[size=18]PREDICCIÓ per DEMÀ DIMECRES dia 21 de març[/size] de 2018;
Matí dominat en general per les grans clarianes amb núvols alts i mitjans formats a sotavent del Pirineu que aniran enterbolint el cel a diverses comarques.
DIMECRES21-3a.png
A la tarda crec que es gestaran nuvolades a punts del litoral i prelitoral central amb alguna gotellada o ruixat puntual (moltes d'aquestes precipitacions quedarien en forma de virga, és a dir: sense arribar a tocar terra). Cota de neu: 600 metres, tot i que es pot veure neu granulada/calabruix o algun gra de calamarsa a cotes inferiors. Es tancarà el cel també a la Vall d'Aran i vessant nord del Pirineu amb alguna nevada a qualsevol cota. A la resta dominarà el cel serè.
DIMECRES21-3b.png
Vent fort o MOLT FORT, per no dir violent, a punts d'alta muntanya de l'extrem nord i Alt Empordà. Moderat a INTENS als Ports. Feble a moderat a la resta.
DIMECRES21-3c.png
Temperatura en descens. Sensació plenament hivernal de matinada. Al migdia, evidentment, l'escalfor del Sol es notarà com no podia ser menys un 21 de març. Així i tot els registres seran inferiors als habituals per les dates.
[size=18]PRÒXIM CANVI DE TEMPS?[/size] Divendres arriba un front actiu, que de nou es recaragolarà davant de les costes amb precipitacions pràcticament arreu del territori. Això si, amb cota de neu més elevada: 1000-1200 baixant a 400-600 metres la matinada de dissabte a punts de l'interior de Tarragona per exemple, Pirineu, Empordà ... Ja entraré en detalls.
DIMECRES21-3d.png
Que tingueu un bon dia de "primavera" !!
![]()