Bon vespre!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 12,9ºC
Humitat: 78%
Vent: Fluix, SE (5Km/h)
Punt de rosada: 9,2ºC
Pressió: 1018 hPa.
Bon seguiment!
Bon vespre!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 12,9ºC
Humitat: 78%
Vent: Fluix, SE (5Km/h)
Punt de rosada: 9,2ºC
Pressió: 1018 hPa.
Bon seguiment!
Bona nit des del Major de Dalt de Sant Celoni. Avui hem recollit 1 mm ha anat caient molt suaument .. Realment un bon dia per gaudir veient nuvols.jeje.
Ostres deu haver sigut interesant la conferencia. Aqui potser si que hi hagues pogut anar per proximitat. I gracies per penjar que la poguem escoltar tots!
Ara mateix 9,8 graus 91% d humitat i 1014 hpa.
Aveure com va el seguiment d aquesta nit!i
Enviado desde mi 5038D mediante Tapatalk
Bona nit des del Picarany.
Hem iniciat la jornada amb cel completament tapat i plovent amb 5ºC al Pont de Suert. Cap a ponent el cel estava més trencat i amb núvols més fins, i cap a l'Anoia els núvols baixos han fet acte de presència, amb breus ruixats que han anat descarregant, sense ésser de caire important. Actualment aquí al Baix Camp ja plou entre dèbil i moderat, i anem sumant dècimes de litre. Temperatura de 9ºC ara, al Picarany.
Avui, uns quants companys d'aquí al fòrum, hem fet una trobada calçotaire a Carme, a l'Anoia. Molt bona estada, i molt ben organitzada.
És per això que us poso tres fotografies dels camps ben verds que es veien en aquesta zona de l'Anoia, ideal per fer fotografies ja primaverals!
[Imagen bloqueada: https://www.yakizu.com/i/NMY2.jpg]
[Imagen bloqueada: https://yakizu.com/i/K50D.jpg]
[Imagen bloqueada: https://yakizu.com/i/9CGf.jpg]
Buenas noches desde Calella ďe P., temperatura actual 13.1°c, máxima 14.2°c, 70% humedad, 1017 hpa, viento en calma. Buen seguimiento.
Bona nit!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 11,6ºC
Humitat: 82%
Vent: Fluix, NNO (1Km/h)
Punt de rosada: 8,5ºC
Pressió: 1018 hPa.
Bon seguiment i fins demà!
Bona nit des del Fort Pienc, a Barcelona.
Actualment tenim 12,4ºC i 83% d'humitat. 1016,2 hPa. Màxima que s'ha quedat als [color=#ff0000]14,8ºC[/color] i mínima de [color=#0000ff]11,2ºC[/color]. Poquíssima amplitud tèrmica, degut als núvols.
Atenció propera matinada i primeres hores del matí de demà. Pot petar de valent cap a les comarques del sud avançant cap a les comarques de Barcelona. Zona de convergència marcada de vents que podria deixar xàfecs i tempestes nocturnes que podrien ser destacables cap a zones dels Ports, Ebre, Camp de Tarragona, pujant durant la matinada i matí de demà cap a Barcelona, on també podrien fer acte de presència. Precaució, es podrien acumular força litres en poca estona.
15061018_2_0912_2016-03-19-2.gif
Rtavn241_2016-03-19.gif
Bon seguiment!
Bona nit! un dia amb força nuvols baixos, ambient fresc i humit, pluja tipus sprai, sembla que encara regarem mes.
Quin mes de Març mes fresc que portem
Temperatura minima 5,9º, maxima 9,2º
Bona nit, fa uns minuts s'ha escapat un petit ruixadet al Guinardó, suficient per mullar la roba i he tingut que posar el plàstic. Temp. 11'6°C I a veure les precipitacions de les properes hores, estarem entretinguts ![]()
Salutacions i bon seguiment ![]()
Enviat desde el meu Samsung S4 (tapatalk)
Bona nit!!!!!
Y aunque no lo parezca ya en pocas horas estrenamos la primavera!!!!
image_2016-03-20.jpeg
Este deseo lo comparto para todos vosotr@s!!!!!
Y salud!!!! ![]()
Plou pluja spray molt ben caiguda.temp actual 12,5 graus,dema aviam si regem mes k estem en ratxa.jajajaja B)
La regada al Baix Camp i la Conca de Barberà és de traca i mocador! Atenció possible formació de fuet tempestuós cap a aquesta zona. Amb tendència a anar escombrant la Costa Daurada i afectant Barcelona les properes hores!
Compte!
bueno_2016-03-20.png
Pluja intensa a plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona AMB 9,9º, 91% d'humitat i vent de llevant de 23 km/h:
rad2.jpg
Bon dia des de Lliçà d'Amunt.
M'ha despertat la pluja,, li ha fotut de valent i ara mateix deu ni do com cau.
Us paso les dades, mireu la intenssitat màxima fa 10 minuts :woohoo:
dades_2016-03-20.PNG
Salut i A REGAR,, i ja portem 92mm aquest any...!!!!
Llueve con ganas en Santa Coloma en estos momentos. Veremos cuantos litros recogemos
Bon día, a mí també m'ha despertat la pluja amb el pas del front fred, i ha plogut amb ganes, ara ja va a menys, però encara continua plovent... Temp. 9'3°C
Bon seguiment i bon diumenge! ![]()
Enviat desde el meu Samsung S4 (tapatalk)
Portem 12mm al peu d'Arrabassada amb 8°C
Bona pluja!
bon día des del barri del coll, temperatura actual al mercuri de la paret del balcó 8,7º cel tapat i continua
ploven, bona regada aquesta nit matinada.
lastPPI3_2016-03-20.png
Doncs continua plovent, ja porta una bona estona, i va fent... Ha començat fa unes tres hores la primavera i amb pluja, a veure si es un bon preludi... Temp. 9'1°C
Bon seguiment!
Bon dia!,
La primavera ens arriba amb un front maco de pluja. Encara no ens ha arribat. Per la nostra zona pot arribar més desgastat, a veure si ens acaba plovent maco.
Ara mateix, a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 13,2ºC
Humitat: 88%
Vent: Fluix, E (6Km/h)
Punt de rosada: 11,3ºC
Pressió: 1017 hPa.
Temperatura mínima: 10,5ºC (01:06h)
Estat del cel: Cobert.
Bon seguiment!
Bon dia ! Porta 4,3 mm al Major de Dalt de Sant Celoni i encara va plovent f2.
Enviado desde mi 5038D mediante Tapatalk
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!