SEGUIMENT ESPECIAL - ENTRADA FREDA GENER 2017

  • Madre mía... Disfrutad del día que esta haciendo y del finde de lluvia que nos espera... Queda parte de Enero y Febrero... Hay gente que no la entiendo... No ha nevado pues ya esta... ya nos tocara la nuestra... El año pasado estábamos sumergidos en una zonal del copón... eso si que era aburrimiento. Yo ya este año he vivido, temperaturas bajo cero en Terrassa, he estado en Manresa con -7, y tengo la posibilidad de ver la Mola con nieve... De verdad disfrutad de la meteo... Y aun queda mucho invierno... Y al final, la natura hará lo que quiera

    Una cosilla... Creéis que en la Mola, esta siendo nieve lo que ha caído?


    Aquesta tarda-vespre pot començar a nevar fins demà al migdia que crec que pot parar i un altre cop tot diumnege i dilluns! (aquests dos dies sobretot)

    Vallgorguina, Valles Oriental (300m)

  • Em presento...visc a les Planes ( Collserola ) no m'agrada l'hivern, la pluja, el vent, sóc feliç quan escolto les xixarres a l'estiu i als mapes no s'hi veu res de res. La neu m'agrada? imagino que com a la immensa majoria de pixapins hmmm clar que fa gracia que nevi a la porta de casa..un dia! tres seguits amb neu i fred seria terrorífic!

    Ara bé..fa dies que us llegeixo en l'anonimat i m'he registrat per dir-vos que, gràcies a la vostre passió per la meteo, he arribat a gaudir del fred!!!

    Penso que en general a ciutat estem poc acostumats a mirar el cel i ens deixem influenciar massa pel que diuen als mitjans de comunicació, després tot son queixes. Feia gràcia veure la gent pel centre de bcn dimecres matí, semblava Sibèria, molts caminaven encorbats, amb cara de fred polar i disfressats per la ocasió!

  • Hola i Adeu. Dues coses. Ningú s'ha dignat ni a contestar ni a comentar el meu post d'ahir. En general mala educació. Fatal. Dos. Vist el que us aneu dient uns als altres, la majoria esteu com un llum d'oli. Ara miro com donar-me de baixa, o que l'administrador em faci fora, però molts necessiteu tractament psicològic.

  • Hola i Adeu. Dues coses. Ningú s'ha dignat ni a contestar ni a comentar el meu post d'ahir. En general mala educació. Fatal. Dos. Vist el que us aneu dient uns als altres, la majoria esteu com un llum d'oli. Ara miro com donar-me de baixa, o que l'administrador em faci fora, però molts necessiteu tractament psicològic.

    Adeu. Aqui no volem a ningú que no mostri respecte per tots nosaltres. Es un principi de la vida que veig que no tens...

    Vallgorguina, Valles Oriental (300m)

  • Buenas tardes desde Calella de P., temperatura actual 11.6ºc, 82% humedad, 1022 hpa, viento de llevant 15 km/h y muy nublado pero de momento sin llover.
    Después de leer tantas quejas y lamentos, el único que se tendría que quejar y lamentar y no se queja ni se lamenta porque no nieva delante de la puerta, soy yo, que no puedo ir a los Pirineos, ni al Montseny, porque me cuesta desplazarme, ya está bien hombre, ya está bien. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA


  • Bravo! No ho hagués dit millor!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Les grans nevades no han estat mai anunciades.
    Montjuïc-Girona.

  • Mirant dades del Puig Sesolles a dalt del Montseny s'hi deu acumular fàcilment de 30 a 50cm. Porten 21,1mm amb una temperatura prou baixa, -2ºC i la notable línia de precipitació del Maresme sembla apuntar directament cap allà. La cota de neu deu voltar els 1000-1200 metres.

  • Bon dia.

    Estic cansat. Cansat de queixes, de no acceptar el que ens dona la Natura. De gent que canalitza les seves frustracions a través d'alguns posts. Aquí han de participar persones que els hi agradin la Meteo i prou. Comentar el que tenim i el que no tenim. Si neva al costat, millor per ells. És clar que m'agradaria que nevés i fes més fred. No és així, cap problema, no es pot anar contra corrent. Per sort el 80% dels participants són amants de la Meteo. Ja n'hi ha prou. O acceptem on vivim i gaudim dia a dia o aquest fòrum s'acaba.

