Enhorabona als premiats fins al moment i a gaudir de la situació. Paciència que el dia té 24 hores.
Deixo una captura del que acaben de comentar fa res al twitter del temps de Btv.
Capturadepantallade2018-02-0811-04-25.png
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2018
-
-
A Calella de P. vuelven a caer 4 flocs
, con una temperatura de 3ºc. Buen seguimiento. -
Sol maravilloso en Barcelona, día fresco eso sí.
-
-
Com ja s'ha repetit, hi ha una treva i entre les 12/13 hores i les 18/19 hores, reactivació de la inestabilitat a les comarques litorals i pre-litorals de Barcelona. La situació, amb les lògiques novetats que van vinculades a situacions com aquesta, va per bon camí.
No sigueu massa inflexibles amb si us neva, no us neva, s'havia dit...no són situacions fàcils. Anirem esborrant tots els missatges on hi hagi comentaris que no tinguin relació amb meteo i converses entre uns i altres que no aportin informació. Gràcies i esperem que comprengueu la tasca dels moderadors davant una allau de missatges. Hem esborrat fins i tot insults bastant gruixuts i expulsat a més d'un.
Bon seguiment!
-
ahora si que está nevando en Calella de P.

-
Nevant a Palamós!!!!
-
-
És ben raro que estigui nevant amb 3,5ºC, no? :ohmy:
-
Bon dia.
Quins 15 dies que portem impresionant!! -I això que entre per a i b, neu he vist, però veure nevar no (encara, je ,je, je).
Encara que no sigui molt de méteo el seguent comentari, dir que estic especialment content que nevi en un lloc determinat ara mateix, per una persona de aquest foro!! Desde que porto anys i panys aquí, sempre he desitjat especialment que aquesta persona digués està nevant!!!
Bon seguiment!!!
-
Pues por lo que parece según el radar, les está llegando a la zona del litoral del maresme alt una buena taca!!!...parece que tendrán para rato en esa zona. Y nada!, aquí en Poblenou la temperatura sigue subiendo poco a poco...en estos momentos tenemos 4,5 con un 64% de humedad. Seguimos con el cielo parcialmente nublado y a ratos con Sol!!!
Buen seguimiento y a armarse de paciencia que lo bueno se hace esperar
-
-
el que havia de ser una situació de rebuf esta donant molt de si! molts ruixats pel mareseme i ara girona s'emblanquinarà; aqui marxen els nuvols, esperem que la bossa toqui el mar d'aqui una estona
-
Enhorabuena TRAMONTANA!!!!
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
-
Fántastica situació!!
lastsnowradar_se.gif
Sinttulo.png
Veurem si fa alguna cosa aquest migdia, però jo ja estic gaudint... Potser no neva, però poques vegades es donen aquestes situacions.
-
-
Al coll d'estenalles es comença a tapar el cel! :silly:
-
A Maçanet de la selva neva desde les 7 del mati,, ha cuallat molt rapid. :woohoo:
Ara sembla que ja va de baixa. Quina sorrpresa aquet mati com me llevat.

Per cert,, momes estem a 100 sobre el nivell del mar.
-
És ben raro que estigui nevant amb 3,5ºC, no? :ohmy:
Puede ser que la humedad en tu zona sea "baja" y ello de lugar a ver nevar con esa temperatura...aunque supongo que quizá influyan otros factores...eso podrán sacarte de dudas otros compañeros del foro que sepan de este tema al respecto.
Un saludo y enhorabuena!

-
-
Segueix la nevada sense agafar a terra amb 3,5ºC i 60% d'humitat. Com dic, mai havia vist caure neu amb una temperatura tant alta.
Em comenten que el triangle Llagostera - Caldes de Malavella - Maçanet està nevant bé i agafant, cosa que comporta primeres incidències a les carreteres.
Com mola!
-
Bon día!
Aquí a Caldes de Montbui, tenim una mínima de -1º amb una humitat del 73%, ara mateix Hi ha sol amb alguns nuvols, però te pinta de cara al migdia de taparse, tenim molt aire Fred en alçada i aquesta tarda es pot animar per la zona del litoral i prelitoral de Barcelona i Tarragona.
Bon seguiment!Enviado desde mi m1 note mediante Tapatalk
-
Mirando el radar, ojo!: si no estoy equivocado ( corregidme si es así), observo que hay una taca pequeña en frente de la costa central que parece tomar dirección hacia Bcn?... quien sabe si ya es el principio de lo que andamos esperando!...y por cierto: una pregunta:
¿ pudiera ser debida esta subida de temperatura a la posible aproximación de precipitación?... Gracias
-
-
Vamos que esto se anima vaya nuborrones que hay enfrente de Barcelona y para aquí vienen y ya están las manchas de precipitación cerca
-
He anat a la cuina i quan he sortit... oh sorpresa un núvols enormes....q sera q portaran? Xocolata?
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!