Bona tarda.
A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 20,9º i 77% d'humitat. Cel enteranyinat de núvols alts i núvols mitjans per sota. Vent del sud de 6 km/h. Màxima 22,8º, molt suau. A Maçanet de la Selva màxima 22,8º.
Demà també ambient molt suau, iniciant-se un descens tèrmic pel Pirineu, arribant a darreres hores del dia al sud i est. A partir de dimarts baixada de temperatures fins dijous i divendres, amb força fresca i algun ruixat entre la costa catalana, Balears i València, a la resta ben poques precipitacions, pot ser demà. Veurem l'evolució de les profundes baixes que es volen aproximar a Catalunya a partir del cap de setmana. Sense entrar en detalls pinta maco.
Per acomiadar aquest tranquil cap de setmana, dues imatges de dissabte de Ramon Baylina i Conxi Ciurana de les muntanyes del Pallars Sobirà amb neu de tardor:
r1_2016-10-16-2.jpg
r2_2016-10-16-2.jpg
Bon seguiment!