Bona tarda!
Senyors del Pirineu, Alt Pallars-Val d'Aran i Andorra especialment... Carles Es Bordes and company, ja podeu anar treien les pales!!! :lol: :lol:
GFSOPEU12_144_21.png
En ve una de épica! Falten dies i encara està per confirmar, però té bastants números de complir-se.
-----------------------------
A l'altre divisió, on juguem la gran majoria de mortals. :lol: :lol: :whistle: Aquesta matinada amb el pas d'una petita línia frontal però amb força aire fred associat, hi ha la possibilitat que pugui nevar en alguns punts com La Mola, Montserrat, fins i tot punts alts de les Guilleries/Collsacabra o altiplà central (Pandella principalment), ja que la cota de neu podria arribar a baixar fins als 600m de forma esporàdica. En principi hauria de ser anecdòtic, floquejades o com a molt enfarinades de 1/3 cm.
Aquesta possibilitat es podria repetir i veures incrementada quant a precipitacions de cara a diumenge a la tarda i vespre. :woohoo:
Destacar també, la descarrega freda que comencen a marcar alguns models cap a centreuropa de cara a finals de la setmana que ve, veurem si l'anticicló seguirà ferm a açores amb posició zonal i fent que la bossa freda tiri cap a Grècia/Itàlia o Balcans, o veurem si es decideix a pujar de latitud. Encara estem molt lluny i ja veurem cap a on van els trets, però enguany almenys no tenim l'avorriment meteorològic típic per a aquestes dates.
Veurem que acaba fent demà,
Bon seguiment!!!!