Bon dia, a Palautordera cauen cuatre volves despistades...a gaudir!!!
Enviat des del meu SM-G355HN usant Tapatalk
Bon dia, a Palautordera cauen cuatre volves despistades...a gaudir!!!
Enviat des del meu SM-G355HN usant Tapatalk
Bon dia!! A Cerdanyola del Vallès cauen microflocs, nomes es veuen fent faroling. Vinga que això acaba de començar!!! Salutacions!! ![]()
Estan cayendo copos en Calella de P.
,con una temperatura de 2.7°c, os seguiré informando
Bon dia. Neu a Palamós. Poca cosa, però he vist nevar.
Buenos días!
Tras una larga temporada sin entrar, dada la situación actual, aprovecho para volver e intentar aportar datos y seguir aprendiendo de todos un poco cada día más, puesto que mis conocimientos son muy escasos en meteo. Os leo todos los dias y la verdad que da gusto ![]()
Paso datos en estos momentos desde Barcelona-Poblenou según Meteoclimatic:
Temperatura... 3,2
Humedad........74%
Viento........ ENE 3Km/h
Presión.......1015 hPa
Precipitación. 2mm
Lógicamente, lo mejor es ahora tirar de vista al cielo, radar y demás... No deja de ser curioso que mirando las noticias del tiempo hará cuestión de una media hora, en TV3 ponían cota 400 y en el 3/24 hablaban de cota 100 para la zona de Bcn
....lo que tenga que ser será!!!
Por otro lado, han confirmado que nevaba en el Tibidabo y empezaba a cuajar un poco...esperemos que en el día de hoy hayan sorpresas y queden repartidas lo más ampliamente posible. Por el momento, visto el radar, parece que la taca de precipitación que tenemos al mismo lado de Bcn, quiera tomar rumbo hacia el Maresme :unsure:
Buen seguimiento y suerte para todos!
Pot ser que s'hagi sentit un tro a Barcelona? O són imaginacions meves?
Atents si aixo entra cap a dins
Arenys de Munt: 3.8 ºC i 87 %, vent a 4.8 Km/h-NE. Plovisqueja feblement.
Vaig a veure què tal el trànsit d'aquí a Santa Coloma i veure com queda col.lapsada la C-32 per tothom que entrem a l'Àrea de BCN sense cadenes. ![]()
Jo no l'he sentit. Però és molt probable que s'hagi sentit un tro perquè si mires el radar tenim un monstre creixent davant nostre.
Sembla que vol entrar, benvingut sigui! :lol:
Atents si aixo entra cap a dins
El radar fa de les seves. Això és banda brillant, intueixo que és culpa de la neu.
Per cert -21°C a Das :woohoo:
El radar fa de les seves. Això és banda brillant, intueixo que és culpa de la neu.
Correcte, ara hi he caigut que quan hi ha neu el radar mostra el que vol...
Doncs per ser banda brillant provoca llamps i tot :whistle:
Bon dia amb -0.5°C , 80%hr , lleuger mestral a 2 km/h i cel serè, nuvolositat mirant cap a bcn. Bon seguiment, anirem informant!
Bon dia desde Les Franqueses del Vallès!
Per aquí també cau algun floc de neu, amb un cel mig enuvolat.
Bon dia desde vielha amb -4,2°C i nevant feblement per variar, vuitè dia consecutiu...
Vinga va, que al final tindreu que treure les pales per bcn!
Foto de la meva estació de la Creu Alta a les 7:50 ![]()
S'està ennuvolant ràpidament desprès d'aserenar-se fa 1 hora :cheer:
Ara ens tocarà a Sabadell en una estona :woohoo:
Bon dia começa a caure flocs a sant celoni
Enviado desde mi 5051D mediante Tapatalk
Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 2,0ºC con 70% de humedad, viento del N a 66 km/h y 1013,5 Hpa, mínima de 1,9ºC por ahora.
Si aquesta es la fuetada de precis que hi haurá tot el matí, ja podem plegar. Llisca la costa , poblacions del prelitoral de barcelona :unsure: . Espero que s´endinsi tot una mica més. Ja apuntaven alguns companys que podia ser anecdótic pero em me queda mal regust de boca veure solament aixó! Espero estar equivocat.
Ho anem seguint i comentant.
1.1 Graus 78 % Humitat Temperatura y humitat pujant.
Bon dia
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!