    Alfred, Bona tarda. No trobo just que es castiguin el 80% dels que disfrutem de la meteo i ens ho pasem bé amb aquest forum. Jo proposo castigar el 20% que no se sap comportar. SI necessites un moderador jo m'ofereixo. Tan sencill com donar 3 avisos al quart avis expulsat.

    Perdoneu per la duresa però no veig just que paguin justos per pecadors.

    Bon seguiment i disfruteu del temporal de llevant! Qui vulgui neu que agafi cotxe i anar a veure-la que no la tenim massa lluny... i que consti que jo soc amant de neu i el primer que desitja neu fins a nivell de mar. Queden 6 setmanes i la inercia que portem es molt bona.

    NO ACCEPTO QUEIXES FINS EL 15 DE MARÇ!

  • Adeu. Aqui no volem a ningú que no mostri respecte per tots nosaltres. Es un principi de la vida que veig que no tens...


    No contesteu als trolls. No veieu que els esteu alimentant. Hi han aqui i a tots els forum del mon. Els administradors segur que saben quins son i saben que fer.

    Dit això i ignorant tot comentari contraproductiu i de mala fe, parlem de meteo.

    Feia temps que no comentava pero no em perdo ni un post. Una situació molt bona aquesta que estem vivint, sense estridències a la meva zona pero tela el que ha caigut al pirineu i el que encara cau, tant aqui a Catalunya com a la façana mediterrània de la península. Aqui potser no ha sigut excepcional, però al sud si! I com disfrutava ahir al sortir del treball pujant per la diagonal a l'altura de glòries, un vent i una sensació de fred, amb petites gotes, magnífic.

    Compte el temporal d'ara i els pròxims dies, això no es dóna cada gener...

    Bon seguiment i ignoreu els trolls!!

    Enviado desde mi Nexus 6P mediante Tapatalk

    L'Hospitalet de Llobregat

  • Esto que viene del mar... como venga para aquí, cojo coche y me voy a la Mola :woohoo:

    Prepara el cotxe que te pinta que si...

    Per tots els que aneua les Montanyes (els que vivim ens llocs baixos) intenteu pasar fotografies, dades com altitud i temperatura per saber per on ronda la cota de neu... Gràcies!

    Vallgorguina, Valles Oriental (300m)

  • Absolutament d'acord amb tot el dit.

    Afegeixo que veig molt molt poc probable veure neu a cotes inferiors als 600-700 tant la matinada de Diumenge com la de Dilluns, és més, segons els mapes de GFS és més probable que baixi més el diumenge que no pas el dilluns. Segon el GFS la cota el Diumenge al matí quan hi hauria una -2/-3 seria d'uns 600-700 metres al nord-est, el Dilluns hi hauria una -1/-2 y la cota seria de 700-800 metres. No veig neu a cotes baixes a dia d'avui.

    [Imagen bloqueada: https://gyazo.com/6a2f5a83a23b948eb05bafdf3ba2a425.png]
    [Imagen bloqueada: https://gyazo.com/6ec84d9431aea942ff5e4d5969596cca.png]

    Per cert, espero que els administradors expulsin els trolls, una mica cansinos són.

  • Hola, fem seguiment de meteo que aquest es un foro de meteoadictes i amants de la natura, aqui cel tapat i 7,3° maxima avui de 8,4° i minima de 4,9°, per tant molt poca oscilacio, m'alegro molt pels companys de Ses Illes i especialment per la greu sequera que patien el Pais Valencia, que han paliat amb l'episodi, la manca de plujes dels darrers anys,salut!!

    Vilanova del Cami 310 metres, al costat d'Igualada, clima mediterrani continental , 520mm anual, 5,6ºC mitjana gener, 22,8ºC mitjana juliol, 14,2ºC mitjana anual, extremada irregularitat pluviométrica.visc a un lloc incompatible amb la neu i la pluja,el poble mes meteoavorrit del mon