gaudir del cap de setmana
Bon día desde Badalona,temperatura actual de 5.5ºC y una mínima de 2.6 a 3.6ºC dependiendo el barrio.mas alta que la de ayer debido que ha hecho mas viento esta noche
![]()
Bon dia desde Glòries amb uns 5ºC ben fresquets, però ja es nota com es va enretirant la massa freda, ara mateix ja està fent més fred al Pla de Lleida que dalt de Certescan a 2400 m on tenen - 4 ºC.
Au, a guadir d'un bon dissabte de cel radiant a gran part del territori!
Bon dia des de Torredembarra,
461C 74%hr i 1028 hpa
Minima 1.7ºC a les 08:44 hores.
Minima clarament més alta que ahir tot i que no ha fet vent. Es nota que l'entrada freda ja és història per dalt.
![]()
Bon dia
Avui minima una mica mes alta
Ara tenim per Gavà 8,5º i la minima 4,3º
1027 hPa
54% HR
Vent de 4 km/h NE
Cel clar i ambient fred
Bon cap de setmana
[size=14]PREDICCIÓ per DEMÀ DIUMENGE dia 13 de gener del 2019 + AVANÇ PREDICCIÓ[/size];
Força núvols demà al matí sobretot de tipus alt i mitjà. Núvols baixos al Pirineu de Lleida, Andorra i vessant nord del Pirineu Oriental amb alguna nevada amb cota que anirà pujant progressivament dels 1300-1400 fins a uns 1800 metres o més a la tarda. En principi nevades poc importants (de 2 a 10-12 cm en general). A la resta del territori ni precipitarà amb obertura de grans clarianes a la tarda. Alguna boira de bon matí a punts de la Catalunya central.
DIUMENGE13-1a.png
DIUMENGE13-1b.png
Vent del nord i nord-oest moderat a la Vall de l'Ebre - Tarragona (interior) i sobretot a l'Empordà (a la zona de l'Albera pot ser molt fort). També bufarà amb ganes a les cotes altes del Pirineu.
Temperatura en augment, tant mínima com màxima. Ambient fresc encara amb glaçades de matinada a l'interior, poc intenses.
[size=14]AVANÇ DE PREDICCIÓ:[/size] Es van confirmant (sembla) els canvis de cara a finals de la setmana vinent amb pertorbacions despenjades des d'Irlanda i el Regne Unit cap a la Península el dijous dia 17.
DIUMENGE13-1c.png
Jet molt ondulat. Inicialment seran situacions més aviat de nord-oest, amb recorregut atlàntic i aire fred associat. Creuarà algun front. La nevada podria ser maca bona part del Pirineu amb ruixats més dispersos a la resta. I ja a partir d'aquí l'atmosfera quedarà "tocada" amb molt dinamisme, pujades i baixades dels termòmetres, pas de fronts ... Serà interessant d'anar seguint. Encara impossible de definir la situació exacta.
Per cert, si no l'heu vist, us invito a donar un cop d'ull a la predicció meteorològica per als pròxims dies al Pirineu Català i Andorra de la mà de l'Alfred i per als amics d'esquí.cat https://esqui.cat/previsio-meteo…-gener-de-2019/ L'equip de TAIKOMETEOROLOGIA anem força animats pel que pugui ocórrer a finals de mes i al febrer. Això si: sempre amb els peus a terra i "pam a pam".
Bon cap de setmana!
Bon día!!!!
Europeo también en buena onda!!!!!
Salut!!!!
08799FAA-BD89-4769-9165-CF117E705EC4.gif
AB5E81ED-4AA1-4C9A-B0EB-9EB9947BF9FB.gif
Bon dia des de la Creu d'Aragall amb 1° de minima degut al vent.
Aviam si arribem a 10° de maxima avui.
