Para de nevar per aqui, les precipitacions estant anantse cap al sud, no crec que s'animi un altre vegada. Disfruteu de la neu per alla baix!
SEGUIMENT NEVADES 26 FEBRER A 1 DE MARÇ
-
-
Neva timidament a Girona, eixample nord. Temp. 3,6°. No és neu granolada, són flocs

-
Primer flocs de neu al Tibidabo :woohoo:
Quina pena que la siberiana duri nomes 3 dias.
-
-
Jo crec que el radar del SMC no funciona. Han dit que neva a Begues i el radar no marca res de res.
-
Doncs a Barcelona (com a molts llocs) sensació de cru hivern: a plaça Kennedy 3,5º, 81% d'humitat, cau calabruix que pica contra les finestres i el vent de llevant bufa amb cops de 32 km/h.
A Maçanet de la Selva 0,4º i neva feblement. -
A Palautordera continua baixant la temperatura ara 1'5 graus i es comença a intensificar la nevada, de moment no queda per que esta tot molt moll
-
-
Gavà 5,1º
amb vent de Gregal que ha donat un cop de 35 km/h
la temperatura de sensacio es de 0,0º -
Posa alguna foto per fer rabia.......

Primer flocs de neu al Tibidabo :woohoo:
Quina pena que la siberiana duri nomes 3 dias.
-
Poc a poc baixa li temperatura, pero li costa. Ara 4'5°, tenim la precipitació a tocar pero encara ni una gota/volva
-
-
Doncs al Bages com les precipitacions no es reactivin les la nostra zona, molt poc recollirem...ens està passant lliscant! Quina llàstima...
-
al barri del coll de la city cau calabruix amb 3,6 graus.
-
Bona tarda des d'Agramunt..
Emocionant seguiment.
Aquí a estones bufa un vent fred i de moment es veu la Lluna..
Bon seguiment.
Jordi.
-
-
Calabruix amb 2.9°
-
al barri del coll de la city cau calabruix amb 3,6 graus.
Yo soc del Carmel........si aquesta temperatura es de ara
Aquesta Nit poden ser 1 grau. Neu :whistle:
-
Està nevant a Girona ara mateix, neu seca, amb bon vent!!
-
-
-
Bon vespre!
Fa molt de temps que no postejo, malgrat que estic cada dia pendent de tot plegat del fòrum. El termòmetre de casa marca 6,7ºC, un pel estancada desde fa una estona, i cau una fina roina que just mulla el terra. Ja baixarà la temperatura!
Afegir que és possible que algunes zones del prelitoral poden trigar un pelet més en rebre l'embat fred per una qüestió púrament física, és a dir, les muntanyes i en definitiva el relleu té els seus forts i contraforts, hi ha zones més obertes on és més propici rebre el fred en cada situació, sigui com sigui us arribarà a tothom, no patiu. ALtres vegades quan el fred es d'origen polar el pirineu ens fa de barrera, però aquesta vegada entra del NE.
Espero que tothom pugui fruir d'alguna volva en un moment o altre, de tota manera, ahir en Busefal ja ens va deleitar amb la seva acurada predicció amb la qual cosa això ja està assegurat! Jajaja!
Bromes apart, és un gust llegir-vos a tots i totes, i no vull passar sense donar les gràcies a l'Alfred, per tot, hi ha tan que agraïr que la millor manera de tornar-li una petita part es recordant que cliqueu a la publicitat, tot suma! jeje!
Rebeu una abraçada!
-
Yo soc del Carmel........si aquesta temperatura es de ara
Aquesta Nit poden ser 1 grau. Neu :whistle:
aquestas 2 setmanas 2 vegades he vist caura neu

-
-
Neu granulada a La Palma de Cervello poca cosa
Al radar no ho veu -
NEU BARREJADA AMB AIGUA COTA 20 centre matarò, confirmadisim ja que se menganxava a la jaqueta que es com de pel per fora
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!