Bon dia a tothom!.A Girona tenim ara mateix 1'3ºC,66% d'humitat amb 1028'3 hpa i -2'3ºC enregistrats de minima;Temperatures diurnes que anirant pujant les properes jornades,avui
al continent s'esperen aquestes màximes:
DwnJwgrXgAArEOc.jpg
De cara a la segona meitat de la propera setmana i també del més poden haber canvis destacables amb la paulatina enretirada més decidida de les altes pressions cap l'Atlàntic obrin les portes a adveccions polars maritimes amb baixes pressions afegides a les nostres contrades:
GZ_PN_144_0000-2.gif
sfcmslp.eu.png
i possibilitat de posteriors bloquejos a altes latituds que podrien donar adveccions continentals més fredes barrejant.se amb aire més humíd podent donar força més teca
.
Bones,
Això que va dir el Molina que cap al dijous tornaria a vennir teca no sé on ho veu. Es veuen canvis per d'aqui ben bé 10 dies.
Comportament de la temperatura d'ahir:
7:20 2.1ºC 56%HR
7:20 1.9ºC 56%HR
7:30 1.2ºC 58%HR
7:40 0.5ºC 61%HR
7:50 0.2ºC 63%HR
8:00 -0.2ºC 64%HR
8:10 -0.5ºC 66%HR
8:20 -0.6ºC 67%HR
8:30 -0.6ºC 67%HR
8:40 -0.2ºC 65%HR
8:50 0.2ºC 65%HR
9:00 -0.1ºC 66%HR
9:10 0.0ºC 65%HR
9:20 0.3ºC 64%HR
Va ser entrar la humitat i desplomar-se la T.
Ara, 8.2ºC
2.4ºC més que ahir en aquesta hora. Avui pujarà més encara que la màxima es farà més aviat perquè avui hi ha més humitat que ahir.
![]()
Bon día desde Badalona, menos mal que en este foro hay mucha gente que da predicciones con cara y ojos(por que hay algún que otro pesado que ya cuesta de leerlo),temperatura actual de 8.6ºC :cheer: :cheer:
Por cierto, lo que se dicen en el tiempo de TV3 es ni mas ni menos lo que llevan comentando los compañeros hace una semana como mínimo, si no mirando comentarios anteriores se demuestra,esta escrito.
![]()
Bon dia des de Palazuelos, matí fred i amb boirina, cosa força estranya per aquí, llàstima que no hagi estat més estona sino hauria vist boira gebradora. On sí que ha estat així ha estat a Segovia, on fins i tot han tingut boira nevadora com en Xavier de Guissona fa uns dies ![]()
Cap a les 10:00 es veia el sol però ara no, van venint bandes de boira del nord. La mínima ha estat de -5,9ºC i ara tenim:
-2,0ºC
91% d'humitat
vent d'ONO 2 km/h
1036 hPa.
Tant de bo es mantingués així tot el dia tot i que ho veig complicat, normalment aquí al migdia la boira aixeca.
Us poso unes fotos d'aquest matí anant cap a Segovia i amb sol ja al poble.
IMG_20190112_092100.jpg
IMG_20190112_100700.jpg
IMG_20190112_101220.jpg
Molta sort i bon seguiment!
P.D: A mida que llegeixo els vostres comentaris i previsions per a la setmana que ve, em poso més nerviós!
imatges d'aquest matí...ambient fred però molt mes suportable que dies anteriors amb la boira gebradora,vamos ni comparació...el dia és molt maco,convida a donar una volta o corre una mica...els estrats son cada dia mes abundants,la humitat és mes elevada
IMG_0354.JPG
Bon dia desde Bausén, encara amb restes de la petita nevada de dijous, Congestus, amb tots els respectes, no crec que al Pirineu tinguem que esperar a finals de Gener o principis de Febrer per veure nevar en condicions, al menys a la Vall d' Arán, de totes maneres m' encanta i sóc un admirador de les previsions que us curreu al vostre equip :cheer:
20190112_112917.jpg
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!